ja die zocht ik hahaha oh dat deuntjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Deze is ook leuk:
A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York
Bami pangang speenvarkenquote:
Is Laysa daar ook voor in?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe mij maar een lekker chineesje van 19! Die voorzie ik zelf wel van saus!
Ik zal eens vragen of ze van chineesjes houdt!quote:
De_Kaldinaal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan dr niet mee omgaan dat ze de ''R"' niet kunnen uitspreken
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.
Ja, die is leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Deze is ook leuk:
A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York
Er zit geen 'R' in: Zal ik je even volblaffen? Ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Irritant hè als zo'n jong chineesje komt vragen of de "kaldinaal" haar vol wil blaffen.
Ik doe wel de was opvouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Ik wil ook bij de ..Club van slechte huisvrouwen.![]()
Was net te zien bij RTL, bij mij is het soms ook chaos van was, speelgoed en kasten die uitpuilen.
Ik dacht dat het de club voor lelijke vrouwen was! Beter een kast vol troep dan een kop als een kast!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
Ik wil ook bij de ..Club van slechte huisvrouwen.![]()
Was net te zien bij RTL, bij mij is het soms ook chaos van was, speelgoed en kasten die uitpuilen.
Linkje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is een Fok! SC msn orgie gaande, met zéér weinig Fok! SC'ers
Dan willen ze aan je bolsten en aan clitolus zitten, die fuckels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Reguliersdwarsstraat ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Bami pangang speenvarkenVan de beste chinees in A'dam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |