Chinezen is een manier om via inhalatie drugs zoals heroïne of cocaïne te consumeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Toverheks het volgende:staat wel een beetje raar, ik bedoel dat Cc lekker uit eten gaat samen met haar mams bij de chinees.
en niet ze gaat samen met haar moeder *los* op een chinees
Chinezen doe je niet met stokjes maar met lepels!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chinezen is een manier om via inhalatie drugs zoals heroïne of cocaïne te consumeren.
neeeeeee met je neus of met stokjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chinezen doe je niet met stokjes maar met lepels!
Met een theelepeltje en een aansteker toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeee met je neus of met stokjes
Dat is toch freebasen!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een theelepeltje en een aansteker toch?
Isse Ku Lu Yuk, isse met bladerdeeg enne varkiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef spuitje het volgende:
En ik zou wel een Ku lu Kay (of zoiets) lusten, maar chinese restaurants zijn verdomd dun gezaaid hier en die we hebben gevonden kennen het gerecht niet.
Het is trouwens varkensvlees in bladerdeeg met zoet-zuur, erg lekker vind ik!
Ow ja en een rietje dus. Zag het ze hier vroeger nog wel eens doen bij het stationquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinezen_(drugs)
Jajaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja en een rietje dus. Zag het ze hier vroeger nog wel eens doen bij het station
Nee da's met wit (coke). Chinezen is met bruin (heroïne). De rook opzuigen met een breed kort rietje, bijvoorbeeld gemaakt van de vloei-flap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is toch freebasen!?Godver, ik heb hier géén verstand van
Requiem for a Dream nog maar 's een keer kijken
ow....ik spuit gewoon alles zo onverdund naar binnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Meid, ik heb nooit iets zwaarders dan wiet en hasj gebruikt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net een fok meet dit:
[ afbeelding ]
hahaha ik zeg niks meer hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik spuit gewoon alles zo onverdund naar binnen
quote:
ja die zocht ik hahaha oh dat deuntjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Deze is ook leuk:
A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York
Bami pangang speenvarkenquote:
Is Laysa daar ook voor in?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe mij maar een lekker chineesje van 19! Die voorzie ik zelf wel van saus!
Ik zal eens vragen of ze van chineesjes houdt!quote:
De_Kaldinaal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan dr niet mee omgaan dat ze de ''R"' niet kunnen uitspreken
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.
Ja, die is leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Deze is ook leuk:
A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York
Er zit geen 'R' in: Zal ik je even volblaffen? Ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.
Ik doe wel de was opvouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Ik wil ook bij de ..Club van slechte huisvrouwen.![]()
Was net te zien bij RTL, bij mij is het soms ook chaos van was, speelgoed en kasten die uitpuilen.
Ik dacht dat het de club voor lelijke vrouwen was! Beter een kast vol troep dan een kop als een kast!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Ik wil ook bij de ..Club van slechte huisvrouwen.![]()
Was net te zien bij RTL, bij mij is het soms ook chaos van was, speelgoed en kasten die uitpuilen.
Linkje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is een Fok! SC msn orgie gaande, met zéér weinig Fok! SC'ers
Dan willen ze aan je bolsten en aan clitolus zitten, die fuckels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Reguliersdwarsstraat ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Bami pangang speenvarkenVan de beste chinees in A'dam
Kinkerstraat. Onoogelijk restaurant. Maar ze bezorgen ookquote:
Ik heb Heksje, D_K en Kallyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb behalve Liesje en Pietje helemaal niemand van deze SC op msn
Doe je ook zelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik had maar één persoon, en dat werd vaak ruzie. Dus uit die handel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Veel hemdel!![]()
Goeiendag zegt de meneel met het tleetje biel altijd op de tlap!
Mijn msn adres staat gewoon in m'n profiel. Bij jou niet, dat had ik al gechecktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je ook zelfJe had mij allang kunnen hebben
Ken ik niet, maar klinkt goed, een Chinees restaurant moet een beetje sjabbie zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinkerstraat. Onoogelijk restaurant. Maar ze bezorgen ook
Bij sommige is het een perfect haar groei middel zo te zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net een fok meet dit:
[ afbeelding ]
Neuh die moeten ze je zelf maar gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's pm'en die adressen?Zelfs Gert deed mee!
Alleen die is nu koken
Ja, blauwe neuzenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat heb je dr voor over...Deel je nog blauw uit?
Solliciteer je nu naar een paar blauwe ogen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat heb je dr voor over...Deel je nog blauw uit?
Stond in mijn profiel tot die josties me er gingen lastig vallen tijdens de nacht van het AVA incidentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn msn adres staat gewoon in m'n profiel. Bij jou niet, dat had ik al gecheckt
je kijkt echt niet goed naar mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Solliciteer je nu naar een paar blauwe ogen?
Grrdvrrrdmmequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh die moeten ze je zelf maar geven
Abbootje canaldigitaal genomen???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef Soury het volgende:
Voor Kally... Van Zeus.
De ballen, oh wacht die zijn net weg
[ afbeelding ]
Ja klopt. Dan krijg je echt chinees eten. Das beterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt goed, een Chinees restaurant moet een beetje sjabbie zijn
Hebbesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
-weg-
Stond in mijn profiel tot die josties me er gingen lastig vallen tijdens de nacht van het AVA incident
Niet die nieuwe geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ergens hangen
Waar beticht je me nou weer van?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag niet spelen met het hartje van heks
reugens Lemrof....reugensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar beticht je me nou weer van?
Ik wil het hebben over tegeltjes enzo
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ze in ieder geval ff duidelijk zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.
Was het je opgevallen dat ik daar niet aan mee doequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.
Hoi Soulyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hart laat ie ook vast wel links liggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
De rur!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een lul...vergeet hij gewoon jou
Je moet wel lachen he? .. Sjongequote:
2006! Je wordt een oude lul, oude lul!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet me denken aan de ONZmsnorgies uit 2006
BobdeStreamert?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb alleen Bob op msn! Bob is altijd offline, maar hij praat wel altijd tegen me!
Bobalsjehetnogeenkeertjeoverbobhebtverhogenweweerjedosisdekardinaal-bob!quote:
PIET! ORGIE MEE!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even RTLnieuws kijken, al 't beeld gemist vandaag, over de formatie.
Ik jou welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben online, maar heb jou toch niet op msn, gekkie.
Ja hoor, tuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Laysa het volgende:
Teun mag ik wat vragen? over je huis en hoe je woont?
Ja, wil je ook?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
gaan jullie nu gezellig met zn alle op msn?
gedogen is zo 2010quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag jij daar permanent zitten? Of wordt het gedoogd? en wat houdt dat dan precies in?
Geen van tweeën. Ik mag hier 365 dagen per jaar vertoeven en 6 maanden slapen, dat is toegestaan. Maar ik mag hier niet wonen. Dat doe ik dan ook niet, ik woon bij m'n zusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag jij daar permanent zitten? Of wordt het gedoogd? en wat houdt dat dan precies in?
Ah...ke.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen van tweeën. Ik mag hier 365 dagen per jaar vertoeven en 6 maanden slapen, dat is toegestaan. Maar ik mag hier niet wonen. Dat doe ik dan ook niet, ik woon bij m'n zus
Was 't maar zo'n feest, dan zat ik nu niet in deze zooiquote:
Aha, dat gaat voor ons te lastig worden! We zijn zelfs te pauper om fatsoenlijk gedoogd te kunnen wonen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen van tweeën. Ik mag hier 365 dagen per jaar vertoeven en 6 maanden slapen, dat is toegestaan. Maar ik mag hier niet wonen. Dat doe ik dan ook niet, ik woon bij m'n zus
Als je vanaf 2003 woonachtig bent op een park, geen schrijven hebt gehad van de gemeente dat je moest opzouten, dan moeten ze, zodra die wet er door is (die ligt nu voor) je een gedoogstatus geven. Biedt voor mij geen soelaas, woon hier pas drie jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat gaat voor ons te lastig worden! We zijn zelfs te pauper om fatsoenlijk gedoogd te kunnen wonen!
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat gaat voor ons te lastig worden! We zijn zelfs te pauper om fatsoenlijk gedoogd te kunnen wonen!
We hadden een schattig hutjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Gaat de woning weer niet door?
Kom je hier wonen, er staan er nog wel wat te koopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden een schattig hutjegezien op een park ergens, maar ja gedoogd bewonen en gedoe!
ah... jah.. dat is een probleem maar toch niet speciaal omdat jullie het waren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden een schattig hutjegezien op een park ergens, maar ja gedoogd bewonen en gedoe!
Ja, en die hele regelgeving is een gedoe zelf en we hebben al regelgeving genoeg! Ik kan wel gemakkelijk mijn eigen appartementje in de onderverhuur doen, maar als je alles volgens de regels wil doen heb je poep aan de glazen bol!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jah.. dat is een probleem maar toch niet speciaal omdat jullie het waren?
Gelden die regels niet voor iedereen?
Die van de buuf (zij huurt dat ding) staat stilzwijgend te koop, niets voor jullie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:08 schreef Laysa het volgende:
Mij mama wil eventueel iets kopen zodat wij het kunnen hurenEn das heel lief, Maar we gaan eerst toch via de urgentie proberen...tis iets voor als het niet gaat lukken allemaal, maar het gaat geloof ik wel goed komen
Maar jullie kregen toch een speciale woning enzo... of is die alleen voor Laysa?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en die hele regelgeving is een gedoe zelf en we hebben al regelgeving genoeg! Ik kan wel gemakkelijk mijn eigen appartementje in de onderverhuur doen, maar als je alles volgens de regels wil doen heb je poep aan de glazen bol!
Je wilt mij als buuf?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van de buuf (zij huurt dat ding) staat stilzwijgend te koop, niets voor jullie?
ja we gaan officieel samen wonenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jullie kregen toch een speciale woning enzo... of is die alleen voor Laysa?
Ik snap het niet zo![]()
Jullie gingen toch ook samenwonen of wil je dat niet officieel ?
Ja je appartementje ondervehuren mag ook niet zomaar ...
Ja van mij welmaar van die mierenneukers niet...
Hoe zet je iets stilzwijgend te koopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van de buuf (zij huurt dat ding) staat stilzwijgend te koop, niets voor jullie?
Nee, wij willen voorrang op de lijst van de woningbouwcorporatie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jullie kregen toch een speciale woning enzo... of is die alleen voor Laysa?
Ik snap het niet zo![]()
Jullie gingen toch ook samenwonen of wil je dat niet officieel ?
Ja je appartementje ondervehuren mag ook niet zomaar ...
Ja van mij welmaar van die mierenneukers niet...
jajajajajaja ik snap het, als die Kardinaal vervelend wordt dat je hem er nog altijd uit kunt rottenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja we gaan officieel samen wonenhet is een idee voor als alles niet loopt zoals het zou moeten. maar ik denk dat het wel goed komt hoor
Door geen advertenties te plaatsen maar het wel bij een makelaar neer te leggen. Meer van "Als er iemand komt voor een woning, weet dan....etc"quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajajaja ik snap het, als die Kardinaal vervelend wordt dat je hem er nog altijd uit kunt rotten : Rollen+
Toch ?
Yepquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajajaja ik snap het, als die Kardinaal vervelend wordt dat je hem er nog altijd uit kunt rotten![]()
Toch ?
ow... owkee...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zonder het te vermelden via officiële kanalen?
Ik kan jou tenminste vastleggen aan die ketting van je. Maar 't zou sneu zijn voor dat joch van vijftienquote:
Mn mooie ketting van plasticquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan jou tenminste vastleggen aan die ketting van je. Maar 't zou sneu zijn voor dat joch van vijftien
Een mooie parelketting onder de rand!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mooie parelketting onder de rand!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef FANN het volgende:
TEUN !!!!!
Ik heb een gedicht voor je gevonden![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die echtparen waar Joepie het over heeft, Jullie Niet !
Goed zo !quote:
IK BEN PRIMA GEVORMD 1M64 BIJ 122 KG! DE IDEALE MATEN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een beetje een dikkertje? De Kardinaal?
Ja, dat is best wel in verhoudingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK BEN PRIMA GEVORMD 1M64 BIJ 122 KG! DE IDEALE MATEN!
Hij is 7 kilo aangekomen sinds wij samen zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een beetje een dikkertje? De Kardinaal?
ik vind jou een lekker ding en je hebt mooie ogenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK BEN PRIMA GEVORMD 1M64 BIJ 122 KG! DE IDEALE MATEN!
Dat is % een te verwaarlozen verschil!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is 7 kilo aangekomen sinds wij samen zijn
Heks! Gek mensch! Heb je weer van de pillekes gesnoept die remlof je gegeven heeft?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind jou een lekker ding en je hebt mooie ogen
Jij vind tegenwoordig alles met een piemel mooi Heksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind jou een lekker ding en je hebt mooie ogen
dat is niet waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vind tegenwoordig alles met een piemel mooi Heks
Nee, wacht even, ik was te vroegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofdprijs gewonnen op Msn...ze mag nu met LemRof?
Ouwe snoeper!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet waarmaar eerlijk is eerlijk het is dat D-K te jong voor me is, en al een meissie heeft maar anders
hij is leuk om te zien, en laysa weet wel dat als ik dat vind ik dat gewoon vind
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofdprijs gewonnen op Msn...ze mag nu met LemRof?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet waarmaar eerlijk is eerlijk het is dat D-K te jong voor me is, en al een meissie heeft maar anders
hij is leuk om te zien, en laysa weet wel dat als ik dat vind ik dat gewoon vind
We willen jou al de hele middag maar niemand wil je msn geven en jij schijnt nooit online te zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is snap er geen reet van, zit iedereen op msn of zoiets
ja blijkbaar...en Lemrof wil jouw Msn hebben...Ian trouwens ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is snap er geen reet van, zit iedereen op msn of zoiets
huh wie wil mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We willen jou al de hele middag maar niemand wil je msn geven en jij schijnt nooit online te zijn
Nou eigenlijk... jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wie wil mijhahaha ja ik heb msn maar zit er echt nooit, wat zitten jullie daar te doen, over ons te roddelen of zoiets
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... ja
Vooral over Pietje, maar die zit nu te masturberen.
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... ja
Vooral over Pietje, maar die zit nu te masturberen.
Pietjes heeft een hoge drukspuit! Die spuit ineens de theeglazen zo van de tafel tegen de muur kapot!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzo
Hier ging het dus letterlijk overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzo
hahaha ach was al op zoek naar een behangkrabber voor Pietje, kan hij het na afloop er zo vanaf schrapen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietjes heeft een hoge drukspuit! Die spuit ineens de theeglazen zo van de tafel tegen de muur kapot!
Letterlijk over de tafel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ging het dus letterlijk over
dat bedoel ik dus, ik heb helemaal geen msn nodig, hou jullie oplettend in de gaten via mijn glazen bolletjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ging het dus letterlijk over
Je zou die tafel moeten zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn aan het cammen??? Streamen???
Hij is netjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef gnilrednoz het volgende:
Ian, wat vind je van mn gemodde ava?
Ianquote:
Pietje heeft een lekkende stream over de tafel lopen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn aan het cammen??? Streamen???
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
Pietje heeft toch melkglas net zoals mijn tafel? dan zie je dr niets van
ben ook wel benieuwd naar Pietjes zijn salontafel, als hij maar niet gaat spetteren, dat hoef ik dan ook weer niet te zienquote:
Het gaat al de hele namiddag over je, hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd naar Pietjes zijn salontafel, als hij maar niet gaat spetteren, dat hoef ik dan ook weer niet te zien
Dies wittig...Zie je niets vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?
huh over mij, wat dan, heb ik wat verkeerds gedaan moet ik terug lezen of zeg ff.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat al de hele namiddag over je, hier
Lemlof is verliefd op jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh over mij, wat dan, heb ik wat verkeerds gedaan moet ik terug lezen of zeg ff.
Een echte vent wit het plafond! Jij hebt al wat roest in de leiding?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?
Het gaat over Pietje's masturbeer avonturen, mijn cam blijft uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte vent wit het plafond! Jij hebt al wat roest in de leiding?![]()
Moet je vragen of Mera het even goed wil doorblazen!
quote:
naaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat waar hahaha oh wat zielig voor die jongen op mij hahaha lig gestrekt hier
ZO!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat waar hahaha oh wat zielig voor die jongen op mij hahaha lig gestrekt hier
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Vanuit Den Osse in Zeeland vertrekt Laura samen met haar vader richting Portugal. Tijdens die tocht worden de laatste dingen op haar boot Guppy getest en verbeterd. Daarna zal ze haar reis vanuit Portugal alleen voortzetten. Daar wacht Dekker, afhankelijk van de weersverwachting, mogelijk het einde van het orkaanseizoen op de Atlantische Oceaan af. Dit kan tot december duren. Dat heeft haar advocaat Peter de Lange dinsdag gemeld.
Vandaag werden de laatste werkzaamheden aan de boot verricht.
Vorige week besloot de rechter dat de zeilster mocht vetrekken. Met die uitspraak kwam een eind aan een soap over een gewoon meisje dat 'slechts' haar droom na wil jagen. In augustus vorig jaar werd bekend dat ze - toen als 13-jarige - in haar eentje de wereld rond wilde zeilen.
En over 6 weken is het jankenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben benieuwd hoever ze komt, sowieso een bikkeltje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)solotocht__.html?p=3,1
[..]
Ja duh doos, dat wil ie dus graag! Kan hij er zo overheen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach met een aantal boten om haar bootje heen voor de broodnodige t.v. uitzendingen, live-streams, en wat nog meer komt ze vast een heel eind. En dat noemen ze dan een "solo zeil tocht"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben benieuwd hoever ze komt, sowieso een bikkeltje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)solotocht__.html?p=3,1
[..]
Nah ik ben ondertussen wel zover dat ik pas verliefd kan worden als ik iemand heb kunnen zien, horen, ruiken en proevenquote:
Ze is echt leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah ik ben ondertussen wel zover dat ik pas verliefd kan worden als ik iemand heb kunnen zien, horen, ruiken en proeven
En na het proeven gewoon in een bakje spugen! Net als bij de wijn!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah ik ben ondertussen wel zover dat ik pas verliefd kan worden als ik iemand heb kunnen zien, horen, ruiken en proeven
quote:
Kom je ook? Same placequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 september Bob, zet alvast in je agenda.
4 september staat al in m'n agenda, zelfs alle dagen van het jaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 september Bob, zet alvast in je agenda.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
4 september staat al in m'n agenda, zelfs alle dagen van het jaar
Ja, eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik hou nog even een slag om de arm maar denk het wel. Echter moeten we dan iets sneller een slaapplaats vinden voor een verdwaalde fokker met laptop.....
Dat weet je toch zelf wel?quote:
Jeweetwel, maar dat had ie helemaal niet mogen zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, heb geen idee, ben al vanaf 8 uur weg van msn
Leerling kok pietje!quote:
Oh, ja, nu vat ik hemquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jeweetwel, maar dat had ie helemaal niet mogen zeggen
FF door de reclame bijten pietje!quote:
Huh, waarom!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
Als ik nou 1 van jullie zou pmen met daarin een foto...gaat ie dan als een tierelier door naar MSN?
Heb jij foto's van een schildpadje met builenpest?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik um moet gaan uitleggen is tie niet leuk meer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij foto's van een schildpadje met builenpest?
Want daar ging het over
niks zielig aan hoor, lekker met stokbrood kan je lekker soppen, moet de soep wel heet wezenquote:
Ik sop liever zonder schilpaddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niks zielig aan hoor, lekker met stokbrood kan je lekker soppen, moet de soep wel heet wezen
Bedankt Bastard, welkom Lavenderrquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ja, nu vat ik hem
Dankjewel Ian!
Ravendell is een alu-hoedje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedankt Bastard, welkom Lavenderr
Die schildpad?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niks zielig, had ie maar een beroep moeten leren
Met de noorderzon vertrokken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is heerlijk buiten. Windstil, heldere hemel, sterren plenty, af en toe schuift er een vliegtuig of satelliet voorbij, maar waar is nu dat noorderlicht?
Het lijkt erop. Dan doe ik nog maar een biertje voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de noorderzon vertrokken!
Ja....oeh...zal je het echt kunnen zien....Ze denken van nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is heerlijk buiten. Windstil, heldere hemel, sterren plenty, af en toe schuift er een vliegtuig of satelliet voorbij, maar waar is nu dat noorderlicht?
Heb het vroeger wel eens gezien, op zee, onderweg van Nederland naar Helgoland.Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....oeh...zal je het echt kunnen zien....Ze denken van niet
Ik ben in de zomer in lapland geweest...echt bizar dat het gewoon niet meer donker wordt....gekmakendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb het vroeger wel eens gezien, op zee, onderweg van Nederland naar Helgoland.Dat waren nog eens tijden![]()
God, met dat ik het schrijf krijg ik heimwee
Och germ ventje tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze sterven nog liever dan dat ze mij rechten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |