En je mag niet denken dat de Gay Parade géén bijdrage levert aan de acceptatie van homoseksualiteit. Volgens mij werkt die parade juist averechts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
9/15. Kennelijk mag je het niet vervelend vinden als wordt gedacht dat je homo bent.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
10 van maximaal 15 punten.
Jij bent behoorlijk straight. Homoseksualiteit is voor jou niet echt een probleem.
Helemaal mee eens. Beetje vreemde enquete, maar goed als 'zij' er maar vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En je mag niet denken dat de Gay Parade géén bijdrage levert aan de acceptatie van homoseksualiteit. Volgens mij werkt die parade juist averechts.
Wtf? zeggen ze nou dat ik homo ben? of juist niet?quote:6 van maximaal 15 punten.Jij bent niet helemaal straight. Je maakt nogal een probleem van homoseksualiteit.
Ja, je bent niet helemaal straight.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wtf? zeggen ze nou dat ik homo ben? of juist niet?
'Zij' als in 'die smeerlappen' , neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Beetje vreemde enquete, maar goed als 'zij' er maar vrolijk van worden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef FrehFreh het volgende:
Bij mij stond er:
Je bent totaal niet straight, je kan helemaal niet overweg met homosexualiteit.
Dat betekend toch dat ik juist geen homo ben ofwa, pauper site.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Koenitjuh het volgende:
straight klinkt best wel gay eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |