Iddquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:53 schreef Semmm het volgende:
Verkapte-kijk-mij-is-een-rijke-schoonvader-hebben topic
Dus jij hebt het gevoel wat je vriendin heeft als zij met de dildo zit te spelen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef 2cv het volgende:
165 in dat wrak van mij. Alles trilde, inclusief ikzelf.
heb je een supra? 1 van de toffere auto's op deze aardkloot. picts?quote:
Heb een MKIII uit 1989. Uiteraard links.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb je een supra? 1 van de toffere auto's op deze aardkloot. picts?
en stuur gewoon links?
ow das zo'n 'oudere' dit model had ik in gedachte:quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb een MKIII uit 1989. Uiteraard links.
Is nogal wat aan gedaan. stock lopen ze niet zo hard.
[ afbeelding ]
Linkje naar mijn auto op supradatabase.nl
ja iedereen denkt altijd aan dat modelquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow das zo'n 'oudere' dit model had ik in gedachte:
[ afbeelding ]
Maar die van jouw heeft ook 2 turbo's zeker? standaard maximaal 260pk ofzo? andere turbo's erop en hij heeft gelijk het dubbele?
Vind ik knap, dat je vriend naast je reed terwijl hij 30km/h harder reedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Monkeyofzo het volgende:
BMW 316i uit 1992 = 210 km/u op teller ( vriend reed naast me 240 in zijn toyota MR2 uit 1992die 260 top had dus
Originele wielen eronder?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Oksel het volgende:
225 op de teller van m'n BMW is trouwens maar 204 in het echie..
even verbeterd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef OMGitsNoelle het volgende:
260 in een juiced up Golf van de vriend van een vriendin. Niet moeilijk hier in Duitsland (waar ik woon).
Schitterend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:31 schreef Mikkie het volgende:
193 teller in een Nissan Almera 1.4, vier man erin + bagage. In andere auto's wel harder gereden, maar dit was in het verhouding de ergste.
Het was wel degelijk haar autootjequote:
nee hoor niet vervelend. de meesten houd ik met gemak bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Het was wel degelijk haar autootjeVervelend he als meiden snelle auto's hebben?
ik reed op mijn Tom tom 207 km/u en hij zei over de telefoon .. ik wist niet dat de jouwe ook 240 kon.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Vind ik knap, dat je vriend naast je reed terwijl hij 30km/h harder reed
170quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef thefunny het volgende:
Standaard kruissnelheid op alle snelwegen, anywhere, anytime, uitgezonderd files: 170.
Top: 240, destijds in mijn E36 325i.
Hier ook, moet je al moeite doen om 140 aan te kunnen houden met al die 110 rijdende slakken op de linkerbaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef EMCioran het volgende:
Nee manIk hou wel van doorrijden, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je 170 kunt aanhouden als kruissnelheid. Volgens mij ben je dan meer bezig met remmen en gasgeven dan daadwerkelijk 'kruisen'. Waar ik woon is het er in ieder geval te druk voor
Spaart je wel boetes uit....de sensatie van 400 in een Veyron terwijl je 130 gaat....toch ook wel tof hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Tommeke het volgende:
210 in de Volvo S40 van m'n vader. Ging nog best comfortabel.
Als ik 130 in de Wagon R van m'n moeder rij dan voelt dat sneller aan
ik moest hardop lachen xDquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef BroesWillems het volgende:
210km/h in een Golf 1 GTi uit 1982 : geen centje pijn
205km/h in een Kadett E uit 1991 : Levensgevaarlijk
Doodskist op wielen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef penny-wise het volgende:
230 op de teller met mijn CR-X. Nou, met de gedachte dat ie maar 900 kilo weegt en geen airbags had vond ik het wel snel welletjes
Nou meer het feit dat het maar een klein koekblikje is met weinig tot geen kreukelzone...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Die airbags doen niet veel bij 230km/h.
Die van mijn paps rijdt 55 met zijn 1.2 en K&N openlucht filtertquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
170 in een alfa 145 en in een A4 harder durf ik niet
En mijn clio gaat niet harder dan 45
Doet me denken aan die reclame waar die manta sjonnie wordt aangehouden door een wout: "Heb jij enig idee hoe hard jij reed?" "Jaahaa twee-dertig!"quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef penny-wise het volgende:
230 op de teller met mijn CR-X. Nou, met de gedachte dat ie maar 900 kilo weegt en geen airbags had vond ik het wel snel welletjes
Heldquote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef TheSorrow het volgende:
160km/h met een Seat Marbella, (900CC) de tunnel in welteverstaan.
Ja, jij welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
Ik rij altijd 220 in Nederland, ben ik nou de tofste?
en 250 km/u is niet snelquote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef joeftw het volgende:
250 km/u in een 911 4S. Kon nog stukken harder maar ik vond 't wel prima zo.Snel accelereren gaat bij mij voor hoge snelheden.
250 km/u niet snel vinden is stoerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en 250 km/u is niet snel
Het is allemaal afhankelijk van de situatie, op een recht stuk valt dat idd mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en 250 km/u is niet snel
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:39 schreef kort het volgende:
300 km/u op een weg maar je maar 80 mocht in de R8 van mijn pa
[ afbeelding ]
Zo heb ik het topic wel samengevat denk ik
Inderdaad waarquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:23 schreef the85mc het volgende:
Heuvelaf in Belgie: 204 op GPS. best netjes voor een auto die normaal niet sneller dan 185 km/u gaat. Maar eigenlijk is er geen ruk aan, zo snel mogelijk rechtdoor rijden. In bochten leer je pas echt wat jij en je auto kan. Ook al rijd ik een sloom hok, in bochten zijn weinig auto's sneller.. Of het ontbreekt ze aan ballen om te hoeken.. Mooie bocht is de van de A6 naar de A27.. geniale bochten, met een paar hobbels op het eind op de linkerbaan. Die zijn best link als je erg links rijdt. Altijd mooi om BMW/Audi's voorbij te rammen..
Golf 2 met Vr6quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Owja ook nog velen jaren geleden 235 op de teller in een golf 2 VR6. Ik dacht echt dat dat mijn laatste ritje in mijn leven wasWat voelt dat hard in zon verlaagde kart..
Was een snelle auto, opgefokt, ook erg mooi een Wolfsburg editie met van die spaakvelgenquote:
Ring is toch 80 km?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Skiet het volgende:
250 op de ring Amsterdam.. audi a6 quattro 4.2
[ afbeelding ]
Had m'n pa maar een R8quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:39 schreef kort het volgende:
300 km/u op een weg waar je maar 80 mocht in de R8 van mijn pa
[ afbeelding ]
Zo heb ik het topic wel samengevat denk ik
Zeker leuk speelgoed ja, altijd fijn ja dat trillen, lekker stug hequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Was een snelle auto, opgefokt, ook erg mooi een Wolfsburg editie met van die spaakvelgen
Bleek alleen later dat de motor op een gegeven moment nog maar aan 1 schroef hing omdat de rest losgetrild was
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
100 kmu
peugot speetfight 3 70 cc malossi snelgas yasuni c16 twinpijp uitgeboorde carb 23 mm
Knap - m'n eerste auto was een Swift (GTi) uit '87 en die woog al 780kg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef sneez het volgende:
~145 in een Suzuki Swift (1.3) uit '99, weegt ~555 kilo dat ding
Brommersquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
100 kmu
peugot speetfight 3 70 cc malossi snelgas yasuni c16 twinpijp uitgeboorde carb 23 mm
Goede weg om snel te rijden, de A31quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef Roadster het volgende:
Heb de 300 op de teller gehad met mijn BMW E39 M5, auto is standaard, alleen de snelheidsbegrenzer eraf laten halen. Veel meer zit er ook niet in dan dit.
Vanaf de 260 begint het op snelheid te lijken voor je gevoel.
Daar ligt een Busso V6 in, toch? Want dat zijn echt lekkere motoren!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef junkiexp het volgende:
260 op de klok in 0049 @ :
[ afbeelding ]
125 KM/uquote:
Stoer hoor, idioot.quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef draaijer het volgende:
260 op de teller van de laatste S8 (V10) op een dijk waar 80 toegestaan was. De auto had ik in de begrenzer gereden en dus zullen het wel 250 echte km's zijn geweest
sluit ik me bij aan. Op de GPS valt het wel mee, maar de teller loopt uit zijn schaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Klonk het volgende:
169 in een Toyota Aygo, wist niet dat die dingen nog hard gaan
Oude post, maar ik moest er om lachenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
375 in een Bugatti Veyron. Mocht eigenlijk maar 80 maar kon net.
Wat voor Diablo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef LouieAnderson het volgende:
Maar 180 in een Diablo, kon niet echt harder doortrekken door overig verkeer.
Was dan wel weer van z'n 2 naar z'n 3.Dat voel je wel.
Nee toevallig niet was een gelequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Toevallig een zilvergrijze uit Amsterdam?
Zo'n ding, met 1.4, heb ik ooit eens bergaf, vol bepakt, wind mee, kroeg in zicht getopt op 193. Geloof me, dan schijt je 'm welquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ruim 180 op de teller ergens op 's lands wegen, in een Almera uit 1996.
Mooie auto's zijn dat! Wist niet eens dat die dingen zo snel kondenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef knep het volgende:
Vorige week zaterdag 231 (GPS) op de A1 bij Trier met m'n Alfa Giulietta.
Er ligt een 3.0 V6 24 klepper in idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:57 schreef Cybje het volgende:
[..]
Daar ligt een Busso V6 in, toch? Want dat zijn echt lekkere motoren!
Dat is het in elke auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef blup het volgende:
[..]
Besef je je wel dat een klapband ofwhatever instant death is?
Dat hoeft niet persé, het ligt maar net aan de auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef blup het volgende:
[..]
Besef je je wel dat een klapband ofwhatever instant death is?
De grap niet snappenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef blup het volgende:
[..]
Besef je je wel dat een klapband ofwhatever instant death is?
zo een oude eend? tofquote:
Volgens de fabrikant loopt ie max 218 maar ik reed al 212 en toen kwam net een stukje bergafquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:59 schreef Bananico het volgende:
[..]
Mooie auto's zijn dat! Wist niet eens dat die dingen zo snel konden
Da's een spider van begin jaren '90? Die haalt volgens fabrieksopgave zo'n 190 km/h. Dit was bij heuvel af met windkracht 10 mee en het dakje als zeil?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Rond de 220 in een klassieker van mijn ouders met mijn pa.
[ afbeelding ]
Die tellers zijn niet echt betrouwbaar hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's een spider van begin jaren '90? Die haalt volgens fabrieksopgave zo'n 190 km/h. Dit was bij heuvel af met windkracht 10 mee en het dakje als zeil?
Darwinisme in optima forma.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:11 schreef penny-wise het volgende:
220 op de teller met mijn toenmalige CR-X.![]()
900 kilo en nauwelijks veiligheidsvoorzieningen....![]()
Weet je ook waarom en bijna geen 1 meer op de weg rijdt
En dan nog een foto kunnen maken bij die snelheid?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef M3rcury het volgende:
Bijna 220 in mijn (ex) fiat 500
[ afbeelding ]
Is een screenshot uit een filmpje die door een vriend van mij is gemaakt die naast me zatquote:Op maandag 13 juni 2011 13:34 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dan nog een foto kunnen maken bij die snelheid?
Nooit geweten dat ie krengen zo hard kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Is een screenshot uit een filmpje die door een vriend van mij is gemaakt die naast me zat
Dit is een Abarth uitvoering :-)quote:Op maandag 13 juni 2011 13:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ie krengen zo hard kunnen.
Nice. Wat moet je met een 500 EN een tt vroeg ik me afquote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Dit is een Abarth uitvoering :-)
Ik heb 150 - 160 gereden in m`n Fiat 500. Voelt best wel oke.
Vorige week ff de top van m`n nieuwe gebakje getest. Reed volgens mij 250 / 260 KM/h op de teller. (Audi TT, nieuw model) . Erg stoer op de A4Nu ik over de grens ben gegaan kan ik weer lekker rondtuffen met 120KM/H
(Ben eigenlijk totaal geen racert)
übergaytje spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nice. Wat moet je met een 500 EN een tt vroeg ik me af
jij hebt naar 538 geluisterdquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
185 is lesauto (golfje)
171 in ford mondeo van 15 jaar oud
180 in midlifecryles voyager
TR gezien, leuk, dank je wel, ik zet hem in de gallerie of BS TR'squote:
360quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Isamara87 het volgende:
Ben nooit zonne hardrijder geweest 170km/h met de de sprinter van me pa was snel genoeg.
Een keer meegereden met zonne jong straatracertje met een impreza tenminste daar leek het op
tellertje ging over de 360km/h en dat jong had maling aan alles. Paar weken later is ie ook tijdens zon race tegen een vangrail aangeklapt en een paar keer over de kop heen gegaan.
Het ie niks van geleerd want hij rijd nog steeds als een malle idioot maar dat gaat nog wel een keer mis hopen dat ie niemand de dood mee in trekt.
Geen idee, maar 3360 haalt ie niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Ja 360km/h ding was wel helemaal custom of noemen ze da?
Was jij erbij schijnbaar niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geen idee, maar 3360 haalt ie niet.
Het gaat er hier om hoe hard je zélf hebt gereden, dus als iemand anders eenquote:
Een impreza die 360 km/u rijdt, daar heb ik ook een hard hoofd in...quote:
Je kon toch niet in deze auto rijden vanwege verzekeringstoestanden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Oksel het volgende:
Vorig weekend weer 200+ gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:
Mooi hoorquote:
Bij 15.000 rpm misschien, of met een gruwelijk aangepaste dogbox van een roodje of 20quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een impreza die 360 km/u rijdt, daar heb ik ook een hard hoofd in...
Wanneer het een normaal onderhouden auto betreft gaat een blok vaak niet stuk door het blok zelf, maar door externe gebeurtenissen zoals kapotte koeling, te weinig olie etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef TeringHenkie het volgende:
Gaat bij alle snelheden >160 je blok niet gewoon erg snel naar de klote?
Klopt idd, wel de normale, geen esseessequote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Dit is een Abarth uitvoering :-)
Ik heb 150 - 160 gereden in m`n Fiat 500. Voelt best wel oke.
Vorige week ff de top van m`n nieuwe gebakje getest. Reed volgens mij 250 / 260 KM/h op de teller. (Audi TT, nieuw model) . Erg stoer op de A4Nu ik over de grens ben gegaan kan ik weer lekker rondtuffen met 120KM/H
(Ben eigenlijk totaal geen racert)
Waar heb je het over ?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef TeringHenkie het volgende:
Conventioneel spoor is toch veel romantischerde geur van balast, de houten dwarsliggers en olie
http://www.nu.nl/algemeen(...)rit-van-310-kmu.htmlquote:
Je snapt dat een Nissan geen Mercedes is?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:08 schreef Tompsen het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)rit-van-310-kmu.html
????
240 heb ik met 6 man in mijn 318i met 2.5 motor gereden, weet niet of het aan de velgen/ophanging ligt maare ik vond het eerder strak dan irri.. 't is wel opletten natuurlijk, want het is geen nieuw auto meer natuurlijk..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef barrynoname het volgende:
240 met me 325i, tis een zeldzaamheid want het rijd gewoon irri.
Gevaarlijk hoor, 100 op de snelweg..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Aloria het volgende:
130 in mijn kleine zwarte smartje fortwo !Maar dan begint hij wel zwaar te trillen. Dus ik rijd meestal 100 en als het hard waait rijd ik 80 op de snelweg hehe
( maar nu rijd hij even helemaal niet want hopelijk is de acuu leeg, kuch en hopelijk is het geen ander groot shit probleem )
Superirritant dit!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef thefunny het volgende:
Standaard kruissnelheid op alle snelwegen, anywhere, anytime, uitgezonderd files: 170.
Top: 240, destijds in mijn E36 325i.
Dan is de rek er wel uit hoor. Met 150pk kom je echt niet veel hoger dan 220, daar hield het bij mij echt op. Of je moet 'm gechipt hebben naar 180pk, maar dan nog is de rek er bij 225 wel echt uit lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef ToerkCep het volgende:
Heb een 320d e46, 220 tikte ik aan. Kon nog wel beetje maar moest mijn afslag nemenkeertje volop proberen als ik in Duitsland ben..
Mijn Alfa had 150 PK. 225 km/pu was ook (bergafwaarts) echt de max.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is de rek er wel uit hoor. Met 150pk kom je echt niet veel hoger dan 220, daar hield het bij mij echt op. Of je moet 'm gechipt hebben naar 180pk, maar dan nog is de rek er bij 225 wel echt uit lijkt me.
Of je hebt een flinke tellerafwijking
In vrijwel alle auto's waar ik in heb gereden, heb ik een poging gedaan de max. snelheid te halenquote:
TGV ftwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna 308 km/h, volgens de GPS![]()
Oh, in de trein
Ok, records van m'n ma:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In vrijwel alle auto's waar ik in heb gereden, heb ik een poging gedaan de max. snelheid te halen
Ga je hier records van je moedertje posten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ok, records van m'n ma:
Ford Siera: +200
Hyundai H200: 160 (max)
Mazda hanglip bus: 110 ofzo
Ja joh.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je hier records van je moedertje posten?
Toen ik 16 was reed ik (met mijn vader naast me) voor het eerst 170 km/pu in een Toyota Celica 2.0 GT-iquote:
Ik dus naast m'n moeder over de autobahn met een logge bus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen ik 16 was reed ik (met mijn vader naast me) voor het eerst 170 km/pu in een Toyota Celica 2.0 GT-i![]()
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dus naast m'n moeder over de autobahn met een logge bus.
Haha.quote:
Toen ik 16 was, was benzine praktisch gratisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Haha.En het verschil in brandstofverbruik ook.
Geloof ik best.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was benzine praktisch gratis
Niet geweldig? Ronduit schandalig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Geloof ik best.1:8 diesel nu is niet geweldig.
Ik heb gister 1op7 diesel gehaald. Wel 200 kilometer planken in Duitsland met een Mitsubishi L200quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet geweldig? Ronduit schandalig.![]()
Voor mijn werk rij ik in een Citroen Berlingo (uit '10) die 1:16 rijdt
Ik tank om de 2 dagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb gister 1op7 diesel gehaald. Wel 200 kilometer planken in Duitsland met een Mitsubishi L200.
Goed voor de spaarpunten.
Zeker voor een '97 1.6 Mondeo die in principe niet harder kan dan 180/185quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Dan wijkt je teller behoorlijk wat afToch minimaal 10%, en waarschijnlijk nog meer.
Da's ook een procentje of vijf aan afwijking denk ik, lijkt me niet dat die boven de 185-190 komt normaal gesproken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:21 schreef Ordos20 het volgende:
Met een ford focus 1.6 diesel (2007) ooit 197 gepakt op de autobahn (helaas haperde die motor regelmatig)
Dat hoefde ik tijdens m'n lessen echt niet te proberen, bij 130 hing de instructeur al op de rem. Gelukkig heb ik dat daarna ruimschoots gecompenseerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
Tijdens rijles 150 km/u.Werd niks van gezegd.
Mijn Opel Vivaro (zowat zelfde model) tikt ook nét de 160 aan. Vind ik toch niet slecht voor zo'n bakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst ook nog 160 aangetikt met een Renault Traffic, harder wilde die niet
LOLquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
Tijdens rijles 150 km/u.Werd niks van gezegd.
En 120 waar ik 50 mocht (wel snelweg), tijdens m'n TTT.Vond dat het inhalen wel erg lekker ging.
TTT gehaald ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
LOL
TTT nog wel gehaald ?.
155 aangetikt met m'n 1.1 punto. Leek net alsof het stuur een ingebouwde massagefunctie had. Voor de rest trilde er niks.
Dit!quote:Op zondag 5 december 2010 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
Hard rijden is een relatief begrip. Ik vond 150 in een vrachtauto of 180 in een Volvo 360 enger dan 250 in een S-klasse.
Is idd hetzelfde model, ik rij ook wel eens in een Vivaro die wat dikker is aangekleed (ongetwijfeld ook betere motor) en die gaat tegen de 170quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn Opel Vivaro (zowat zelfde model) tikt ook nét de 160 aan. Vind ik toch niet slecht voor zo'n bak
Ach, als je gas volop indrukt moet de 150 wel te halen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
TTT gehaald ja.En m'n examen ook (afgelopen maandag, in1 keer geslaagd), terwijl ik ook toen te hard heb gereden bij het inhalen op de snelweg. Scheelde dat ik een collega van de examinator (en dus een leerling die ook examen deed) voorbij ging op dat moment. Mijn examinator lachen en zwaaien.
Heb echt lol gehad tijdens het examen.
Volgende week m'n rijbewijs ophalen en dan mag ik in m'n eigen autotje. Een subaru vivio, denk niet dat ik dan te hard zal gaan.
Lijkt me sterk van die Range Rover aangezien dat helemaal geen snelheidsduivels zijn. Mijn pa heeft ook een met dezelfde motor maar dat ding gaat echt niet harder dan 210quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:38 schreef illusions het volgende:
Op de teller 240 met een Range Rover 3.6 TDV8, kon opzich nog wel een stuk harder maar hoefde niet zo nodig.Lijkt overigens helemaal niet zo hard in zo'n sloep - in een stokoude BMW 316 eens 190 gereden en het voelde alsof mijn laatste uurtje geslagen had.
Ook regelmatig constant 210 gereden (steeds enkele uren lang) in een Dodge Journey, waar ik het absoluut niet van verwacht had. Niet in Nederland overigens, maar in Spanje, in een gedeelte waar flitspalen nog uitgevonden moeten worden.
Dat kan ook nooit, tenzij dat ding echt dik, maar dan ook heel dik gechipt is. Normaal gesproken komen de benzineversies (de V8 supercharged met 400pk) als niet boven de 225, puur vanwege de luchtweerstand en het gewicht. De diesels zitten nog een stukje lager qua top en halen inderdaad hooguit 200 à 210.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:47 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Lijkt me sterk van die Range Rover aangezien dat helemaal geen snelheidsduivels zijn. Mijn pa heeft ook een met dezelfde motor maar dat ding gaat echt niet harder dan 210
Foksnelheid = echte snelheid + 30quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan ook nooit, tenzij dat ding echt dik, maar dan ook heel dik gechipt is. Normaal gesproken komen de benzineversies (de V8 supercharged met 400pk) als niet boven de 225, puur vanwege de luchtweerstand en het gewicht. De diesels zitten nog een stukje lager qua top en halen inderdaad hooguit 200 à 210.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |