Je wilt mij als buuf?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van de buuf (zij huurt dat ding) staat stilzwijgend te koop, niets voor jullie?
ja we gaan officieel samen wonenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jullie kregen toch een speciale woning enzo... of is die alleen voor Laysa?
Ik snap het niet zo![]()
Jullie gingen toch ook samenwonen of wil je dat niet officieel ?
Ja je appartementje ondervehuren mag ook niet zomaar ...
Ja van mij welmaar van die mierenneukers niet...
Hoe zet je iets stilzwijgend te koopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van de buuf (zij huurt dat ding) staat stilzwijgend te koop, niets voor jullie?
Nee, wij willen voorrang op de lijst van de woningbouwcorporatie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jullie kregen toch een speciale woning enzo... of is die alleen voor Laysa?
Ik snap het niet zo![]()
Jullie gingen toch ook samenwonen of wil je dat niet officieel ?
Ja je appartementje ondervehuren mag ook niet zomaar ...
Ja van mij welmaar van die mierenneukers niet...
jajajajajaja ik snap het, als die Kardinaal vervelend wordt dat je hem er nog altijd uit kunt rottenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja we gaan officieel samen wonenhet is een idee voor als alles niet loopt zoals het zou moeten. maar ik denk dat het wel goed komt hoor
Door geen advertenties te plaatsen maar het wel bij een makelaar neer te leggen. Meer van "Als er iemand komt voor een woning, weet dan....etc"quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajajaja ik snap het, als die Kardinaal vervelend wordt dat je hem er nog altijd uit kunt rotten : Rollen+
Toch ?
Yepquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajajaja ik snap het, als die Kardinaal vervelend wordt dat je hem er nog altijd uit kunt rotten![]()
Toch ?
ow... owkee...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zonder het te vermelden via officiële kanalen?
Ik kan jou tenminste vastleggen aan die ketting van je. Maar 't zou sneu zijn voor dat joch van vijftienquote:
Mn mooie ketting van plasticquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan jou tenminste vastleggen aan die ketting van je. Maar 't zou sneu zijn voor dat joch van vijftien
Een mooie parelketting onder de rand!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mooie parelketting onder de rand!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef FANN het volgende:
TEUN !!!!!
Ik heb een gedicht voor je gevonden![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die echtparen waar Joepie het over heeft, Jullie Niet !
Goed zo !quote:
IK BEN PRIMA GEVORMD 1M64 BIJ 122 KG! DE IDEALE MATEN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een beetje een dikkertje? De Kardinaal?
Ja, dat is best wel in verhoudingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK BEN PRIMA GEVORMD 1M64 BIJ 122 KG! DE IDEALE MATEN!
Hij is 7 kilo aangekomen sinds wij samen zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een beetje een dikkertje? De Kardinaal?
ik vind jou een lekker ding en je hebt mooie ogenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK BEN PRIMA GEVORMD 1M64 BIJ 122 KG! DE IDEALE MATEN!
Dat is % een te verwaarlozen verschil!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is 7 kilo aangekomen sinds wij samen zijn
Heks! Gek mensch! Heb je weer van de pillekes gesnoept die remlof je gegeven heeft?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind jou een lekker ding en je hebt mooie ogen
Jij vind tegenwoordig alles met een piemel mooi Heksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind jou een lekker ding en je hebt mooie ogen
dat is niet waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vind tegenwoordig alles met een piemel mooi Heks
Nee, wacht even, ik was te vroegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofdprijs gewonnen op Msn...ze mag nu met LemRof?
Ouwe snoeper!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet waarmaar eerlijk is eerlijk het is dat D-K te jong voor me is, en al een meissie heeft maar anders
hij is leuk om te zien, en laysa weet wel dat als ik dat vind ik dat gewoon vind
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofdprijs gewonnen op Msn...ze mag nu met LemRof?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet waarmaar eerlijk is eerlijk het is dat D-K te jong voor me is, en al een meissie heeft maar anders
hij is leuk om te zien, en laysa weet wel dat als ik dat vind ik dat gewoon vind
We willen jou al de hele middag maar niemand wil je msn geven en jij schijnt nooit online te zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is snap er geen reet van, zit iedereen op msn of zoiets
ja blijkbaar...en Lemrof wil jouw Msn hebben...Ian trouwens ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is snap er geen reet van, zit iedereen op msn of zoiets
huh wie wil mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We willen jou al de hele middag maar niemand wil je msn geven en jij schijnt nooit online te zijn
Nou eigenlijk... jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wie wil mijhahaha ja ik heb msn maar zit er echt nooit, wat zitten jullie daar te doen, over ons te roddelen of zoiets
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... ja
Vooral over Pietje, maar die zit nu te masturberen.
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... ja
Vooral over Pietje, maar die zit nu te masturberen.
Pietjes heeft een hoge drukspuit! Die spuit ineens de theeglazen zo van de tafel tegen de muur kapot!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzo
Hier ging het dus letterlijk overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzo
hahaha ach was al op zoek naar een behangkrabber voor Pietje, kan hij het na afloop er zo vanaf schrapen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietjes heeft een hoge drukspuit! Die spuit ineens de theeglazen zo van de tafel tegen de muur kapot!
Letterlijk over de tafel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ging het dus letterlijk over
dat bedoel ik dus, ik heb helemaal geen msn nodig, hou jullie oplettend in de gaten via mijn glazen bolletjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ging het dus letterlijk over
Je zou die tafel moeten zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn aan het cammen??? Streamen???
Hij is netjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef gnilrednoz het volgende:
Ian, wat vind je van mn gemodde ava?
Ianquote:
Pietje heeft een lekkende stream over de tafel lopen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn aan het cammen??? Streamen???
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
Pietje heeft toch melkglas net zoals mijn tafel? dan zie je dr niets van
ben ook wel benieuwd naar Pietjes zijn salontafel, als hij maar niet gaat spetteren, dat hoef ik dan ook weer niet te zienquote:
Het gaat al de hele namiddag over je, hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd naar Pietjes zijn salontafel, als hij maar niet gaat spetteren, dat hoef ik dan ook weer niet te zien
Dies wittig...Zie je niets vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?
huh over mij, wat dan, heb ik wat verkeerds gedaan moet ik terug lezen of zeg ff.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat al de hele namiddag over je, hier
Lemlof is verliefd op jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh over mij, wat dan, heb ik wat verkeerds gedaan moet ik terug lezen of zeg ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |