Waar kwam je deze foto tegen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, zag deze foto in een ander topic.
[ afbeelding ]
Op een ander forum. Kijk eens naar haar gezicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef stef040 het volgende:
[..]
Waar kwam je deze foto tegen dan?
En weet je zeker dat het Gaga is?
oh jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef stef040 het volgende:
[..]
Oh en geen nieuwe single meer dit jaar, wachten tot 2011 maar weer.
Had het gelezen op tmf maar kan het nu niet meer vinden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh jammer
edit: hoe weet je dat?
Nee, vind ik niet. De 1e keer vond ik hem niks, de keren daarna vond ik hem geweldig, en nu denk ik "You guys are trying too hard.".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind Bad Romance ook het leukste nummer, maar Telephone vind ik echt de allerbeste videoclip allertijden. Hij is zo... WOW!
1e keer vond ik hem ook lang en saai, maar nu kan ik niet meer zonder. Mijn leven is zowat gewijd aan Telephonequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. De 1e keer vond ik hem niks, de keren daarna vond ik hem geweldig, en nu denk ik "You guys are trying too hard.".
Dat is een beeeeeeeeeetje overdreven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
1e keer vond ik hem ook lang en saai, maar nu kan ik niet meer zonder. Mijn leven is zowat gewijd aan Telephone![]()
Nou...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is een beeeeeeeeeetje overdreven.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Wat tof.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |