SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net [Fan] GaGaDaily.com
Vorig topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
[ Bericht 1% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 15-05-2010 23:21:44 ]
Gister zat ik in de trein, kwam er een jongen de coupé in, (vrouwen)laarzen aan, twee vrouwentassen mee, en hij luisterde naar Alejandro op zn telefoonquote:
Mijn vriendje luistert ook GaGa, en hij is dus NIET gay.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister zat ik in trein, kwam er een jongen de coupé in, (vrouwen)laarzen aan, twee vrouwentassen mee, en hij luisterde naar Alejandro op zn telefoon![]()
Want als ik dan dus zeg: Ik ga naar Lady GaGa, schelden ze me uit voor gay enzo
Jaa, weten ze tuurlijk wel. Vrouwenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn vriendje luistert ook GaGa, en hij is dus NIET gay.
Je vrienden weten toch wel dat je niet homoseksueel bent?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa, weten ze tuurlijk wel. Vrouwen
Maarja, zij zijn nog zo kinderachtig..![]()
En hoeveel kostten de kaartjes eigenlijk?
Hmm, relatief veel vind ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Staan: ¤71,50
Zitten 3e rang: ¤50,-
2e rang: ¤65,-
1e rang: ¤85,-
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, ik wed dat 90% alleen een klein persoon heen en weer zag bewegen.
Kom ik aan met mijn 1,66.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Ik ben bijna 2.00m, dus ik kan haar vast wel zien
Geen idee, kwaliteit is echt fucking baggerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zegt ze hier?
"Believe in yourself. No matter what anybody told you. You [...], little monster."
@ 3:00
Geeft niet, ben ik wel gewendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 1,66.![]()
Euw zoquote:Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't call my name, Don't call my name,
Alejandro
I'm not your babe, I'm not your babe,
Fernando,
Don't wanna kiss, don't wanna touch
Just smoke one cigarette and hush
Don't call my name, don't call my name
Roberto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |