Ik dacht dat het de club voor lelijke vrouwen was! Beter een kast vol troep dan een kop als een kast!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Ik wil ook bij de ..Club van slechte huisvrouwen.![]()
Was net te zien bij RTL, bij mij is het soms ook chaos van was, speelgoed en kasten die uitpuilen.
Linkje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is een Fok! SC msn orgie gaande, met zéér weinig Fok! SC'ers
Dan willen ze aan je bolsten en aan clitolus zitten, die fuckels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan dr niet mee omgaan dat ze de ''R"' niet kunnen uitspreken
Reguliersdwarsstraat ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Bami pangang speenvarkenVan de beste chinees in A'dam
Kinkerstraat. Onoogelijk restaurant. Maar ze bezorgen ookquote:
Ik heb Heksje, D_K en Kallyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb behalve Liesje en Pietje helemaal niemand van deze SC op msn
Doe je ook zelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik had maar één persoon, en dat werd vaak ruzie. Dus uit die handel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Veel hemdel!![]()
Goeiendag zegt de meneel met het tleetje biel altijd op de tlap!
Mijn msn adres staat gewoon in m'n profiel. Bij jou niet, dat had ik al gechecktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je ook zelfJe had mij allang kunnen hebben
Ken ik niet, maar klinkt goed, een Chinees restaurant moet een beetje sjabbie zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinkerstraat. Onoogelijk restaurant. Maar ze bezorgen ook
Bij sommige is het een perfect haar groei middel zo te zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net een fok meet dit:
[ afbeelding ]
Neuh die moeten ze je zelf maar gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's pm'en die adressen?Zelfs Gert deed mee!
Alleen die is nu koken
Ja, blauwe neuzenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat heb je dr voor over...Deel je nog blauw uit?
Solliciteer je nu naar een paar blauwe ogen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat heb je dr voor over...Deel je nog blauw uit?
Stond in mijn profiel tot die josties me er gingen lastig vallen tijdens de nacht van het AVA incidentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn msn adres staat gewoon in m'n profiel. Bij jou niet, dat had ik al gecheckt
je kijkt echt niet goed naar mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Solliciteer je nu naar een paar blauwe ogen?
Grrdvrrrdmmequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh die moeten ze je zelf maar geven
Abbootje canaldigitaal genomen???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef Soury het volgende:
Voor Kally... Van Zeus.
De ballen, oh wacht die zijn net weg
[ afbeelding ]
Ja klopt. Dan krijg je echt chinees eten. Das beterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt goed, een Chinees restaurant moet een beetje sjabbie zijn
Hebbesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
-weg-
Stond in mijn profiel tot die josties me er gingen lastig vallen tijdens de nacht van het AVA incident
Niet die nieuwe geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ergens hangen
Waar beticht je me nou weer van?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag niet spelen met het hartje van heks
reugens Lemrof....reugensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar beticht je me nou weer van?
Ik wil het hebben over tegeltjes enzo
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag niet spelen met het hartje van heks
dat ze in ieder geval ff duidelijk zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.
Was het je opgevallen dat ik daar niet aan mee doequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |