Je hoeft iemand niet perse goed te vinden. Als het niet je genre is, is dat goed mogelijk. Een operazangeres kan wel de beste zijn in eeuwen, maar ik zal het niks vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik wil het graag weten, want ik begrijp het niet. Hoe is het mogelijk dat iemand haar niet goed vindt? Tja, het kan zijn dat het niet je smaak is. Maar dat ze goed is is een feit.
Kap eens met dat getroll.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Majkool het volgende:
[..]
De teksten niet begrijp? Volgens mij zijn jullie hier de jonge mensen die de teksten niet verstaan/luisterenHet gaat gewoon nergens over...
Ik respecteer je mening, maar ben het er niet mee eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef Majkool het volgende:
[..]
Zijn vraagt me iets, ik geef antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, nu is het klaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef Majkool het volgende:
[..]
Zij vraagt me iets, ik geef antwoord.
Door dat filmpje moet ik weer denken aan transmission Gagavision!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sisiorange94 het volgende:
Even leuk filmpje posten om het te vergeten![]()
Doe niet zo achterlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Litttle-Monster het volgende:
- Alle haters opgekankerd
- iemand vroeg of wij fans waren of een sekte: ::: wij zijn veel erger dan dat
- HIER ZIJN BEWEGENDE BEELDEN VAN LADY GAGA @ VANITY FAIR FOTOSHOOT,,,, ZOO GRAPPIG, SCHATTIG LEUK EN SEXY
Wooow... Doe eens even rustig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Litttle-Monster het volgende:
- Alle haters opgekankerd
- iemand vroeg of wij fans waren of een sekte: ::: wij zijn veel erger dan dat
- HIER ZIJN BEWEGENDE BEELDEN VAN LADY GAGA @ VANITY FAIR FOTOSHOOT,,,, ZOO GRAPPIG, SCHATTIG LEUK EN SEXY
Ten eerste; niet alles hoeft dik gedrukt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Litttle-Monster het volgende:
hahah het was niet schreeuwerig bedoeld
je moet je inbeelden dat ik dat allemaal op een rustige toon zeg ((en dat doe ik ook haha))![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ten eerste; niet alles hoeft dik gedrukt.
Ten tweede; gebruik je caps niet.
Ten derde; we waren daar al klaar mee.
But thanks for the vid.
RIAGG HAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Litttle-Monster het volgende:
hahah het was niet schreeuwerig bedoeld
je moet je inbeelden dat ik dat allemaal op een rustige toon zeg ((en dat doe ik ook haha))![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we hopen dat het niet waar is.. Zou heel erg zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef stef040 het volgende:
04/08/10 11:31 - De magere 'Alejandro' zangeres heeft toegegeven dat ze een eetprobleem heeft. Lady GaGa schijnt last te hebben van de ziekte boulimia nervosa.
In een interview met een tijdschrift geeft de 24-jarige zangeres toe dat ze vaak overgeeft na het eten. Het lijkt erop dat miss GaGa lijdt aan boulimia.
Mensen met boulimia hebben vaak vreetbuien. Ze eten in een korte tijd heel veel en geven daarna over zodat ze op gewicht blijven.
In het interview vertelde GaGa dat ze laatst op bed gefrituurde kip at en dat ze plotseling een telefoontje kreeg om binnen 30 minuten ergens op een afspraak te verschijnen. Ze zei: "Ik zei dat ik er zo zou zijn. Ik stond op, liep naar de badkamer, gaf over, snoof cocaïne en ik vertrok naar de vergadering."
Lady GaGa vertelde laatst dat ze niet het verkeerde voorbeeld wil geven aan haar fans door drugs te nemen. Blijkbaar lukt het haar niet om het rolmodel te zijn dat ze wil zijn.
Denk jij dat het waar is? Of zal het gerucht over GaGa weer een leugen zijn?
Klote tmf, blijken ze het verkeerd geschreven te hebben, tweet van tmf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet waar is.. Zou heel erg zijn
Waar kwam je deze foto tegen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, zag deze foto in een ander topic.
[ afbeelding ]
Op een ander forum. Kijk eens naar haar gezicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef stef040 het volgende:
[..]
Waar kwam je deze foto tegen dan?
En weet je zeker dat het Gaga is?
oh jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef stef040 het volgende:
[..]
Oh en geen nieuwe single meer dit jaar, wachten tot 2011 maar weer.
Had het gelezen op tmf maar kan het nu niet meer vinden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh jammer
edit: hoe weet je dat?
Nee, vind ik niet. De 1e keer vond ik hem niks, de keren daarna vond ik hem geweldig, en nu denk ik "You guys are trying too hard.".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind Bad Romance ook het leukste nummer, maar Telephone vind ik echt de allerbeste videoclip allertijden. Hij is zo... WOW!
1e keer vond ik hem ook lang en saai, maar nu kan ik niet meer zonder. Mijn leven is zowat gewijd aan Telephonequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. De 1e keer vond ik hem niks, de keren daarna vond ik hem geweldig, en nu denk ik "You guys are trying too hard.".
Dat is een beeeeeeeeeetje overdreven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
1e keer vond ik hem ook lang en saai, maar nu kan ik niet meer zonder. Mijn leven is zowat gewijd aan Telephone![]()
Nou...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is een beeeeeeeeeetje overdreven.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Wat tof.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |