Goede cover, beter danquote:
Heb jij zo'n kutleven dat je het werkelijk waar leuk vindt om hier elke keer die bagger uit je mond te laten horen?quote:
quote:Lady Gaga ladygaga
An inaugural message (sent while changing backstage at The Monster Ball in Tacoma) from Tween Gaga http://bit.ly/bUJsnN 6:51 AM Aug 22nd via web
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:38 schreef Lesl het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kutleven dat je het werkelijk waar leuk vindt om hier elke keer die bagger uit je mond te laten horen?
Ik dacht dat jij een ban had?quote:
Hahaquote:
Dit staat hier al...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef -YCH- het volgende:
- Achternicht van Corrie Konings
- Als ze beroemd word wilt ze ''Comi Gaga'' heten
- Ze faalt @ Telephone
Ik ben het met je eens, maar ik vond dat ze in de halve finale allebei minder leuk waren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn twee fav's gingen door.
Ik gun Lana het, maar die Amy Winehouse is echt perfect.
Hmm. Ik vond de halve finale sowieso niks. Maar 6 mensen door laten gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik vond dat ze in de halve finale allebei minder leuk waren.
Ze hadden die halve finale net zoals bij elk programma pas na alle audities moeten doen, vind ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm. Ik vond de halve finale sowieso niks. Maar 6 mensen door laten gaan.Doe er dan 10, of zo. Dan hebben we nog variatie om naar te kijken.
Whut?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Herhaling van My Name Is op RTL 4.
Nevermind, een bericht op Spitsnieuws heeft mijn vraag inmiddels al beantwoord.quote:
Pfoe. Denk aan een gangbaar, standaard design maar dan precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb voor handvaardigheid besloten GaGa als uitgangspunt te nemen. En ik ga een schoenenlijn ontwerpen. Maar ik wil wel dat het typisch GaGa blijft. Ik heb al een paar ideeen, maar wil graag horen aan wat jullie denken bij typisch GaGa.
Kleuren, materialen, stofjes, accessoires.. noem wat er te binnen schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |