En je mag niet denken dat de Gay Parade géén bijdrage levert aan de acceptatie van homoseksualiteit. Volgens mij werkt die parade juist averechts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
9/15. Kennelijk mag je het niet vervelend vinden als wordt gedacht dat je homo bent.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
10 van maximaal 15 punten.
Jij bent behoorlijk straight. Homoseksualiteit is voor jou niet echt een probleem.
Helemaal mee eens. Beetje vreemde enquete, maar goed als 'zij' er maar vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En je mag niet denken dat de Gay Parade géén bijdrage levert aan de acceptatie van homoseksualiteit. Volgens mij werkt die parade juist averechts.
Wtf? zeggen ze nou dat ik homo ben? of juist niet?quote:6 van maximaal 15 punten.Jij bent niet helemaal straight. Je maakt nogal een probleem van homoseksualiteit.
Ja, je bent niet helemaal straight.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wtf? zeggen ze nou dat ik homo ben? of juist niet?
'Zij' als in 'die smeerlappen' , neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Beetje vreemde enquete, maar goed als 'zij' er maar vrolijk van worden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef FrehFreh het volgende:
Bij mij stond er:
Je bent totaal niet straight, je kan helemaal niet overweg met homosexualiteit.
Dat betekend toch dat ik juist geen homo ben ofwa, pauper site.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Koenitjuh het volgende:
straight klinkt best wel gay eigenlijk
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef FrehFreh het volgende:
Bij mij stond er:
Je bent totaal niet straight, je kan helemaal niet overweg met homosexualiteit.
Dat betekend toch dat ik juist geen homo ben ofwa, pauper site.
Ik zou het juist geweldig vinden als de bakker op de hoek in een rokje achter de toonbank staat. Is toch heerlijk? Laat die jongen toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen… Jij bent het hier mee eens. Jouw score: 0 <--- Dat geldt voor iedereen toch? Ik heb geen probleem met de bakker op de hoek, zolang hij maar normaal doet. Waarom daarvoor 0 punten?
Moet hij wel niet miepen als hij klanten verliest omdat iedereen hem als een dorpsidioot ziet, en het daarna steken op "discriminatie".quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik zou het juist geweldig vinden als de bakker op de hoek in een rokje achter de toonbank staat. Is toch heerlijk? Laat die jongen toch.
Ja maar met normaal bedoel ik meer dat je andere mensen niet hindert door wat je zelf doet. En iemand mag van mij best in een rokje lopen, ik stoor me daar niet aan. Als hij maar van me afblijft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik zou het juist geweldig vinden als de bakker op de hoek in een rokje achter de toonbank staat. Is toch heerlijk? Laat die jongen toch.
Dat is jouw definitie van normaal. Dat is niet de reguliere definitie van normaal. Tevens denk ik dat die guitige bakker jou best eens zou willen raken met zijn welgevormde stokbrood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ja maar met normaal bedoel ik meer dat je andere mensen niet hindert door wat je zelf doet. En iemand mag van mij best in een rokje lopen, ik stoor me daar niet aan. Als hij maar van me afblijft.
"De reguliere definitie van normaal"?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie van normaal. Dat is niet de reguliere definitie van normaal. Tevens denk ik dat die guitige bakker jou best eens zou willen raken met zijn welgevormde stokbrood.
Natuurlijk. De definitie die Zonderling heeft, is niet de normale definitie van normaal. Voor de normale definitie van normaal kun je in het woordenboek kijken. Verder is er een generaal idee over wat de betekenis is van normaal. Die definitie is ons door opgelegd door de maatschappij en is opgebouwd uit ongeschreven sociale conventies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Krantenman het volgende:
[..]
"De reguliere definitie van normaal"?![]()
Je moet een flinke filosoof zijn om mij uit te leggen wat precies de "reguliere definitie van normaal" betekent. Of is er soms een niet-normale definitie van normaal?
En als die ongeschreven sociale conventies nu zeggen dat het niet normaal is voor de bakker om in een rokje in zijn winkel te staan, wat is je antwoord daar dan op?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Natuurlijk. De definitie die Zonderling heeft, is niet de normale definitie van normaal. Voor de normale definitie van normaal kun je in het woordenboek kijken. Verder is er een generaal idee over wat de betekenis is van normaal. Die definitie is ons door opgelegd door de maatschappij en is opgebouwd uit ongeschreven sociale conventies.
11 punten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
serieus 1 punt? dan ben je wel een beetje een zielig wijf imo.
11 punten hier btw
homoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef het_fokschaap het volgende:
11/15 blijkbaar mag je niet vinden dat de gay pride niets bijdraagt aan de acceptatie van homo's
homoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een onzinnge kuttest.![]()
10 punten.
Dat ik dat prima vind, zolang hij zijn stokbrood maar niet op de toonbank legt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En als die ongeschreven sociale conventies nu zeggen dat het niet normaal is voor de bakker om in een rokje in zijn winkel te staan, wat is je antwoord daar dan op?
Precies hetzelfde als wat onze Zonderling zegt dus, thanks for proving my point.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat ik dat prima vind, zolang hij zijn stokbrood maar niet op de toonbank legt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als wat onze Zonderling zegt dus, thanks for proving my point.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |