Ja, geweldig.quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Iemand hier nog Fans! met Lady GaGa gezien net op SBS6?
Dat is hetzelfde als Marco Borsato die elk jaar een TMF Award wint, gaat nergens over.quote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef Benjakees het volgende:
Holy fuck, lady gaga is in totaal 17 keer genomineerd voor de vma's '10 (een aantal met beyonce) #die moet wat winnen!
Jeeeeeeeeeh
stemmen!
OMG dat waren echt de engste mensen die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
Iemand hier nog Fans! met Lady GaGa gezien net op SBS6?
Met getuite lipjes jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:32 schreef frankerdt het volgende:
'SCHEELDE ZO'N STUKJE TOT IK EEN ZOEN HAD!'
VMA is toch gewoon een publieksprijs, daar komt toch geen vakjury aan te pas?quote:Op maandag 13 september 2010 05:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, 8 VMA's voor Gaga!
- Beste dance video voor Bad Romance
- Beste samenwerking voor Telephone
- Beste choreografie voor Bad Romance
- Beste montage voor Bad Romance
- Beste regie voor Bad Romance
- Beste vrouwelijke video voor Bad Romance
- Beste pop video voor Bad Romance
- Video van het jaar: Bad Romance
En het nieuwe album gaat heten..... BORN THIS WAY
Volgens mij sommige awards door het publiek en andere door een vakjury.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
VMA is toch gewoon een publieksprijs, daar komt toch geen vakjury aan te pas?
Waarom moet ze kort na haar debuutalbum al met een nieuw album komen, bang dat ze vergeten wordt? (waar is het geld-binnen-hengel-icoontje!?)
Een aantal waren publieksprijzen en een aantal niet. Weet niet meer precies welke dat waren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
VMA is toch gewoon een publieksprijs, daar komt toch geen vakjury aan te pas?
Waarom moet ze kort na haar debuutalbum al met een nieuw album komen, bang dat ze vergeten wordt? (waar is het geld-binnen-hengel-icoontje!?)
En trouwens, hoezo kort naar debuutalbum? The Fame is al meer dan 2 jaar uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom moet ze kort na haar debuutalbum al met een nieuw album komen, bang dat ze vergeten wordt?
Zonde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef stef040 het volgende:
[..]
Volgens mij sommige awards door het publiek en andere door een vakjury.
Duidelijke foto's van haar nieuwe tattoo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |