abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87310874

SPOILER: Biografie van Lady GaGa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com

Vorige topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05 O+
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
Lady GaGa #8 | Don't call my name
Lady GaGa #9 | Waar de haters zich weer verzamelen

Voor wie is dit topic?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Little Monsters, de fans van Lady GaGa. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening over alles en iedereen en dat wordt ook gerespecteerd. Echter is het niet de bedoeling dat mensen hun gal over Lady GaGa in dit topic gaan spuiten. Wij verzoeken jullie dan ook zelf het initiatief te nemen een haattopic over en voor haar te openen, en niet dit topic te gebruiken. Wees lief voor elkaar. O+

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 48% gewijzigd door krioro op 08-10-2010 22:01:07 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:03:07 #2
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87310923
FIPOOOOO

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef Majkool het volgende:

[..]

Goede nummers? Moet trouwens wel, wat een artiesten noem je daar zeg _O_ :9~
Het zijn inderdaad wel artiesten van haar niveau
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87310934
Heb je 't nieuwe album al Jack? oohh myyy god wat ghoed! <33
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:05:54 #4
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87310955
Nou!
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87310974
Ik vind het goede nummers en ken veel mensen die het met mij eens zijn. Zou graag verder discussiëren, maar ik ben moe en ga slapen. Ik vind dit trouwens niet het echte Lady Gaga topic... Maar ja. :')
Welterusten :*
pi_87310993
OOH! WEGLOPEN! TEKEN VAN ZWAKTE!11!111!!1

Maar serieus, heb geen goed argument gehoord, geef toe, "Pokerface" slaat toch totaal nergens op...
pi_87311061
Slaat wel ergens op! Heeft ze bedacht toen ze seks had met haar vriend, maar eigenlijk aan vrouwen dacht. Dat liet ze niet zien dus dat was haar poker face. Vandaar ook he/she's got me like nobody en I'm bluffin' with my muffin. Zoek de rest zelf maar uit, zo moeilijk is het niet. :) En nu ga ik echt (denk ik). Cheers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87311070
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
Slaat wel ergens op! Heeft ze bedacht toen ze seks had met haar vriend, maar eigenlijk aan vrouwen dacht. Dat liet ze niet zien dus dat was haar poker face. Vandaar ook he/she's got me like nobody en I'm bluffin' with my muffin. Zoek de rest zelf maar uit, zo moeilijk is het niet. :) En nu ga ik echt (denk ik). Cheers!

SPOILER
_O- Mag ik ook een hit voor haar schrijven over een pindakaaspot die leeg is? :') Of over een lief wasbeertje.. OF! OF! OF! Over kaassoufflés? !
pi_87311088
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:14 schreef Majkool het volgende:

[..]

_O- Mag ik ook een hit voor haar schrijven een een pindakaaspot die leeg is? :')
Huh? :')
pi_87311117
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Huh? :')
korte termijn geheu. korte termijj, korte termijn ge korte termijn g

Jij was er snel bij, dacht ik even snel te ninjaeditten :r
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:17:32 #11
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87311131
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Sisiorange94 het volgende:

SPOILER
diepgaande shizzle
Wanneer komt haar seksvideo op het internet terecht?
pi_87311153
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:14 schreef Majkool het volgende:

[..]

_O- Mag ik ook een hit voor haar schrijven over een pindakaaspot die leeg is? :') Of over een lief wasbeertje.. OF! OF! OF! Over kaassoufflés? !
Als het goed klinkt maakt het niet uit waar het over gaat. Als het niet goed klinkt scoort het ook wel, zie de gebroeders Ko over een waterscooter :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:21:10 #13
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87311175
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:19 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Als het goed klinkt maakt het niet uit waar het over gaat. Als het niet goed klinkt scoort het ook wel, zie de gebroeders Ko over een waterscooter :')
Jammer dat het alleen niet goed klinkt. :{
pi_87311176
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:19 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Niks tegen de Gebroeders Ko! Die hebben tenminste wél diepgaande, inspirerende lyrics. Vooral Boot Van Anna raakt me diep.

Maar goed, je geilt op de hitlijsten? :9~
pi_87311219
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef Majkool het volgende:

[..]

Niks tegen de Gebroeders Ko! Die hebben tenminste wél diepgaande, inspirerende lyrics. Vooral Boot Van Anna raakt me diep.

Maar goed, je geilt op de hitlijsten? :9~
Absoluut niet ;(
Ik weet niet een nummer dat in de top 40 staat :')
pi_87311225
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Jammer dat het alleen niet goed klinkt. :{
Daarom. Maar iedereen kent het!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 01:41:43 #17
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87311372
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:24 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Daarom. Maar iedereen kent het!
Ja, net als met Lady gaga dus :')
pi_87312957
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Ja, net als met Lady gaga dus :')
Ja, omdat ze goed kan zingen, entertainen en hard gewerkt heeft om hier te komen. Zielige Justin Bieber fans die jullie zijn. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:55:10 #19
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87317681
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, omdat ze goed kan zingen, entertainen en hard gewerkt heeft om hier te komen. Zielige Justin Bieber fans die jullie zijn. :')
Justin Bieber :')
Lady Gaga :')
pi_87325253
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Justin Bieber :') :'( ;( :|W
Lady Gaga _O_
Ik heb toch wel een beetje respect voor je omdat je geen Justin Bieber fan bent :D
SPOILER
pi_87334384
Ja hoi, als je geen fatsoenlijke OP wil maken laat het openen van een nieuw deel dan aan iemand anders over die er wel zin in heeft.

Discussie mag natuurlijk, maar oeverloos gezever van mensen die het geen leuke muziek vinden hoeft ook niet hier, daarvoor ga je maar naar KLB.

Aangepast dus, als er nog dingen zijn die de fans anders willen laat het me even weten in MUZ FB.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:24:38 #22
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_87337793
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Lady Gaga :')
HalloweenJack :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_87338324
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

HalloweenJack :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:03:27 #24
315485 -YCH-
agagagagag
pi_87339687
quote:
Lady Gaga Makes Forbes’ Powerful Women List
Lady Gaga has made it to the top ten of Forbes magazine’s 100 Most Powerful Women list. Gaga, placed at number seven, is the highest-ranking singer and the youngest woman on the annual list. The magazine described Gaga as the “new queen of pop” who “single-handedly reinvigorated pop music and pop culture.”

quote:
Lady Gaga on EW’s Powerful Entertainers List
Lady Gaga came in at number two on Entertainment Weekly’s 50 Most Powerful Entertainers list, featured in the magazine’s latest issue, on newsstands tomorrow. Since her debut in 2008, Lady Gaga has sold over 5 million albums and 26 million singles in the United States alone and has “almost single-handedly revived the waning art of mainstream music videos.”
quote:
Elton John Speaks about ‘Born This Way’

Elton John talked about a possible collaboration with Lady Gaga and her upcoming studio album Born This Way in a recent interview with Entertainment Weekly:

ELTON: “I love her, and I love her ability to write. There’s a chance I might do one track with her, but she’s so busy and I’m so busy, we can never get together! But her record – it’s fucking amazing. ‘Born This Way’, which is the title song, will completely get rid of Gloria Gaynor’s ‘I Will Survive’. This is the new ‘I Will Survive’. That was the gay anthem. This is the new gay anthem. Actually, it’s not a gay anthem – it can apply to anybody.
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
gagagaga
pi_87342314
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef krioro het volgende:
Ja hoi, als je geen fatsoenlijke OP wil maken laat het openen van een nieuw deel dan aan iemand anders over die er wel zin in heeft.

Discussie mag natuurlijk, maar oeverloos gezever van mensen die het geen leuke muziek vinden hoeft ook niet hier, daarvoor ga je maar naar KLB.

Aangepast dus, als er nog dingen zijn die de fans anders willen laat het me even weten in MUZ FB.
Ik wil mijn naam hier niet aan verbonden hebben ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')