SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Vorig topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
Lady GaGa #8 | Don't call my name
Voor wie is dit topic?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Little Monsters, de fans van Lady GaGa. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening over alles en iedereen en dat wordt ook gerespecteerd. Echter is het niet de bedoeling dat mensen hun gal over Lady GaGa in dit topic gaan spuiten. Wij verzoeken jullie dan ook zelf het initiatief te nemen een haattopic over en voor haar te openen, en niet dit topic te gebruiken.
Wees lief voor elkaar.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 03-08-2010 17:06:11 ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [url=http://forum.fok.nl/topic/1292009]Het grote Lady Gaga fantopic [/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1419555]Het grote Lady Gaga fantopic #2 [/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1425421]Lady GaGa #3: We're k-k-kinda busy[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1428966/1/50]Lady GaGa #4: 15.05 / 15.05 / 15.05 O+[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1454098/1/50]Lady GaGa #5: We are Little Monsters[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1458551]Lady GaGa #6: Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1462790]Lady GaGa #7: Waar Alejandro de hitlijsten binnenstroomt![/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1480289]Lady GaGa #8: Don't call my name[/url] |
Ik heb hem al af, was er al mee bezig. 't Bleek dat we #7 niet hadden in de OP.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef Yannick567 het volgende:
Ik was ook al bezig.
hier nog even een editje voor je OP![]()
[ code verwijderd ]
Even netjes op een rijtje gezet, en gelijk de wiki even aangepast
Ik zag het ja, er stonden alleen 2 url's in wikiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb hem al af, was er al mee bezig. 't Bleek dat we #7 niet hadden in de OP.
Eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:51 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Maar wat betreft de TT, oprotten met die haters
quote:I'm just a glamourous woman, I believe in a glamourus lifestyle.
the whole world might not understand, I don't really care, I don't really care!
I'm just a magical angel, in heaven, it's true.
I have these psychotic visions everyday.
I came up with this idea, I called kermit, and I said you gotta make my tits blow up, you gotta make my tits blow up.
I'm just a glamourous woman, I believe in a glamourous lifestyle.
I'm just a magical angel, I believe in a magical lifestyle, it's true.
quote:Voor wie is dit topic?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Little Monsters, de fans van Lady GaGa. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening over alles en iedereen en dat wordt ook gerespecteerd. Echter is het niet de bedoeling dat mensen hun gal over Lady GaGa in dit topic gaan spuiten. Wij verzoeken jullie dan ook zelf het initiatief te nemen een haattopic over en voor haar te openen, en niet dit topic te gebruiken.
Wees lief voor elkaar.
Waarom voel je je aangesproken? Ik quote jou niet, ik zette een nieuw deel van de OP in een quote.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef solaire het volgende:
[..]
ik ben toch niet aant haten.. mens
ooww pardonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken? Ik quote jou niet, ik zette een nieuw deel van de OP in een quote.
Het is een hele mooie foto!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dat ziet er best leuk uit zo eigenlijk
Bad Romancequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
En toch hè? Vind ik de Bad Romance de beste Lady Gaga video tot nu toe. De Alejandro clip is zo Madonna: Vogue, Evita en Like a Prayer. Terwijl ik het nummer zelf wel weer tof vind.
Welke clip vinden jullie het beste?
Die heb ik als ringtonequote:
Er komen een paar van dezelfde elementen in terug, maar het is werkelijk iets totaal anders, compleet andere thematiek voor zover te zien valt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
De Alejandro clip is zo Madonna: Vogue, Evita en Like a Prayer.
Moet je dit eens lezen:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bad RomanceBehalve die grote ogen, die vind ik kut.
![]()
Ik vond het bij Gaga wel leuk staan, maar om er nou zelf mee rond te gaan lopen... Ik wist niet eens dat die dingen te koop waren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet je dit eens lezen:
grote ogen als Lady Gaga gevaarlijk
ze gaat sowieso een adward winnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
Allemaal op Gaga stemmen voor de VMA's
http://bit.ly/vmasvote
Je moet wel naar MTV US gaan om te stemmen en je moet een account aanmaken, maar dat duurt maar heel kort.
Waar en wat moet je stemmen?
Best collaboration: Lady Gaga f/ Beyonce (voor Telephone) of Beyonce f/ Lady Gaga (voor videophone)
Best dance video: Lady Gaga (voor Bad Romance)
Best female video: Lady Gaga (voor Bad Romance)
Best pop video: Lady Gaga (voor Bad Romance)
Video of the year: Lady Gaga (voor Bad Romance) of Lady Gaga f/ Beyonce (voor Telephone)
De rest wordt beoordeeld door een professionele jury, maar ik denk dat zij ook wel positief zullen zijn.
Ik ga nu stemmen. Ik denk dat ik voor Telephone ga als video van het jaar in plaats van Bad Romance.
Je kunt trouwens ook in bijna elke categorie stemmen op videophone (met Beyonce), maar ik zou eerder op de clips van Lady Gaga zelf stemmen.
Dan kun je die jury niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze gaat sowieso een adward winnen
Ga gewoon ergens anders lopen trollen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Majkool het volgende:
[..]
Dan kun je die jury niet serieus nemen.
Ik ben niet aan het trollen. Ga gewoon in tegen de verpaupering van de muziekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef stef040 het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders lopen trollen...
Wat vind je nou slecht aan haar behalve dat je de teksten niet begrijpt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Majkool het volgende:
[..]
Dan kun je die jury niet serieus nemen.
Ga gewoon niet meer in op hem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat vind je nou slecht aan haar behalve dat je de teksten niet begrijpt?
Ik wil het graag weten, want ik begrijp het niet. Hoe is het mogelijk dat iemand haar niet goed vindt? Tja, het kan zijn dat het niet je smaak is. Maar dat ze goed is is een feit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga gewoon niet meer in op hem.
De teksten niet begrijp? Volgens mij zijn jullie hier de jonge mensen die de teksten niet verstaan/luisterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat vind je nou slecht aan haar behalve dat je de teksten niet begrijpt?
Als je geen fan bent ga dan gewoon weg ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Majkool het volgende:
[..]
De teksten niet begrijp? Volgens mij zijn jullie hier de jonge mensen die de teksten niet verstaan/luisterenHet gaat gewoon nergens over...
Je hoeft iemand niet perse goed te vinden. Als het niet je genre is, is dat goed mogelijk. Een operazangeres kan wel de beste zijn in eeuwen, maar ik zal het niks vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik wil het graag weten, want ik begrijp het niet. Hoe is het mogelijk dat iemand haar niet goed vindt? Tja, het kan zijn dat het niet je smaak is. Maar dat ze goed is is een feit.
Kap eens met dat getroll.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Majkool het volgende:
[..]
De teksten niet begrijp? Volgens mij zijn jullie hier de jonge mensen die de teksten niet verstaan/luisterenHet gaat gewoon nergens over...
Ik respecteer je mening, maar ben het er niet mee eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef Majkool het volgende:
[..]
Zijn vraagt me iets, ik geef antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, nu is het klaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef Majkool het volgende:
[..]
Zij vraagt me iets, ik geef antwoord.
Door dat filmpje moet ik weer denken aan transmission Gagavision!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sisiorange94 het volgende:
Even leuk filmpje posten om het te vergeten![]()
Doe niet zo achterlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Litttle-Monster het volgende:
- Alle haters opgekankerd
- iemand vroeg of wij fans waren of een sekte: ::: wij zijn veel erger dan dat
- HIER ZIJN BEWEGENDE BEELDEN VAN LADY GAGA @ VANITY FAIR FOTOSHOOT,,,, ZOO GRAPPIG, SCHATTIG LEUK EN SEXY
Wooow... Doe eens even rustig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Litttle-Monster het volgende:
- HIER ZIJN BEWEGENDE BEELDEN VAN LADY GAGA @ VANITY FAIR FOTOSHOOT,,,, ZOO GRAPPIG, SCHATTIG LEUK EN SEXY
Ten eerste; niet alles hoeft dik gedrukt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Litttle-Monster het volgende:
hahah het was niet schreeuwerig bedoeld
je moet je inbeelden dat ik dat allemaal op een rustige toon zeg ((en dat doe ik ook haha))![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ten eerste; niet alles hoeft dik gedrukt.
Ten tweede; gebruik je caps niet.
Ten derde; we waren daar al klaar mee.
But thanks for the vid.
RIAGG HAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Litttle-Monster het volgende:
hahah het was niet schreeuwerig bedoeld
je moet je inbeelden dat ik dat allemaal op een rustige toon zeg ((en dat doe ik ook haha))![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we hopen dat het niet waar is.. Zou heel erg zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef stef040 het volgende:
04/08/10 11:31 - De magere 'Alejandro' zangeres heeft toegegeven dat ze een eetprobleem heeft. Lady GaGa schijnt last te hebben van de ziekte boulimia nervosa.
In een interview met een tijdschrift geeft de 24-jarige zangeres toe dat ze vaak overgeeft na het eten. Het lijkt erop dat miss GaGa lijdt aan boulimia.
Mensen met boulimia hebben vaak vreetbuien. Ze eten in een korte tijd heel veel en geven daarna over zodat ze op gewicht blijven.
In het interview vertelde GaGa dat ze laatst op bed gefrituurde kip at en dat ze plotseling een telefoontje kreeg om binnen 30 minuten ergens op een afspraak te verschijnen. Ze zei: "Ik zei dat ik er zo zou zijn. Ik stond op, liep naar de badkamer, gaf over, snoof cocaïne en ik vertrok naar de vergadering."
Lady GaGa vertelde laatst dat ze niet het verkeerde voorbeeld wil geven aan haar fans door drugs te nemen. Blijkbaar lukt het haar niet om het rolmodel te zijn dat ze wil zijn.
Denk jij dat het waar is? Of zal het gerucht over GaGa weer een leugen zijn?
Klote tmf, blijken ze het verkeerd geschreven te hebben, tweet van tmf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet waar is.. Zou heel erg zijn
Waar kwam je deze foto tegen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, zag deze foto in een ander topic.
[ afbeelding ]
Op een ander forum. Kijk eens naar haar gezicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef stef040 het volgende:
[..]
Waar kwam je deze foto tegen dan?
En weet je zeker dat het Gaga is?
oh jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef stef040 het volgende:
[..]
Oh en geen nieuwe single meer dit jaar, wachten tot 2011 maar weer.
Had het gelezen op tmf maar kan het nu niet meer vinden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh jammer
edit: hoe weet je dat?
Nee, vind ik niet. De 1e keer vond ik hem niks, de keren daarna vond ik hem geweldig, en nu denk ik "You guys are trying too hard.".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind Bad Romance ook het leukste nummer, maar Telephone vind ik echt de allerbeste videoclip allertijden. Hij is zo... WOW!
1e keer vond ik hem ook lang en saai, maar nu kan ik niet meer zonder. Mijn leven is zowat gewijd aan Telephonequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. De 1e keer vond ik hem niks, de keren daarna vond ik hem geweldig, en nu denk ik "You guys are trying too hard.".
Dat is een beeeeeeeeeetje overdreven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
1e keer vond ik hem ook lang en saai, maar nu kan ik niet meer zonder. Mijn leven is zowat gewijd aan Telephone![]()
Nou...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is een beeeeeeeeeetje overdreven.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Wat tof.![]()
hMm,ik twijfel. Zal ik opblijven of niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)ive.jhtml#id=1644841
Kijk hier live Lollapalooza
Gaga is alleen wel om 3 uur...
Bezig ff normale taal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Litttle-Monster het volgende:
'Lady Gaga zet zinnen op filmcarrière'quote:Lady Gaga heeft de muziekwereld al veroverd en heeft nu haar zinnen gezet op een filmcarrière. Volgens het Britse tabloid News of the World heeft de zangeres plannen voor een eigen film.
"Zij ziet een film helemaal zitten, maar ze wil het wel goed doen. Ze wil met de beste mensen uit het vak werken", zegt een bron. Gaga zou een film willen maken die een combinatie wordt van Michael Jacksons film 'Moonwalker' uit 1988 en de filmmusical 'Dreamgirls' met Beyoncé uit 2006. 'X-Men'-regisseur Bryan Singer wordt al in verband gebracht met de film, waar verder nog niets over bekend is.
"Gaga is een creatief genie en denkt constant aan nieuwe mogelijkheden", motiveert een andere bron de interesse van de zangeres voor het witte doek. "Gaga wil bereiken wat Michael Jackson deed in de jaren tachtig."
Ook een GaGa-basher?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Bezig ff normale taal!
Enne... Gaga is zo overrated!
Ik kijk er ontzettend naar uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
'Lady Gaga zet zinnen op filmcarrière'
DAT GAAT ÉÉN EN AL KUNST WORDEN.
Ik hou nooit zo van muzikanten die dan ook ineens denken te kunnen acteren. We zullen zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
'Lady Gaga zet zinnen op filmcarrière'
DAT GAAT ÉÉN EN AL KUNST WORDEN.
Niet iedere muzikant denkt als GaGa.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van muzikanten die dan ook ineens denken te kunnen acteren. We zullen zien.
video music awards? Krijg je ook als je om de maand een nieuwe clip hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
GaGa is genomineerd voor 13 VMA's, en breekt blijkbaar een record.
Dat valt ook reuze mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
video music awards? Krijg je ook als je om de maand een nieuwe clip hebt.
Ze is maar met 2 videoclips genomineerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
video music awards? Krijg je ook als je om de maand een nieuwe clip hebt.
Jaaa, die dingen zie ik overal. Ik ben er alleen niet zo in geinteresseerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is hier zeker ook al bekend?
Beyoncé en Lady Gaga #2 Sell your soul to the devil
Ik vind het knap gevonden. Foto's op pagina 2 trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jaaa, die dingen zie ik overal. Ik ben er alleen niet zo in geinteresseerd.
Ik vind het allemaal een beetje ver gezocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het knap gevonden. Foto's op pagina 2 trouwens.
Thank you!quote:
Aiii.... Die doet pijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:00 schreef stef040 het volgende:
[..]
Thank you!
Lady Gaga fan vrijdagavond bij popstars.
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=206865/page=1
Thanksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:49 schreef stef040 het volgende:
Haha leuk filmpje Sisiorange94, gewoon midden in de stad.
Dat is er niet gezegd. Het is alleen zo dat ze er nu niet mee bezig is, maar ze het wel heel leuk zou vinden om te doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als jullie het nog niet wisten; er komt geen film.
Maar ik las dat ze (hoe voorspelbaar ook) twee albums wil uitbrengen in 2011, of misschien wil haar platenlabel dat. Als het laatste het geval is dan krijgt ze dus eigenlijk;quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als jullie het nog niet wisten; er komt geen film.
Die heb ik! Die tassen heb ik ook gezien maar die verkochten ze op de ene of andere manier niet in die winkelquote:
Die tassen zijn zo lelijk irl.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤6,95
[ afbeelding ]
¤14,95
@ shop.hm.com
Vind ze op de foto ook niet zo heel mooi anders.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die tassen zijn zo lelijk irl.
Ik vond ze in de H&M wel leuk eruit zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef stef040 het volgende:
[..]
Vind ze op de foto ook niet zo heel mooi anders.
Nee, ze zien er heel goedkoop en lelijk uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vond ze in de H&M wel leuk eruit zien eigenlijk.
Net als Gaga zelf dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ze zien er heel goedkoop en lelijk uit.
Ga weg uit ons topicquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:05 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Net als Gaga zelf dus.
Ik kon het niet laten.
Okequote:
Tel jezelf er maar bij op.quote:
Ohhhh myyyy goodddd <33333quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef -YCH- het volgende:
Het word echt te gek op mijn 18e verjaardag (29 november) op het Monster Ball ,, en ik ga ook op 30 november
ik heb 2 VIP tickets, dus het word waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig
Goede cover, beter danquote:
Heb jij zo'n kutleven dat je het werkelijk waar leuk vindt om hier elke keer die bagger uit je mond te laten horen?quote:
quote:Lady Gaga ladygaga
An inaugural message (sent while changing backstage at The Monster Ball in Tacoma) from Tween Gaga http://bit.ly/bUJsnN 6:51 AM Aug 22nd via web
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:38 schreef Lesl het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kutleven dat je het werkelijk waar leuk vindt om hier elke keer die bagger uit je mond te laten horen?
Ik dacht dat jij een ban had?quote:
Hahaquote:
Dit staat hier al...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef -YCH- het volgende:
- Achternicht van Corrie Konings
- Als ze beroemd word wilt ze ''Comi Gaga'' heten
- Ze faalt @ Telephone
Ik ben het met je eens, maar ik vond dat ze in de halve finale allebei minder leuk waren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn twee fav's gingen door.
Ik gun Lana het, maar die Amy Winehouse is echt perfect.
Hmm. Ik vond de halve finale sowieso niks. Maar 6 mensen door laten gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik vond dat ze in de halve finale allebei minder leuk waren.
Ze hadden die halve finale net zoals bij elk programma pas na alle audities moeten doen, vind ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm. Ik vond de halve finale sowieso niks. Maar 6 mensen door laten gaan.Doe er dan 10, of zo. Dan hebben we nog variatie om naar te kijken.
Whut?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Herhaling van My Name Is op RTL 4.
Nevermind, een bericht op Spitsnieuws heeft mijn vraag inmiddels al beantwoord.quote:
Pfoe. Denk aan een gangbaar, standaard design maar dan precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb voor handvaardigheid besloten GaGa als uitgangspunt te nemen. En ik ga een schoenenlijn ontwerpen. Maar ik wil wel dat het typisch GaGa blijft. Ik heb al een paar ideeen, maar wil graag horen aan wat jullie denken bij typisch GaGa.
Kleuren, materialen, stofjes, accessoires.. noem wat er te binnen schiet.
Heb ik ook allemaal al, haha.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
spikes, studs, swarovski, héle hoge hakken met rare hakken dus geen doorsnee vorm.
Ik heb btw the Vanity Fair gekocht en ik vind hem de 8.50¤ helemaal waard! Geweldige foto's, vooral de dubbele pagina aan het begin van het interview!
[ afbeelding ]
Op amazon zijn de eerste paar pagina's al te lezen.quote:Product Description
"Stop feeding me bullshit. Tell me the truth."
--Lady Gaga, 2009
"I hate the truth. I hate the truth so much I prefer a giant dose of bullshit any day over the truth."
--Lady Gaga, 2010
In little over a year, Stefani Germanotta, a struggling performer in New York's Lower East Side burlesque scene, has become the global demographic-smashing pop icon known as Lady Gaga. She is a once-in-a-decade artist, a gifted singer, composer, designer, and performance artist who mixes high and low culture, the avant-garde with the accessible, authenticity with artifice.
Who is Lady Gaga? She is a twenty-four-year-old woman whose stage mantra--"I'm a free bitch!"--is the polar opposite of who she is offstage: isolated, insecure, and unable to be alone. She is an outré artist who wanted to be a sensitive singer-songwriter, whose musical heroes include Britney Spears, Billy Joel, and Bruce Springsteen. She is a woman who says no man can ever compete with her career, but who still isn't over the ex-boyfriend who said she was too ambitious. She claims not to care what people think, but spends her downtime online, reading what people have to say about her. She claims to be a con artist and utterly authentic. She is never less than compelling.
Based on over fifty original interviews with friends, employees, rivals, and music industry veterans, Poker Face is the first in-depth biography of the extraordinary cultural phenomenon that is Lady Gaga.
Quotes from POKER FACE:
"It's a privilege to be here tonight to open for Lady Gaga. I've made it."
--President Barack Obama, October 2009
"I remember thinking, `That could be her. But I hope it's not.'"
--Producer Rob Fusari
"Her `crazy' outfit was putting suspenders on her jeans."
--former classmate
"She is perfectly, almost genetically engineered to be a twenty-first-century pop star."
--Eric Garland, CEO, BigChampagne.com
"If you looked at her, you'd think she was a jam band chick. She had a heady, grimy vibe."
--former NYU classmate Jon Sheldrick
"She's not progressive, but she's a good mimic. She sounds more like me than I f---ing do!"
--Singer/rapper M.I.A.
"You won't be able to order a cup of coffee at the f---ing deli without hearing or seeing me."
--Lady Gaga to an ex-boyfriend, 2008
About the Author
Maureen Callahan has worked as an editor and writer at the New York Post for seven years, covering everything from the subcultures of the Lower East Side to local and national politics. She has also written for Spin, New York, and the late, lamented Sassy. In 2009, she was nominated for a Pulitzer Prize by the New York Post.
Product Details
* Hardcover: 256 pages
* Publisher: Hyperion (September 14, 2010)
* Language: English
* ISBN-10: 1401324096
* ISBN-13: 978-1401324094
* Product Dimensions: 9.3 x 6.4 x 1 inches
* Shipping Weight: 1.2 pounds (View shipping rates and policies)
* Amazon Bestsellers Rank: #192,821 in Books (See Top 100 in Books)
Je ziet daar dat ze echt wel knap is!quote:Op maandag 6 september 2010 06:02 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Undercover gaga.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaga op de cover van de Japanse Vogue Hommes
30e s al He-Le-Maal verkocht, ik wou ook 30e gaan, want ik hoef die woensdag niet naar schoolquote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ga 29 november ja, maar ik ga proberen de 30e ook nog te gaan als dat lukt.
Er zijn geen staanplaatsen meer, maar het is nog niet uitverkocht.quote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef Benjakees het volgende:
[..]
30e s al He-Le-Maal verkocht, ik wou ook 30e gaan, want ik hoef die woensdag niet naar school
Ik ga ook.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Benjakees het volgende:
Vast en zeker al eens gevraagd,
GAAN JULLIE NAAR MONSTERBALL TOUR 29NOVEMBER???
ik in iig wel
ik zit stoel rij 3
oooow, dan hbe m'n pa dat verkeerd :p hij heeft besteldquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Er zijn geen staanplaatsen meer, maar het is nog niet uitverkocht.
Hoeveel zijn die kaarten?quote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaga op de cover van de Japanse Vogue Hommes
Misschien ga ik dan ook nog wel.quote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, geweldig.quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Iemand hier nog Fans! met Lady GaGa gezien net op SBS6?
Dat is hetzelfde als Marco Borsato die elk jaar een TMF Award wint, gaat nergens over.quote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef Benjakees het volgende:
Holy fuck, lady gaga is in totaal 17 keer genomineerd voor de vma's '10 (een aantal met beyonce) #die moet wat winnen!
Jeeeeeeeeeh
stemmen!
OMG dat waren echt de engste mensen die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Met getuite lipjes jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:32 schreef frankerdt het volgende:
'SCHEELDE ZO'N STUKJE TOT IK EEN ZOEN HAD!'
VMA is toch gewoon een publieksprijs, daar komt toch geen vakjury aan te pas?quote:Op maandag 13 september 2010 05:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, 8 VMA's voor Gaga!
- Beste dance video voor Bad Romance
- Beste samenwerking voor Telephone
- Beste choreografie voor Bad Romance
- Beste montage voor Bad Romance
- Beste regie voor Bad Romance
- Beste vrouwelijke video voor Bad Romance
- Beste pop video voor Bad Romance
- Video van het jaar: Bad Romance
En het nieuwe album gaat heten..... BORN THIS WAY
Volgens mij sommige awards door het publiek en andere door een vakjury.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
VMA is toch gewoon een publieksprijs, daar komt toch geen vakjury aan te pas?
Waarom moet ze kort na haar debuutalbum al met een nieuw album komen, bang dat ze vergeten wordt? (waar is het geld-binnen-hengel-icoontje!?)
Een aantal waren publieksprijzen en een aantal niet. Weet niet meer precies welke dat waren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
VMA is toch gewoon een publieksprijs, daar komt toch geen vakjury aan te pas?
Waarom moet ze kort na haar debuutalbum al met een nieuw album komen, bang dat ze vergeten wordt? (waar is het geld-binnen-hengel-icoontje!?)
En trouwens, hoezo kort naar debuutalbum? The Fame is al meer dan 2 jaar uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom moet ze kort na haar debuutalbum al met een nieuw album komen, bang dat ze vergeten wordt?
Zonde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef stef040 het volgende:
[..]
Volgens mij sommige awards door het publiek en andere door een vakjury.
Duidelijke foto's van haar nieuwe tattoo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ie ook, had je dat interview achteraf nog gezien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind de meatdress btw echt geweldig! Gigantische trend op twitter ook!
Bad Romance is ook echt een goed in elkaar zittende clip, geen rare huh- of waarom momenten, het klopte allemaal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
De vakjury heeft Lady GaGa als winnaar voor de volgende categorieën gekozen
- Beste choreografie voor Bad Romance
- Beste montage voor Bad Romance
- Beste regie voor Bad Romance
Ik vind de meatdress btw echt geweldig! Gigantische trend op twitter ook!
ze loopt op de mode achter...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:14 schreef -YCH- het volgende:
the meat dress is trouwens ook van echt vlees loolz
quote:
Ze kan goed zingen maar ew ik vind dat gewoon echt ranzig gadverdamme.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef -YCH- het volgende:
loolz @ Bikini & Jurk
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:57 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.celebritieseye(...)3bb1bb61e59670284d06
Die is echt niet mooi, of zo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:57 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.celebritieseye(...)3bb1bb61e59670284d06
Ik vind hem erg mooi! Alleen is er een schoefje uitgevallen en is er dus nog maar 1 klepje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die is echt niet mooi, of zo.
Nou, nouquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Lekker alles oplezen van de autocue.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
quote:"I was like, 'Can she please change because this is going to be very awkward and this is a daytime show.' It's not the VMAs. She's gonna show up doing this and then it's gonna air tomorrow during daytime and then she's sitting, ya know, on my show in a meat dress and it's gonna be weird for her.
"Whether you're vegan or not, it's just weird to be sitting next to somebody wearing slabs of meat on their head and their body. It's gross, you know. Even if you eat meat, it's gross."
Waarom zei ze dat niet gewoon toen Gaga ook naast haar zat?quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef NotYou het volgende:
Ellen Degeneres over Gaga, nadat laatstgenoemde ook in haar programma in de vleesjurk verscheen.
[..]
Heyyy, daar ben je weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Heyyy, daar ben je weer!
Hai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misleidende topictitel trouwens.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Beetje wel he.quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Hai!![]()
Misleidende topictitel trouwens.
Verbitterd? Met zo'n vrouw kan ik 't me maar moeilijk voorstellen:quote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Rechterbal het volgende:
Ellen Degeneres is een verbitterde lesbo.
Je ziet de fakeheid gewoon van haar afdruipen.
Als ze het zo erg vond, had ze het ook tijdens de show kunnen zeggen.
Wel een beetje hoor, is goed voor je.quote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef HalloweenJack het volgende:
Heh bah, dat was niet nodig hoor.![]()
Aww nee heb ik niet, maar zou ik wel graag willen!quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft iemand ergens dat .gifje van GaGa van deze shoot voor Elle_
[ afbeelding ]
Waar ze fcking mooi is, en lief lacht.
Een animated gif hiervan dus?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft iemand ergens dat .gifje van GaGa van deze shoot voor Elle_
[ afbeelding ]
Waar ze fcking mooi is, en lief lacht.
Ja, maar alleen van het stukje van de cover. Met dat zwarten pakje.quote:
Oh god ik heb het net terug gekeken, maar wat een vreselijke gasten!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Blijft echt geweldigquote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef HalloweenJack het volgende:
Heh bah, dat was niet nodig hoor.![]()
Welk stuk precies? Kan er wel een avatar van maken als je wilt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, maar alleen van het stukje van de cover. Met dat zwarten pakje.
Dat hoeft niet. Ik wilde alleen die animatie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:48 schreef Lesl het volgende:
[..]
Welk stuk precies? Kan er wel een avatar van maken als je wilt.
Waar heb je die ID besteld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef -YCH- het volgende:
yaay vandaag binnen gekomen ((zaterdag besteld loolz) Vanity Fair & ID Magazine
yaaaaaaaaaaaaay, k ben blij loolz
[ afbeelding ]
Wat jammer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef -YCH- het volgende:
hoi, ik heb ID magazine gevonden/besteld op www.magvilla.nl het is een nieuwe online webstore loolz
de link naar de ID magazine = http://www.magvilla.nl/editie/32613/i-d-magazine
en ow , blijkbaar is tie uitverkocht !!!omg,, da's snel![]()
![]()
haha daar ben ik al een tijdje naar op zoek,, geen resultaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Oliviertje1994 het volgende:
V magazine heeft op de cover GaGa & Marc Jacobs! Die moet ik hebben!
quote:
Wat een stelletje sukkels bij elkaar. Klinkt ook totaal niet als een harmonie het speelt.quote:
WAT LEUK VOOR JE!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef -YCH- het volgende:
JAMMER TE LAAT NET UITVERKOCHT, GELUKKIG HEB IK DE MIJNE OP TIJD BESTELD HAHA !!
ergens in het eerste kwartaal van 2011,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:39 schreef Lesl het volgende:
Hm, wanneer komt 't nieuwe album eigenlijk?
Hopelijk is ze voor die tijd de pijp uit want ik wil niet dat ze zo dicht bij mij in de buurt komt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef -YCH- het volgende:
[..]
ergens in het eerste kwartaal van 2011,
wat betreft de stilte rond gaga,
Lady Gaga heeft nu vrij tot 13 oktober & dan gaat ze verder met haar tour en dit keer is europa aan de beurt
Okay, deze vind ik wel echt flauw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Hopelijk is ze voor die tijd de pijp uit want ik wil niet dat ze zo dicht bij mij in de buurt komt.
mtv.comquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Okay, deze vind ik wel echt flauw.![]()
Trouwens, ik las op mtv.com dat Born This Way volgende maand uit komt. Weet niet of het waar is, maar ze zei laatst al dat het klaar was... We zullen zien!
Ja maar dat je daar uberhaupt komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik niet weet of het waar is
Iemand stuurde me de link door. Maar ik heb daar stiekem wel een accountquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja maar dat je daar uberhaupt komt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Iemand stuurde me de link door. Maar ik heb daar stiekem wel een accountWant ik moest natuurlijk wel op Gaga stemmen voor de VMA's!
Hier ben ik, je nodigde me uit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Iemand stuurde me de link door. Maar ik heb daar stiekem wel een accountWant ik moest natuurlijk wel op Gaga stemmen voor de VMA's!
Ze kan zo mooi teksten schrijven toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hier ben ik, je nodigde me uit?![]()
Wat vind je nou zo goed aan GaGa?
goegoegoegoede lirriks goegoegoegoed lirriksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi teksten schrijven toch!
Ja, dat vind ik inderdaad. De dingen die jullie meestal horen (papa paparazzi, po po po poker face, ale alejandro, rah rah ah ah ah, etc) zijn altijd maar een kort stukje uit het nummer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi teksten schrijven toch!
Ik weet niet of je serieus bent....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik inderdaad. De dingen die jullie meestal horen (papa paparazzi, po po po poker face, ale alejandro, rah rah ah ah ah, etc) zijn altijd maar een kort stukje uit het nummer.
Verder vind ik haar goed omdat ze toch écht talent heeft, ze ontzettend goed kan zingen en dat ook altijd live doet (in tegelstelling tot vele andere artiesten, helaas) en omdat ze zo bijzonder is. Niet bepaald om haar kleding of zo, maar omdat ze zo niet-diva is, terwijl de meeste artiesten van haar niveau dat wel zijn. Op de ene of andere manier neemt ze nog altijd tijd voor fans en komt ze regelmatig gewoon buiten.
Ik vond zelf ook niks van haar. Eerst dacht ik dat ze wéér zo'n blonde zangeres van in de twingig was met een nummer over feesten. Toen ik haar akoestisch hoorde dacht ik: Hey, ze is goed!
Toen werd ik fan en al snel iedereen om me heen, inclusief mijn moeder!
Je moet even nadenken over de tekst. Als je weet waar hij over gaat is hij makkelijk te begrijpen. Je hoeft trouwens geen teksten te posten, ik ken ze allemaal uit mijn hoofd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent....
Oke hier de hele tekst van Pokerface:
Goede nummers? Moet trouwens wel, wat een artiesten noem je daar zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze heeft ook goede nummers voor Britney Spars, New Kids On The Block en The Pussycat Dolls geschreven!
Het was dan ook meer om aan te tonen hoe nietszeggend en triest die tekst is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je moet even nadenken over de tekst. Als je weet waar hij over gaat is hij makkelijk te begrijpen. Je hoeft trouwens geen teksten te posten, ik ken ze allemaal uit mijn hoofd!
Hoax! Die hebben helemaal geen goede nummers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze heeft ook goede nummers voor Britney Spars, New Kids On The Block en The Pussycat Dolls geschreven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |