Hoi Soulyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.
Dat hart laat ie ook vast wel links liggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag niet spelen met het hartje van heks
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iid. Ik krijg een beetje een wegtrekker van dit gemuts van die stoere mannen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb behalve Liesje en Pietje helemaal niemand van deze SC op msn
De rur!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een lul...vergeet hij gewoon jou
Je moet wel lachen he? .. Sjongequote:
2006! Je wordt een oude lul, oude lul!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet me denken aan de ONZmsnorgies uit 2006
BobdeStreamert?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb alleen Bob op msn! Bob is altijd offline, maar hij praat wel altijd tegen me!
Bobalsjehetnogeenkeertjeoverbobhebtverhogenweweerjedosisdekardinaal-bob!quote:
PIET! ORGIE MEE!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even RTLnieuws kijken, al 't beeld gemist vandaag, over de formatie.
Ik jou welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben online, maar heb jou toch niet op msn, gekkie.
Ja hoor, tuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Laysa het volgende:
Teun mag ik wat vragen? over je huis en hoe je woont?
Ja, wil je ook?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
gaan jullie nu gezellig met zn alle op msn?
gedogen is zo 2010quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag jij daar permanent zitten? Of wordt het gedoogd? en wat houdt dat dan precies in?
Geen van tweeën. Ik mag hier 365 dagen per jaar vertoeven en 6 maanden slapen, dat is toegestaan. Maar ik mag hier niet wonen. Dat doe ik dan ook niet, ik woon bij m'n zusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag jij daar permanent zitten? Of wordt het gedoogd? en wat houdt dat dan precies in?
Ah...ke.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen van tweeën. Ik mag hier 365 dagen per jaar vertoeven en 6 maanden slapen, dat is toegestaan. Maar ik mag hier niet wonen. Dat doe ik dan ook niet, ik woon bij m'n zus
Was 't maar zo'n feest, dan zat ik nu niet in deze zooiquote:
Aha, dat gaat voor ons te lastig worden! We zijn zelfs te pauper om fatsoenlijk gedoogd te kunnen wonen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen van tweeën. Ik mag hier 365 dagen per jaar vertoeven en 6 maanden slapen, dat is toegestaan. Maar ik mag hier niet wonen. Dat doe ik dan ook niet, ik woon bij m'n zus
Als je vanaf 2003 woonachtig bent op een park, geen schrijven hebt gehad van de gemeente dat je moest opzouten, dan moeten ze, zodra die wet er door is (die ligt nu voor) je een gedoogstatus geven. Biedt voor mij geen soelaas, woon hier pas drie jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat gaat voor ons te lastig worden! We zijn zelfs te pauper om fatsoenlijk gedoogd te kunnen wonen!
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat gaat voor ons te lastig worden! We zijn zelfs te pauper om fatsoenlijk gedoogd te kunnen wonen!
We hadden een schattig hutjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Gaat de woning weer niet door?
Kom je hier wonen, er staan er nog wel wat te koopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden een schattig hutjegezien op een park ergens, maar ja gedoogd bewonen en gedoe!
ah... jah.. dat is een probleem maar toch niet speciaal omdat jullie het waren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden een schattig hutjegezien op een park ergens, maar ja gedoogd bewonen en gedoe!
Ja, en die hele regelgeving is een gedoe zelf en we hebben al regelgeving genoeg! Ik kan wel gemakkelijk mijn eigen appartementje in de onderverhuur doen, maar als je alles volgens de regels wil doen heb je poep aan de glazen bol!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jah.. dat is een probleem maar toch niet speciaal omdat jullie het waren?
Gelden die regels niet voor iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |