hMm,ik twijfel. Zal ik opblijven of niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)ive.jhtml#id=1644841
Kijk hier live Lollapalooza
Gaga is alleen wel om 3 uur...
Bezig ff normale taal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Litttle-Monster het volgende:
- Alle haters opgekankerd
- iemand vroeg of wij fans waren of een sekte: ::: wij zijn veel erger dan dat
- HIER ZIJN BEWEGENDE BEELDEN VAN LADY GAGA @ VANITY FAIR FOTOSHOOT,,,, ZOO GRAPPIG, SCHATTIG LEUK EN SEXY
'Lady Gaga zet zinnen op filmcarrière'quote:Lady Gaga heeft de muziekwereld al veroverd en heeft nu haar zinnen gezet op een filmcarrière. Volgens het Britse tabloid News of the World heeft de zangeres plannen voor een eigen film.
"Zij ziet een film helemaal zitten, maar ze wil het wel goed doen. Ze wil met de beste mensen uit het vak werken", zegt een bron. Gaga zou een film willen maken die een combinatie wordt van Michael Jacksons film 'Moonwalker' uit 1988 en de filmmusical 'Dreamgirls' met Beyoncé uit 2006. 'X-Men'-regisseur Bryan Singer wordt al in verband gebracht met de film, waar verder nog niets over bekend is.
"Gaga is een creatief genie en denkt constant aan nieuwe mogelijkheden", motiveert een andere bron de interesse van de zangeres voor het witte doek. "Gaga wil bereiken wat Michael Jackson deed in de jaren tachtig."
Ook een GaGa-basher?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Bezig ff normale taal!
Enne... Gaga is zo overrated!
Ik kijk er ontzettend naar uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
'Lady Gaga zet zinnen op filmcarrière'
DAT GAAT ÉÉN EN AL KUNST WORDEN.
Ik hou nooit zo van muzikanten die dan ook ineens denken te kunnen acteren. We zullen zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
'Lady Gaga zet zinnen op filmcarrière'
DAT GAAT ÉÉN EN AL KUNST WORDEN.
Niet iedere muzikant denkt als GaGa.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van muzikanten die dan ook ineens denken te kunnen acteren. We zullen zien.
video music awards? Krijg je ook als je om de maand een nieuwe clip hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
GaGa is genomineerd voor 13 VMA's, en breekt blijkbaar een record.
Dat valt ook reuze mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
video music awards? Krijg je ook als je om de maand een nieuwe clip hebt.
Ze is maar met 2 videoclips genomineerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
video music awards? Krijg je ook als je om de maand een nieuwe clip hebt.
Jaaa, die dingen zie ik overal. Ik ben er alleen niet zo in geinteresseerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is hier zeker ook al bekend?
Beyoncé en Lady Gaga #2 Sell your soul to the devil
Ik vind het knap gevonden. Foto's op pagina 2 trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jaaa, die dingen zie ik overal. Ik ben er alleen niet zo in geinteresseerd.
Ik vind het allemaal een beetje ver gezocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het knap gevonden. Foto's op pagina 2 trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |