Verbitterd? Met zo'n vrouw kan ik 't me maar moeilijk voorstellen:quote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Rechterbal het volgende:
Ellen Degeneres is een verbitterde lesbo.
Je ziet de fakeheid gewoon van haar afdruipen.
Als ze het zo erg vond, had ze het ook tijdens de show kunnen zeggen.
Wel een beetje hoor, is goed voor je.quote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef HalloweenJack het volgende:
Heh bah, dat was niet nodig hoor.![]()
Aww nee heb ik niet, maar zou ik wel graag willen!quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft iemand ergens dat .gifje van GaGa van deze shoot voor Elle_
[ afbeelding ]
Waar ze fcking mooi is, en lief lacht.
Een animated gif hiervan dus?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heeft iemand ergens dat .gifje van GaGa van deze shoot voor Elle_
[ afbeelding ]
Waar ze fcking mooi is, en lief lacht.
Ja, maar alleen van het stukje van de cover. Met dat zwarten pakje.quote:
Oh god ik heb het net terug gekeken, maar wat een vreselijke gasten!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Iemand hier nog Fans! met Lady GaGa gezien net op SBS6?
Blijft echt geweldigquote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef HalloweenJack het volgende:
Heh bah, dat was niet nodig hoor.![]()
Welk stuk precies? Kan er wel een avatar van maken als je wilt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, maar alleen van het stukje van de cover. Met dat zwarten pakje.
Dat hoeft niet. Ik wilde alleen die animatie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:48 schreef Lesl het volgende:
[..]
Welk stuk precies? Kan er wel een avatar van maken als je wilt.
Waar heb je die ID besteld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef -YCH- het volgende:
yaay vandaag binnen gekomen ((zaterdag besteld loolz) Vanity Fair & ID Magazine
yaaaaaaaaaaaaay, k ben blij loolz
[ afbeelding ]
Wat jammer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef -YCH- het volgende:
hoi, ik heb ID magazine gevonden/besteld op www.magvilla.nl het is een nieuwe online webstore loolz
de link naar de ID magazine = http://www.magvilla.nl/editie/32613/i-d-magazine
en ow , blijkbaar is tie uitverkocht !!!omg,, da's snel![]()
![]()
haha daar ben ik al een tijdje naar op zoek,, geen resultaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Oliviertje1994 het volgende:
V magazine heeft op de cover GaGa & Marc Jacobs! Die moet ik hebben!
quote:
Wat een stelletje sukkels bij elkaar. Klinkt ook totaal niet als een harmonie het speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |