TR gezien, leuk, dank je wel, ik zet hem in de gallerie of BS TR'squote:
360quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Isamara87 het volgende:
Ben nooit zonne hardrijder geweest 170km/h met de de sprinter van me pa was snel genoeg.
Een keer meegereden met zonne jong straatracertje met een impreza tenminste daar leek het op
tellertje ging over de 360km/h en dat jong had maling aan alles. Paar weken later is ie ook tijdens zon race tegen een vangrail aangeklapt en een paar keer over de kop heen gegaan.
Het ie niks van geleerd want hij rijd nog steeds als een malle idioot maar dat gaat nog wel een keer mis hopen dat ie niemand de dood mee in trekt.
Geen idee, maar 3360 haalt ie niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Ja 360km/h ding was wel helemaal custom of noemen ze da?
Was jij erbij schijnbaar niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geen idee, maar 3360 haalt ie niet.
Het gaat er hier om hoe hard je zélf hebt gereden, dus als iemand anders eenquote:
Een impreza die 360 km/u rijdt, daar heb ik ook een hard hoofd in...quote:
Je kon toch niet in deze auto rijden vanwege verzekeringstoestanden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Oksel het volgende:
Vorig weekend weer 200+ gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:
Mooi hoorquote:
Bij 15.000 rpm misschien, of met een gruwelijk aangepaste dogbox van een roodje of 20quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een impreza die 360 km/u rijdt, daar heb ik ook een hard hoofd in...
Wanneer het een normaal onderhouden auto betreft gaat een blok vaak niet stuk door het blok zelf, maar door externe gebeurtenissen zoals kapotte koeling, te weinig olie etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef TeringHenkie het volgende:
Gaat bij alle snelheden >160 je blok niet gewoon erg snel naar de klote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |