Verbitterd? Met zo'n vrouw kan ik 't me maar moeilijk voorstellen:quote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Rechterbal het volgende:
Ellen Degeneres is een verbitterde lesbo.
Je ziet de fakeheid gewoon van haar afdruipen.
Als ze het zo erg vond, had ze het ook tijdens de show kunnen zeggen.
Wel een beetje hoor, is goed voor je.quote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef HalloweenJack het volgende:
Heh bah, dat was niet nodig hoor.![]()
Aww nee heb ik niet, maar zou ik wel graag willen!quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft iemand ergens dat .gifje van GaGa van deze shoot voor Elle_
[ afbeelding ]
Waar ze fcking mooi is, en lief lacht.
Een animated gif hiervan dus?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft iemand ergens dat .gifje van GaGa van deze shoot voor Elle_
[ afbeelding ]
Waar ze fcking mooi is, en lief lacht.
Ja, maar alleen van het stukje van de cover. Met dat zwarten pakje.quote:
Oh god ik heb het net terug gekeken, maar wat een vreselijke gasten!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Iemand hier nog Fans! met Lady GaGa gezien net op SBS6?
Blijft echt geweldigquote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef HalloweenJack het volgende:
Heh bah, dat was niet nodig hoor.![]()
Welk stuk precies? Kan er wel een avatar van maken als je wilt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, maar alleen van het stukje van de cover. Met dat zwarten pakje.
Dat hoeft niet. Ik wilde alleen die animatie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:48 schreef Lesl het volgende:
[..]
Welk stuk precies? Kan er wel een avatar van maken als je wilt.
Waar heb je die ID besteld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef -YCH- het volgende:
yaay vandaag binnen gekomen ((zaterdag besteld loolz) Vanity Fair & ID Magazine
yaaaaaaaaaaaaay, k ben blij loolz
[ afbeelding ]
Wat jammer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef -YCH- het volgende:
hoi, ik heb ID magazine gevonden/besteld op www.magvilla.nl het is een nieuwe online webstore loolz
de link naar de ID magazine = http://www.magvilla.nl/editie/32613/i-d-magazine
en ow , blijkbaar is tie uitverkocht !!!omg,, da's snel![]()
![]()
haha daar ben ik al een tijdje naar op zoek,, geen resultaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Oliviertje1994 het volgende:
V magazine heeft op de cover GaGa & Marc Jacobs! Die moet ik hebben!
quote:
Wat een stelletje sukkels bij elkaar. Klinkt ook totaal niet als een harmonie het speelt.quote:
WAT LEUK VOOR JE!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef -YCH- het volgende:
JAMMER TE LAAT NET UITVERKOCHT, GELUKKIG HEB IK DE MIJNE OP TIJD BESTELD HAHA !!
ergens in het eerste kwartaal van 2011,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:39 schreef Lesl het volgende:
Hm, wanneer komt 't nieuwe album eigenlijk?
Hopelijk is ze voor die tijd de pijp uit want ik wil niet dat ze zo dicht bij mij in de buurt komt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef -YCH- het volgende:
[..]
ergens in het eerste kwartaal van 2011,
wat betreft de stilte rond gaga,
Lady Gaga heeft nu vrij tot 13 oktober & dan gaat ze verder met haar tour en dit keer is europa aan de beurt
Okay, deze vind ik wel echt flauw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Hopelijk is ze voor die tijd de pijp uit want ik wil niet dat ze zo dicht bij mij in de buurt komt.
mtv.comquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Okay, deze vind ik wel echt flauw.![]()
Trouwens, ik las op mtv.com dat Born This Way volgende maand uit komt. Weet niet of het waar is, maar ze zei laatst al dat het klaar was... We zullen zien!
Ja maar dat je daar uberhaupt komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik niet weet of het waar is
Iemand stuurde me de link door. Maar ik heb daar stiekem wel een accountquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja maar dat je daar uberhaupt komt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Iemand stuurde me de link door. Maar ik heb daar stiekem wel een accountWant ik moest natuurlijk wel op Gaga stemmen voor de VMA's!
Hier ben ik, je nodigde me uit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Iemand stuurde me de link door. Maar ik heb daar stiekem wel een accountWant ik moest natuurlijk wel op Gaga stemmen voor de VMA's!
Ze kan zo mooi teksten schrijven toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hier ben ik, je nodigde me uit?![]()
Wat vind je nou zo goed aan GaGa?
goegoegoegoede lirriks goegoegoegoed lirriksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi teksten schrijven toch!
Ja, dat vind ik inderdaad. De dingen die jullie meestal horen (papa paparazzi, po po po poker face, ale alejandro, rah rah ah ah ah, etc) zijn altijd maar een kort stukje uit het nummer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi teksten schrijven toch!
Ik weet niet of je serieus bent....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik inderdaad. De dingen die jullie meestal horen (papa paparazzi, po po po poker face, ale alejandro, rah rah ah ah ah, etc) zijn altijd maar een kort stukje uit het nummer.
Verder vind ik haar goed omdat ze toch écht talent heeft, ze ontzettend goed kan zingen en dat ook altijd live doet (in tegelstelling tot vele andere artiesten, helaas) en omdat ze zo bijzonder is. Niet bepaald om haar kleding of zo, maar omdat ze zo niet-diva is, terwijl de meeste artiesten van haar niveau dat wel zijn. Op de ene of andere manier neemt ze nog altijd tijd voor fans en komt ze regelmatig gewoon buiten.
Ik vond zelf ook niks van haar. Eerst dacht ik dat ze wéér zo'n blonde zangeres van in de twingig was met een nummer over feesten. Toen ik haar akoestisch hoorde dacht ik: Hey, ze is goed!
Toen werd ik fan en al snel iedereen om me heen, inclusief mijn moeder!
Je moet even nadenken over de tekst. Als je weet waar hij over gaat is hij makkelijk te begrijpen. Je hoeft trouwens geen teksten te posten, ik ken ze allemaal uit mijn hoofd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent....
Oke hier de hele tekst van Pokerface:
Goede nummers? Moet trouwens wel, wat een artiesten noem je daar zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze heeft ook goede nummers voor Britney Spars, New Kids On The Block en The Pussycat Dolls geschreven!
Het was dan ook meer om aan te tonen hoe nietszeggend en triest die tekst is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je moet even nadenken over de tekst. Als je weet waar hij over gaat is hij makkelijk te begrijpen. Je hoeft trouwens geen teksten te posten, ik ken ze allemaal uit mijn hoofd!
Hoax! Die hebben helemaal geen goede nummers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze heeft ook goede nummers voor Britney Spars, New Kids On The Block en The Pussycat Dolls geschreven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |