Blijf van mijn pontbaas afquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
MPG ik gedraag me daar altijd. Tot er een pontbaas gaat zeuren over 1.80
Blijf van die pontbaas af. Die arme man heeft jou niets misdaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
MPG ik gedraag me daar altijd. Tot er een pontbaas gaat zeuren over 1.80
Weinig inderdaad.quote:
quote:[..]
Ik heb wel eens een scheidsrechterlfuitje gebruikt bij een iets te vasthoudend type aan de telefoon
sorryquote:
Oooh! Vuig meisje.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, ik ben ook geen trein![]()
[..]
Ik kijk pas in profielen als ik iemand HEEL erg interessant vindEn dat domme icoontje is echt veel te klein.
Simone is wel een mooie naam trouwens![]()
Hoi Simone
Ja, dat is best wel te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar gaat het naar toe met deze wereld![]()
voor 1.80 iemand proberen dood te rijden
ik heb er al een paar doorverbonden met 112quote:
En jij maar doen alsof je zo braaf bentquote:
Ja hoi.quote:
Dat zuigt... En iets van Knoppix? Kun je in elk geval bij je bestanden enzo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder ruziën met mijn laptop.
Debian faalt met installeren, Kubuntu (live CD) boot niet eens, Windhoos is inmiddels onbereikbaar omdat de falende debian wel de MBR vernaggeld heeft.
[..]
Frikkedelle.
Ik wil ook.
Niemandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
fokkertjes volgens mij kun je een tekst verticaal in 1x in excell zetten maar ik kan even niet meer vinden hoe dat moet.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de volgende cd die ik ga proberen. En dan heb ik Fedora nog liggen, en anders even iets recenters downloaden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zuigt... En iets van Knoppix? Kun je in elk geval bij je bestanden enzo...
Hahahaha, ik heb een snackbar in mijn "winkelcentrumpje"![]()
Wacht, ik ga even kijken hoe het ook alweer moestquote:
laat maar deze domme doos heeft het zelf al gevondenquote:
dus je ondertitel klopt niet helemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
laat maar deze domme doos heeft het zelf al gevonden
Ik heb je nog proberen te beantwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
laat maar deze domme doos heeft het zelf al gevonden
ik wist het dus niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb je nog proberen te beantwoordenMaar fijn dat het gelukt is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |