Dies wittig...Zie je niets vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?
huh over mij, wat dan, heb ik wat verkeerds gedaan moet ik terug lezen of zeg ff.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat al de hele namiddag over je, hier
Lemlof is verliefd op jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh over mij, wat dan, heb ik wat verkeerds gedaan moet ik terug lezen of zeg ff.
Een echte vent wit het plafond! Jij hebt al wat roest in de leiding?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?
Het gaat over Pietje's masturbeer avonturen, mijn cam blijft uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte vent wit het plafond! Jij hebt al wat roest in de leiding?![]()
Moet je vragen of Mera het even goed wil doorblazen!
quote:
naaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat waar hahaha oh wat zielig voor die jongen op mij hahaha lig gestrekt hier
ZO!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat waar hahaha oh wat zielig voor die jongen op mij hahaha lig gestrekt hier
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Vanuit Den Osse in Zeeland vertrekt Laura samen met haar vader richting Portugal. Tijdens die tocht worden de laatste dingen op haar boot Guppy getest en verbeterd. Daarna zal ze haar reis vanuit Portugal alleen voortzetten. Daar wacht Dekker, afhankelijk van de weersverwachting, mogelijk het einde van het orkaanseizoen op de Atlantische Oceaan af. Dit kan tot december duren. Dat heeft haar advocaat Peter de Lange dinsdag gemeld.
Vandaag werden de laatste werkzaamheden aan de boot verricht.
Vorige week besloot de rechter dat de zeilster mocht vetrekken. Met die uitspraak kwam een eind aan een soap over een gewoon meisje dat 'slechts' haar droom na wil jagen. In augustus vorig jaar werd bekend dat ze - toen als 13-jarige - in haar eentje de wereld rond wilde zeilen.
En over 6 weken is het jankenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben benieuwd hoever ze komt, sowieso een bikkeltje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)solotocht__.html?p=3,1
[..]
Ja duh doos, dat wil ie dus graag! Kan hij er zo overheen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach met een aantal boten om haar bootje heen voor de broodnodige t.v. uitzendingen, live-streams, en wat nog meer komt ze vast een heel eind. En dat noemen ze dan een "solo zeil tocht"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben benieuwd hoever ze komt, sowieso een bikkeltje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)solotocht__.html?p=3,1
[..]
Nah ik ben ondertussen wel zover dat ik pas verliefd kan worden als ik iemand heb kunnen zien, horen, ruiken en proevenquote:
Ze is echt leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah ik ben ondertussen wel zover dat ik pas verliefd kan worden als ik iemand heb kunnen zien, horen, ruiken en proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |