quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net een fok meet dit:
[ afbeelding ]
hahaha ik zeg niks meer hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik spuit gewoon alles zo onverdund naar binnen
quote:
ja die zocht ik hahaha oh dat deuntjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Deze is ook leuk:
A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York
Bami pangang speenvarkenquote:
Is Laysa daar ook voor in?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe mij maar een lekker chineesje van 19! Die voorzie ik zelf wel van saus!
Ik zal eens vragen of ze van chineesjes houdt!quote:
De_Kaldinaal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan dr niet mee omgaan dat ze de ''R"' niet kunnen uitspreken
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan dr niet mee omgaan dat ze de ''R"' niet kunnen uitspreken
Ja.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.
Ja, die is leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Deze is ook leuk:
A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York
Er zit geen 'R' in: Zal ik je even volblaffen? Ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.
Ik doe wel de was opvouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Ik wil ook bij de ..Club van slechte huisvrouwen.![]()
Was net te zien bij RTL, bij mij is het soms ook chaos van was, speelgoed en kasten die uitpuilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |