TR gezien, leuk, dank je wel, ik zet hem in de gallerie of BS TR'squote:
360quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Isamara87 het volgende:
Ben nooit zonne hardrijder geweest 170km/h met de de sprinter van me pa was snel genoeg.
Een keer meegereden met zonne jong straatracertje met een impreza tenminste daar leek het op
tellertje ging over de 360km/h en dat jong had maling aan alles. Paar weken later is ie ook tijdens zon race tegen een vangrail aangeklapt en een paar keer over de kop heen gegaan.
Het ie niks van geleerd want hij rijd nog steeds als een malle idioot maar dat gaat nog wel een keer mis hopen dat ie niemand de dood mee in trekt.
Geen idee, maar 3360 haalt ie niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Ja 360km/h ding was wel helemaal custom of noemen ze da?
Was jij erbij schijnbaar niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geen idee, maar 3360 haalt ie niet.
Het gaat er hier om hoe hard je zélf hebt gereden, dus als iemand anders eenquote:
Een impreza die 360 km/u rijdt, daar heb ik ook een hard hoofd in...quote:
Je kon toch niet in deze auto rijden vanwege verzekeringstoestanden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Oksel het volgende:
Vorig weekend weer 200+ gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:
Mooi hoorquote:
Bij 15.000 rpm misschien, of met een gruwelijk aangepaste dogbox van een roodje of 20quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een impreza die 360 km/u rijdt, daar heb ik ook een hard hoofd in...
Wanneer het een normaal onderhouden auto betreft gaat een blok vaak niet stuk door het blok zelf, maar door externe gebeurtenissen zoals kapotte koeling, te weinig olie etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef TeringHenkie het volgende:
Gaat bij alle snelheden >160 je blok niet gewoon erg snel naar de klote?
Klopt idd, wel de normale, geen esseessequote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Dit is een Abarth uitvoering :-)
Ik heb 150 - 160 gereden in m`n Fiat 500. Voelt best wel oke.
Vorige week ff de top van m`n nieuwe gebakje getest. Reed volgens mij 250 / 260 KM/h op de teller. (Audi TT, nieuw model) . Erg stoer op de A4Nu ik over de grens ben gegaan kan ik weer lekker rondtuffen met 120KM/H
(Ben eigenlijk totaal geen racert)
Waar heb je het over ?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef TeringHenkie het volgende:
Conventioneel spoor is toch veel romantischerde geur van balast, de houten dwarsliggers en olie
http://www.nu.nl/algemeen(...)rit-van-310-kmu.htmlquote:
Je snapt dat een Nissan geen Mercedes is?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:08 schreef Tompsen het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)rit-van-310-kmu.html
????
240 heb ik met 6 man in mijn 318i met 2.5 motor gereden, weet niet of het aan de velgen/ophanging ligt maare ik vond het eerder strak dan irri.. 't is wel opletten natuurlijk, want het is geen nieuw auto meer natuurlijk..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:00 schreef barrynoname het volgende:
240 met me 325i, tis een zeldzaamheid want het rijd gewoon irri.
Gevaarlijk hoor, 100 op de snelweg..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef Aloria het volgende:
130 in mijn kleine zwarte smartje fortwo !Maar dan begint hij wel zwaar te trillen. Dus ik rijd meestal 100 en als het hard waait rijd ik 80 op de snelweg hehe
( maar nu rijd hij even helemaal niet want hopelijk is de acuu leeg, kuch en hopelijk is het geen ander groot shit probleem )
Superirritant dit!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef thefunny het volgende:
Standaard kruissnelheid op alle snelwegen, anywhere, anytime, uitgezonderd files: 170.
Top: 240, destijds in mijn E36 325i.
Dan is de rek er wel uit hoor. Met 150pk kom je echt niet veel hoger dan 220, daar hield het bij mij echt op. Of je moet 'm gechipt hebben naar 180pk, maar dan nog is de rek er bij 225 wel echt uit lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef ToerkCep het volgende:
Heb een 320d e46, 220 tikte ik aan. Kon nog wel beetje maar moest mijn afslag nemenkeertje volop proberen als ik in Duitsland ben..
Mijn Alfa had 150 PK. 225 km/pu was ook (bergafwaarts) echt de max.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is de rek er wel uit hoor. Met 150pk kom je echt niet veel hoger dan 220, daar hield het bij mij echt op. Of je moet 'm gechipt hebben naar 180pk, maar dan nog is de rek er bij 225 wel echt uit lijkt me.
Of je hebt een flinke tellerafwijking
In vrijwel alle auto's waar ik in heb gereden, heb ik een poging gedaan de max. snelheid te halenquote:
TGV ftwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna 308 km/h, volgens de GPS![]()
Oh, in de trein
Ok, records van m'n ma:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In vrijwel alle auto's waar ik in heb gereden, heb ik een poging gedaan de max. snelheid te halen
Ga je hier records van je moedertje posten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ok, records van m'n ma:
Ford Siera: +200
Hyundai H200: 160 (max)
Mazda hanglip bus: 110 ofzo
Ja joh.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je hier records van je moedertje posten?
Toen ik 16 was reed ik (met mijn vader naast me) voor het eerst 170 km/pu in een Toyota Celica 2.0 GT-iquote:
Ik dus naast m'n moeder over de autobahn met een logge bus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen ik 16 was reed ik (met mijn vader naast me) voor het eerst 170 km/pu in een Toyota Celica 2.0 GT-i![]()
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dus naast m'n moeder over de autobahn met een logge bus.
Haha.quote:
Toen ik 16 was, was benzine praktisch gratisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Haha.En het verschil in brandstofverbruik ook.
Geloof ik best.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was benzine praktisch gratis
Niet geweldig? Ronduit schandalig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Geloof ik best.1:8 diesel nu is niet geweldig.
Ik heb gister 1op7 diesel gehaald. Wel 200 kilometer planken in Duitsland met een Mitsubishi L200quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet geweldig? Ronduit schandalig.![]()
Voor mijn werk rij ik in een Citroen Berlingo (uit '10) die 1:16 rijdt
Ik tank om de 2 dagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb gister 1op7 diesel gehaald. Wel 200 kilometer planken in Duitsland met een Mitsubishi L200.
Goed voor de spaarpunten.
Zeker voor een '97 1.6 Mondeo die in principe niet harder kan dan 180/185quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Dan wijkt je teller behoorlijk wat afToch minimaal 10%, en waarschijnlijk nog meer.
Da's ook een procentje of vijf aan afwijking denk ik, lijkt me niet dat die boven de 185-190 komt normaal gesproken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:21 schreef Ordos20 het volgende:
Met een ford focus 1.6 diesel (2007) ooit 197 gepakt op de autobahn (helaas haperde die motor regelmatig)
Dat hoefde ik tijdens m'n lessen echt niet te proberen, bij 130 hing de instructeur al op de rem. Gelukkig heb ik dat daarna ruimschoots gecompenseerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
Tijdens rijles 150 km/u.Werd niks van gezegd.
Mijn Opel Vivaro (zowat zelfde model) tikt ook nét de 160 aan. Vind ik toch niet slecht voor zo'n bakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst ook nog 160 aangetikt met een Renault Traffic, harder wilde die niet
LOLquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Soempie het volgende:
Tijdens rijles 150 km/u.Werd niks van gezegd.
En 120 waar ik 50 mocht (wel snelweg), tijdens m'n TTT.Vond dat het inhalen wel erg lekker ging.
TTT gehaald ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
LOL
TTT nog wel gehaald ?.
155 aangetikt met m'n 1.1 punto. Leek net alsof het stuur een ingebouwde massagefunctie had. Voor de rest trilde er niks.
Dit!quote:Op zondag 5 december 2010 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
Hard rijden is een relatief begrip. Ik vond 150 in een vrachtauto of 180 in een Volvo 360 enger dan 250 in een S-klasse.
Is idd hetzelfde model, ik rij ook wel eens in een Vivaro die wat dikker is aangekleed (ongetwijfeld ook betere motor) en die gaat tegen de 170quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn Opel Vivaro (zowat zelfde model) tikt ook nét de 160 aan. Vind ik toch niet slecht voor zo'n bak
Ach, als je gas volop indrukt moet de 150 wel te halen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
TTT gehaald ja.En m'n examen ook (afgelopen maandag, in1 keer geslaagd), terwijl ik ook toen te hard heb gereden bij het inhalen op de snelweg. Scheelde dat ik een collega van de examinator (en dus een leerling die ook examen deed) voorbij ging op dat moment. Mijn examinator lachen en zwaaien.
Heb echt lol gehad tijdens het examen.
Volgende week m'n rijbewijs ophalen en dan mag ik in m'n eigen autotje. Een subaru vivio, denk niet dat ik dan te hard zal gaan.
Lijkt me sterk van die Range Rover aangezien dat helemaal geen snelheidsduivels zijn. Mijn pa heeft ook een met dezelfde motor maar dat ding gaat echt niet harder dan 210quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:38 schreef illusions het volgende:
Op de teller 240 met een Range Rover 3.6 TDV8, kon opzich nog wel een stuk harder maar hoefde niet zo nodig.Lijkt overigens helemaal niet zo hard in zo'n sloep - in een stokoude BMW 316 eens 190 gereden en het voelde alsof mijn laatste uurtje geslagen had.
Ook regelmatig constant 210 gereden (steeds enkele uren lang) in een Dodge Journey, waar ik het absoluut niet van verwacht had. Niet in Nederland overigens, maar in Spanje, in een gedeelte waar flitspalen nog uitgevonden moeten worden.
Dat kan ook nooit, tenzij dat ding echt dik, maar dan ook heel dik gechipt is. Normaal gesproken komen de benzineversies (de V8 supercharged met 400pk) als niet boven de 225, puur vanwege de luchtweerstand en het gewicht. De diesels zitten nog een stukje lager qua top en halen inderdaad hooguit 200 à 210.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:47 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Lijkt me sterk van die Range Rover aangezien dat helemaal geen snelheidsduivels zijn. Mijn pa heeft ook een met dezelfde motor maar dat ding gaat echt niet harder dan 210
Foksnelheid = echte snelheid + 30quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan ook nooit, tenzij dat ding echt dik, maar dan ook heel dik gechipt is. Normaal gesproken komen de benzineversies (de V8 supercharged met 400pk) als niet boven de 225, puur vanwege de luchtweerstand en het gewicht. De diesels zitten nog een stukje lager qua top en halen inderdaad hooguit 200 à 210.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |