De Nefilim(nakomelingen van de gevallen engelen) werden uitgeroeid door de zondvloed, de gevallen engelen moesten hun menselijke lichaam weer verlaten en werden demonen.Noach en zijn gezin bleven over, bepaald geen elitaire 'wezens'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
.
Misschien zijn deze bloedlijnen wel te herleiden in, wat in de bijbel wordt aangeduid als de Nefilim, de gevallen engelen. Het waren immers deze elitaire 'wezens' (bij gebrek aan kennis van wat het zijn) die doormiddel van sex, de nieuwe koningen een heersers hadden geschapen in de wereld.
Zoals we weten blijft heerschappij in de familie, en werd er voorheen (net als in veel culturen nog steeds) gekozen met wie iemand ging trouwen.
Er zijn wel wat meer 'mensen' overgebleven dan Noach.. maargoed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:31 schreef Saphia het volgende:
[..]
De Nefilim(nakomelingen van de gevallen engelen) werden uitgeroeid door de zondvloed, de gevallen engelen moesten hun menselijke lichaam weer verlaten en werden demonen.Noach en zijn gezin bleven over, bepaald geen elitaire 'wezens'.
Wie of wat is Alejandro?quote:I know that we are young.
And I know you may love me.
But I just can't be with you like this anymore.
Alejandro.
En om het verhaal echt af te maken is het goed om de Idol's live versie ook te zien:quote:sign of benediction and blessing, a gesture reserved in Catholicism to those who are considered Holy.
quote:ALEJANDRO = defender and protector of man(GOD).
FERNANDO = ardent for peace and bravery(JESUS).
ROBERTO = bright and shining(HOLY SPIRIT).
HOTTER THAN MEXICO = HELL
Incorporated this into the lyrics:
“Don’t call my name don’t call my name Alejandro(God)”
“I’m not your Babe (child)
I’m not your Babe (child) Fernando(Jesus)”
“Don’t call my name don’t call my name Roberto(Holy Spirit)”
In the Bible, the word “Babe” is used in place of “child”. Exodus 2:6
quote:gaga
ga - ga [ g aa` g aa] («Frans) I bijvoeglijk naamwoord kinds, niet goed snik; II de -woord (mannelijk) gaga`s kinds oud heertje
quote:GaGa was a Sumerian Messenger for the 'god' Ansar - Warning of upheaval in the Cosmos!
Posted By: Susoni
Date: Thursday, 11-Feb-2010 22:25:20
In Response To: GAGA (The_Fox) I'll be the first to admit that I've not listened to much of gaga's music. Yet, something about her name sparked a memory and I went and drug out one of my old college books. There it was within the Enuma Elish, the Sumerian Creation story that parallels many parts of Genesis.
Ansar (or Anshar)was considered a primordial 'god' who's mate was named kishar. He was the father of An (Anu) who in turn fathered En.Ki, En.Lil and Ninsarhag (Sister.)
Gaga was Ansar's messenger, his emissary, his way to reach the galaxy. He sent gaga (sometimes called kaka :-) off to tell that Tiamat was going to be destroyed. Tiamat was (supposedly) in the orbital place that the Earth is in now. Part of her is now the Ea.rth. Tiamat's consort Kingu, became the moon.
Gaga was also the ruler of 'Pluto.' Who was known (then) as a moon of Saturn. In her music video 'Bad Romance" she is shown with the 5 rings of Saturn behind her head. A hint at her Pluto/Saturn connection?
The noun 'ga' also means 'I' in Sumerian. So gaga could mean "I - I" ...
The name Gaga or Kaka is an old Babylonian hermaphroditic deity. According to the book; The Religion of Babylonia and Assyria By Morris Jastrow, p.189
Als dit niet duidelijk is....quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef Ticker het volgende:
Gister voor het eerst de clip van Alejandro bekeken. Gadverdamme.. WTF hebben jullie dit ook allemaal gezien?
Bizar wat je hier ziet.. en jullie geloven nog steeds dat Lady GaGa dit helemaal uit eigen persoon promoot en verteld?
Niemand die gaat nadenken dat je de clip niet meer los kan zien van het nummer, en dat het nummer daardoor heel ander beluisterd moet worden.
[..]
Wie of wat is Alejandro?
Het is best duidelijk als je haar ziet liggen in haar omgedraaide kruis, wat ook nog een op haar kruis zit waarmee het een fallus symbool wordt.
Lady GaGa zegt tegen Alejandro (GOD) ik ga je verlaten, ik heb een nieuw geloof.
En wie of wat is haar nieuwe geloof?
[ afbeelding ]
Diegene met het ene oog.
Dat je in het begin het sacred heart the zien krijgt van Christus maakt de christelijke connectie duidelijk.. en die bedankt ze nu. Het is over volgens haar, tijd voor een nieuwe 'liefde'.
[ afbeelding ]
En wat is deze nieuwe liefde.. totale anarchie.. dingen over fema kampen e.d. wat hier al jaren wordt besproken, zien we vliegensvlug in de clip langs schieten. Oorlog, destructie, wanhoop. Liefde voor hij met het ene oog.
[ afbeelding ]
Lady Gaga kijk naar de lucht, en roept " “Stop, please, just let me go.”
Wie is er in de lucht te vinden tegen wie je kunt zeggen, ik wil je niet meer? Juist God.
Dan deze
[ afbeelding ]
Let goed op de manier van de vingers en handen..
[ afbeelding ]
Juist.. net als wat Jezus doet.
[..]
En om het verhaal echt af te maken is het goed om de Idol's live versie ook te zien:
Hier wordt ze aan het einde nog 'geofferd' voor een bloedende engel.
Bizar dit zeg..
Mensen hebben vast ook wel de volgende dingen gezien:
[ afbeelding ]
De David-ster en andere symbolen.. gewoon toevallig natuurlijk weer? In combinatie met haar nieuwe geloof is het duidelijk wie ze nu aanhangt. Ze neemt namelijk deel aan het geloof van de leren nazi homofielen (...)
En let even op:
[ afbeelding ]
Juist nu zoals hij hoort, het oog, in de driehoek.
Maar wat blijkt.. ook GaGa is een werktuig.. en zo zijn de opruiende mannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook mooi:
[..]
[..]
[..]
Rechter oog beschadigd..quote:Dajjal
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Masih ad-Dajjal (Arabisch: المسيح الدّجّال) wordt gezien als de valse messias en de "bedrieger" in de islamitische eschatologie. Volgens de leer zal hij zich voordoen als de echte messias en zal hij mensen proberen te misleiden voordat de Dag des Oordeels komt.
[bewerken] Eschatologie
Dajjal zal als eerste verschijnen in de toekomst in het Oosten, ergens tussen Syrië en Irak, vervolgens zal hij de wereld afreizen en zijn valsheid prediken. Volgens de profeet Mohammed zal zijn rechteroog beschadigd zijn en zal hij daarmee niet kunnen zien, terwijl zijn linkeroog wel zal functioneren. Daarnaast zal hij ook het woord "kafir" op zijn voorhoofd hebben.
Dajjal zal tevens grote macht en magie beheersen om op die manier zijn ongeloof te verspreiden, later zal hij niet alleen vaststellen dat hij de beloofde messias is, maar ook dat hij God is en dat hij op aarde is gekomen om zijn volgelingen te redden. De tijden waar in hij zal komen worden gezien als moeilijk en erg zwaar voor de gelovigen voor wie dit een beproeving zal zijn. Vervolgens zal de profeet Isa terugkomen op aarde voor zijn tweede komst en zal hij de Dajjal verslaan en tot een einde brengen. In de islam wordt Dajjal gezien als de grootste "beproeving" voor de mensheid en voor hun geloof in God.
quote:Who is the evil Dajjal (the "anti-Christ")?
....quote:He will travel at great speeds and his means of conveyance will be a gigantic mule. It is said that he will play beautiful music which will attract the music lovers.
Enige reden wat ik hieraan zou kunnen bedenken, is omdat dit een repeterend 'iets' is.. wat ik dan weer kan linken aan astrologie..quote:Op maandag 28 juni 2010 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ik me nu ineens afvraag he..
Wat zou de reden zijn van het vooraf beschrijven van gebeurtenissen/personen zoals dat in de bijbel blijkbaar gebeurt? Dus stel dat god zou bestaan... waarom weet hij dan al hoe alles af zal lopen? Beetje saai verhaal voor hem zelf op die manier...
Of je kan geloven dat de bijbel door de mens geschreven is en bepaalde personen dingen beinvloeden zodat ze op dingen uit de bijbel lijken ;-) Ik zie het als een soort draaiboek. Het nieuwe testament is ook maar zo'n 1500 oud.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Enige reden wat ik hieraan zou kunnen bedenken, is omdat dit een repeterend 'iets' is.. wat ik dan weer kan linken aan astrologie..
Ooh ik zie het, het staat ook gewoon op hun channelquote:
als een video al claimt dat diana ritueel geofferd is zal de rest van de video ook wel bullshit zijnquote:
In de eerste twee delen worden vooral veel voorbeelden van het gebruik van symbolen gegeven, maar het komt wat onsamenhangend over en er wordt niet echt onderbouwd. De volgende delen zijn wat dat betreft wat beter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als een video al claimt dat diana ritueel geofferd is zal de rest van de video ook wel bullshit zijn
Heb je de rest wel bekijken of wilde je alleen even een oneliner met huilie smilie kwijt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als een video al claimt dat diana ritueel geofferd is zal de rest van de video ook wel bullshit zijn
Goede analyse. Misschien ben ik te goedgelovig, maar het zou ook nog kunnen dat Lady Gaga deze symbolen juist gebruikt omdat ze zo krachtig zijn. Ze zijn over de hele wereld duidelijk in symboliek. Dus het kan ook nog 'gewoon' platte marketing zijn: een eigen 'herkenbare' huisstijl om product Gaga te verkopen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef Ticker het volgende:
[knip]
Vage shit...quote:
Ik persoonlijk luister alleen naar Radio 4quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Berjan1986 het volgende:
Mij interesseert dit eigenlijk niet
Ik raad mensen gewoon naar Radio 1 te luisteren of naar Radio Veronica, dat is nog normale muziek.
Met normale clips, als er al clips zijn.
En voor de rest zelf kiezen waar je naar kijkt en met wie je omgaat. Dan doe je ook niet aan samenzwering theorieën.
Die clips van Lady Gaga is erg vreemd, en waarom ze het doet? Geen idee, kan me niet schelen ook. Rare vrouw
Het rare is, de kat is er op gephotoshopt, geen idee door wie, maar ze staat niet op het origineel.quote:
Kan ook gewoon een soort grapje zijn: "Look at my pussy!"quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:43 schreef Jungpionier het volgende:
Het rare is, de kat is er op gephotoshopt, geen idee door wie, maar ze staat niet op het origineel.
Maakt het totaal plaatje niet minder eng.
Mishandeling/misbruik van kinderen kan ik nog inkomen. De 'occulte' symbolen zijn tegenwoordig sowieso veel meer aanwezig in sommige subculturen.quote:Die fotoreeks gaat zeker over mishandeling/misbruik van kinderen met een okkulte achtergrond (zie pentagram & zwarte kaarsen).
Dat vind ik nou zo raar. Je zou occulte symbolen en gebaren verwachten bij een black sabbath concert maar niet bij Disney kinderster pop muziek die gericht is op pre-teens (Miley Cyrus ofhoezeheet is het nieuweste voorbeeld hiervoor). Het is nu blijkbaar mainstream geworden en niemand kijkt er meer van op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mishandeling/misbruik van kinderen kan ik nog inkomen. De 'occulte' symbolen zijn tegenwoordig sowieso veel meer aanwezig in sommige subculturen.
Je weet niet eens hoe je het spelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef exdeo het volgende:
Ik vind dit geweldig, steeds meer sataninsme in hedendaagse top 40 clips...
Ik ben al vanaf mijn 16e satannist...
Het word een mooie toekomst.....
Eigenlijk is occult niet het juiste woord. Ik heb een boek dat heet: " bron van het occultisme" maar dat gaat niet over dit soort rare tekens en zwarte zaken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo raar. Je zou occulte symbolen en gebaren verwachten bij een black sabbath concert maar niet bij Disney kinderster pop muziek die gericht is op pre-teens (Miley Cyrus ofhoezeheet is het nieuweste voorbeeld hiervoor). Het is nu blijkbaar mainstream geworden en niemand kijkt er meer van op.
Ik ben atheist, en voor mij is het occulte niet gelijk aan satanisme. Maar zoals de gemiddelede MTV kijkende teen van tegenwoordig met dit soort symboliek (niet alleen die tekens, maar ook physiek en mentaal geweld, komazuipen, emo-gedoe etc) overspoelt wordt, kan je niet echt verwachten dat ze het allemaal zelf leren relativeren.
Die occulte tekens komen meestal samen met themas zoals seksueel geweld, drugs of alcohol misbruik, zelfmoord, machteloosheid en het zich prostitueren om verder te komen in de wereld (zie "bad romance" van lady gaga bij voorbeeld, het zit er allemaal in). Kids associeren heel snel die symbolen (doodshoofden, penta/hexagram, bepaalde kleding) met hun idool en met het vertoonde gedrag in de videos, photos of concerten.
Voor mensen in het algemeen zijn symbolen heel erg belangrijk, wij gebruiken ze om ons te indentificeren. Voor een gelovige is het een kruis of een ster, noem het maar op. Voor een teen van tegenwoordig is het steeds vaker een doodshoofd, een scheermes of een psychisch gestoord meisje namens "Emily" of "Ruby Gloom"...
Moet je zien, een mens met twee all seeing eyes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef Het_Biertje het volgende:
deze kwam net in mij op;
[ afbeelding ]
all seeing eye anyone?
Beetje late reactie maar wil hier toch op antwoorden.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ik me nu ineens afvraag he..
Wat zou de reden zijn van het vooraf beschrijven van gebeurtenissen/personen zoals dat in de bijbel blijkbaar gebeurt? Dus stel dat god zou bestaan... waarom weet hij dan al hoe alles af zal lopen? Beetje saai verhaal voor hem zelf op die manier...
Heb me een tijdje af zitten vragen waar dit nu allemaal over ging maar dit schept helderheid.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef Ticker het volgende:
Gister voor het eerst de clip van Alejandro bekeken. Gadverdamme.. WTF hebben jullie dit ook allemaal gezien?
Bizar wat je hier ziet.. en jullie geloven nog steeds dat Lady GaGa dit helemaal uit eigen persoon promoot en verteld?
Niemand die gaat nadenken dat je de clip niet meer los kan zien van het nummer, en dat het nummer daardoor heel ander beluisterd moet worden.
[..]
Wie of wat is Alejandro?
Het is best duidelijk als je haar ziet liggen in haar omgedraaide kruis, wat ook nog een op haar kruis zit waarmee het een fallus symbool wordt.
Lady GaGa zegt tegen Alejandro (GOD) ik ga je verlaten, ik heb een nieuw geloof.
En wie of wat is haar nieuwe geloof?
[ afbeelding ]
Diegene met het ene oog.
Dat je in het begin het sacred heart the zien krijgt van Christus maakt de christelijke connectie duidelijk.. en die bedankt ze nu. Het is over volgens haar, tijd voor een nieuwe 'liefde'.
[ afbeelding ]
En wat is deze nieuwe liefde.. totale anarchie.. dingen over fema kampen e.d. wat hier al jaren wordt besproken, zien we vliegensvlug in de clip langs schieten. Oorlog, destructie, wanhoop. Liefde voor hij met het ene oog.
[ afbeelding ]
Lady Gaga kijk naar de lucht, en roept " “Stop, please, just let me go.”
Wie is er in de lucht te vinden tegen wie je kunt zeggen, ik wil je niet meer? Juist God.
Dan deze
[ afbeelding ]
Let goed op de manier van de vingers en handen..
[ afbeelding ]
Juist.. net als wat Jezus doet.
[..]
En om het verhaal echt af te maken is het goed om de Idol's live versie ook te zien:
Hier wordt ze aan het einde nog 'geofferd' voor een bloedende engel.
Bizar dit zeg..
Mensen hebben vast ook wel de volgende dingen gezien:
[ afbeelding ]
De David-ster en andere symbolen.. gewoon toevallig natuurlijk weer? In combinatie met haar nieuwe geloof is het duidelijk wie ze nu aanhangt. Ze neemt namelijk deel aan het geloof van de leren nazi homofielen (...)
En let even op:
[ afbeelding ]
Juist nu zoals hij hoort, het oog, in de driehoek.
Maar wat blijkt.. ook GaGa is een werktuig.. en zo zijn de opruiende mannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook mooi:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geit op d'r kop?
Baphomet?
En dan nog een nogal wezenloos voor zich uit starende Bill Clinton. Beetje offtopic, maar wel apart. Mind Control?
[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 02:33:47 ]
Ik ga dat filmpje nu niet kijken, maar stel dat het waar is; is het erg als er veel artiesten over rain zingenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Orchestra. het volgende:
Ook, als we 'The Music Industry Exposed' mogen geloven, is er een toename van het gebruik van 'Rain' of iets gerelateerd daaraan in teksten.
Evilquote:Best raar wat er wordt gezegd over meneer aart.
Tekst vooruit:
Sesamstraat (3x)
Schuif gezellig aan,
laat je speelgoed staan.
Voor Sesamstraat.
Voor Sesamstraaaaat.
Tekst achteruit:
Aaaaaaaaart was een vrouw.
Aart was een stomme, stomme vrouw.
Een raar wijf ja.
Staartjes racist (3X)
(gejuig)
Nou, het filmpje beweert dat die zogenaamde 'Rain Man' een metafoor zou zijn voor de duivel. Gewoon even kijken als je de tijd hebt, eigenlijk is de hele serie wel eventjes de moeite waard om te kijken. Kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ga dat filmpje nu niet kijken, maar stel dat het waar is; is het erg als er veel artiesten over rain zingen
Oh, en kijk dit eens zeg:
[..]
Evil!
Het erge aan dit soort artiesten is dat er een hoop hele jonge meisjes zijn die zich met deze artiesten willen identificeren. Kinderen zijn net papegaaien en dus vind ik het persoonlijk vrij storend als meisjes steeds jonger beginnen met het dragen van make-up, sexy kleding en daarbij ook nog eens apart (sexueel) gedrag gaan vertonen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ga dat filmpje nu niet kijken, maar stel dat het waar is; is het erg als er veel artiesten over rain zingen
Oh, en kijk dit eens zeg:
[..]
Evil!
heet dat niet puberteitquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het erge aan dit soort artiesten is dat er een hoop hele jonge meisjes zijn die zich met deze artiesten willen identificeren. Kinderen zijn net papegaaien en dus vind ik het persoonlijk vrij storend als meisjes steeds jonger beginnen met het dragen van make-up, sexy kleding en daarbij ook nog eens apart (sexueel) gedrag gaan vertonen.
Muziek heeft een flinke invloed op vooral jeugdigen. Kijk maar naar de diverse subcultuurtjes die er zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
heet dat niet puberteit
en dat begint schijnbaar ook steeds eerder maar dat heeft weinig met muziek te maken
Puberteit is wel een fenomeen dat voorkomt uiteraard, maar er wordt ook steeds meer op ingespeeld tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
heet dat niet puberteit
en dat begint schijnbaar ook steeds eerder maar dat heeft weinig met muziek te maken
Aan de andere kant best positief... hebben we over een paar jaar een heel land vol meerderjarige snollen die lekker gewillig zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Puberteit is wel een fenomeen dat voorkomt uiteraard, maar er wordt ook steeds meer op ingespeeld tegenwoordig.
Het begint al veel eerder trouwens (voor kleine kinderen dus), met cartoons. En dan niet alleen de inhoud. Wat je onder andere in The Arrivals ziet is dat bepaalde aan seks gerelateerde vormen worden verwerkt in deze cartoons. Onbewust speelt dat een rol in de beeldvorming van een kind. En ja, al de bagger van grote mainstream artiesten... het wordt allemaal steeds losbandiger en onsmakelijker, en de jeugd heeft geen idee. Die vinden het prachtig; exact het doel wat men wil bereiken dus.
aan de andere kantquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan de andere kant best positief... hebben we over een paar jaar een heel land vol meerderjarige snollen die lekker gewillig zijn!![]()
Je legt een verkeerd verband. Als er minder zwangerschappen zijn, wil dat niet zeggen dat er ook minder geneukt wordtquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Mr.44 het volgende:
aan de andere kant
in de VS waar ze zoveel nadruk leggen op onthouding is het aantal tiener zwangerschappen veel hoger dan in iets wat liberalere Nederland
ja, daar begon het verval van de blanke jeugd, met die duivelse Elvis!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
En over de seksuele uitstraling in muziek: Da's van alle tijden. Dat was bijvoorbeeld bij Elvis Presley ook al zo.
Zie je niet dat de drempel dan steeds lager komt te liggen? Daar waar je bijvoorbeeld eerst 17 was voor je sex hebt gehad zijn ze nu ineens 13 of 14. Tuurlijk is de pubertijd er om jezelf te ontdekken, maar dat wil niet zeggen dat zo'n duistere en sexueel getinte boodschap okay is voor meisjes van een jaar of 10. Jong geleerd is oud gedaan... toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je legt een verkeerd verband. Als er minder zwangerschappen zijn, wil dat niet zeggen dat er ook minder geneukt wordt.
En over de seksuele uitstraling in muziek: Da's van alle tijden. Dat was bijvoorbeeld bij Elvis Presley ook al zo.
Iedereen weet al tig jaar dat seks verkoopt, want bijna iedereen houdt van seks en in de puberteit begin je met het ontdekken van en experimenteren met seks. Tijdens je puberteit begin je je te interesseren in seks. Daar is de puberteit juist voor. En het geven van goede voorlichting over seks zodat het kind niet seksueel ontspoort is natuurlijk geen taak van de muziekindustrie. Dat is een taak van de ouders en de school.
Ik zie het probleem niet.
Ze doen helemaal niet aan onthouding in de VS. ja mischien moet het van de kerk wel, maar bijna niemand houd zich eraan en het wordt volledig gestimuleerd door de gehele media (mischien niet PBS lol).quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
aan de andere kant
in de VS waar ze zoveel nadruk leggen op onthouding is het aantal tiener zwangerschappen veel hoger dan in iets wat liberalere Nederland
Tja, in mijn puberteit waren er ook die al met 12/13/14 jaar aan seks deden en anderen pas rond hun 20e.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie je niet dat de drempel dan steeds lager komt te liggen? Daar waar je bijvoorbeeld eerst 17 was voor je sex hebt gehad zijn ze nu ineens 13 of 14. Tuurlijk is de pubertijd er om jezelf te ontdekken, maar dat wil niet zeggen dat zo'n duistere en sexueel getinte boodschap okay is voor meisjes van een jaar of 10. Jong geleerd is oud gedaan... toch?
Vroeger was er natuurlijk inderdaad geen internet. Je keek een muziekprogramma op televisie en zag 1 keer een bepaalde clip voorbij komen en dan moest je bij wijze van spreken weer een week wachten. Maar ook dat: Voorlichting geven over hoe om te gaan met internet en televisie, is net zoals voorlichting geven over seks, een taak van de ouders.quote:Ik geloof niet dat het vroeger net zo vulgair was als nu. Zeker niet dat het voor (tieners) kinderen vrij beschikbaar was. De "lat" wordt gewoon telkens een stukkie hoger gelegd.
O.k., neuken dan maarquote:Overigens ben ik geen heilig boontje hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |