Leerling kok pietje!quote:
Oh, ja, nu vat ik hemquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jeweetwel, maar dat had ie helemaal niet mogen zeggen
FF door de reclame bijten pietje!quote:
Huh, waarom!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
Als ik nou 1 van jullie zou pmen met daarin een foto...gaat ie dan als een tierelier door naar MSN?
Heb jij foto's van een schildpadje met builenpest?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik um moet gaan uitleggen is tie niet leuk meer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij foto's van een schildpadje met builenpest?
Want daar ging het over
niks zielig aan hoor, lekker met stokbrood kan je lekker soppen, moet de soep wel heet wezenquote:
Ik sop liever zonder schilpaddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niks zielig aan hoor, lekker met stokbrood kan je lekker soppen, moet de soep wel heet wezen
Bedankt Bastard, welkom Lavenderrquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ja, nu vat ik hem
Dankjewel Ian!
Ravendell is een alu-hoedje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedankt Bastard, welkom Lavenderr
Die schildpad?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niks zielig, had ie maar een beroep moeten leren
Met de noorderzon vertrokken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is heerlijk buiten. Windstil, heldere hemel, sterren plenty, af en toe schuift er een vliegtuig of satelliet voorbij, maar waar is nu dat noorderlicht?
Het lijkt erop. Dan doe ik nog maar een biertje voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de noorderzon vertrokken!
Ja....oeh...zal je het echt kunnen zien....Ze denken van nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is heerlijk buiten. Windstil, heldere hemel, sterren plenty, af en toe schuift er een vliegtuig of satelliet voorbij, maar waar is nu dat noorderlicht?
Heb het vroeger wel eens gezien, op zee, onderweg van Nederland naar Helgoland.Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....oeh...zal je het echt kunnen zien....Ze denken van niet
Ik ben in de zomer in lapland geweest...echt bizar dat het gewoon niet meer donker wordt....gekmakendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb het vroeger wel eens gezien, op zee, onderweg van Nederland naar Helgoland.Dat waren nog eens tijden![]()
God, met dat ik het schrijf krijg ik heimwee
Och germ ventje tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze sterven nog liever dan dat ze mij rechten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |