Pietjes heeft een hoge drukspuit! Die spuit ineens de theeglazen zo van de tafel tegen de muur kapot!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzo
Hier ging het dus letterlijk overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Pietje maar niet over zijn glazen salontafel spettert, dan moet hij later krabben en krijg je vlekjes en streepjes enzo
hahaha ach was al op zoek naar een behangkrabber voor Pietje, kan hij het na afloop er zo vanaf schrapen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietjes heeft een hoge drukspuit! Die spuit ineens de theeglazen zo van de tafel tegen de muur kapot!
Letterlijk over de tafel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ging het dus letterlijk over
dat bedoel ik dus, ik heb helemaal geen msn nodig, hou jullie oplettend in de gaten via mijn glazen bolletjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ging het dus letterlijk over
Je zou die tafel moeten zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn aan het cammen??? Streamen???
Hij is netjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef gnilrednoz het volgende:
Ian, wat vind je van mn gemodde ava?
Ianquote:
Pietje heeft een lekkende stream over de tafel lopen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn aan het cammen??? Streamen???
Druipt het bij jou ook aan de zijkanten op je vloerkleed?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
Pietje heeft toch melkglas net zoals mijn tafel? dan zie je dr niets van
ben ook wel benieuwd naar Pietjes zijn salontafel, als hij maar niet gaat spetteren, dat hoef ik dan ook weer niet te zienquote:
Het gaat al de hele namiddag over je, hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd naar Pietjes zijn salontafel, als hij maar niet gaat spetteren, dat hoef ik dan ook weer niet te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |