Iddquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:53 schreef Semmm het volgende:
Verkapte-kijk-mij-is-een-rijke-schoonvader-hebben topic
Dus jij hebt het gevoel wat je vriendin heeft als zij met de dildo zit te spelen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef 2cv het volgende:
165 in dat wrak van mij. Alles trilde, inclusief ikzelf.
heb je een supra? 1 van de toffere auto's op deze aardkloot. picts?quote:
Heb een MKIII uit 1989. Uiteraard links.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb je een supra? 1 van de toffere auto's op deze aardkloot. picts?
en stuur gewoon links?
ow das zo'n 'oudere' dit model had ik in gedachte:quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb een MKIII uit 1989. Uiteraard links.
Is nogal wat aan gedaan. stock lopen ze niet zo hard.
[ afbeelding ]
Linkje naar mijn auto op supradatabase.nl
ja iedereen denkt altijd aan dat modelquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow das zo'n 'oudere' dit model had ik in gedachte:
[ afbeelding ]
Maar die van jouw heeft ook 2 turbo's zeker? standaard maximaal 260pk ofzo? andere turbo's erop en hij heeft gelijk het dubbele?
Vind ik knap, dat je vriend naast je reed terwijl hij 30km/h harder reedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Monkeyofzo het volgende:
BMW 316i uit 1992 = 210 km/u op teller ( vriend reed naast me 240 in zijn toyota MR2 uit 1992die 260 top had dus
Originele wielen eronder?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Oksel het volgende:
225 op de teller van m'n BMW is trouwens maar 204 in het echie..
even verbeterd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef OMGitsNoelle het volgende:
260 in een juiced up Golf van de vriend van een vriendin. Niet moeilijk hier in Duitsland (waar ik woon).
Schitterend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:31 schreef Mikkie het volgende:
193 teller in een Nissan Almera 1.4, vier man erin + bagage. In andere auto's wel harder gereden, maar dit was in het verhouding de ergste.
Het was wel degelijk haar autootjequote:
nee hoor niet vervelend. de meesten houd ik met gemak bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Het was wel degelijk haar autootjeVervelend he als meiden snelle auto's hebben?
ik reed op mijn Tom tom 207 km/u en hij zei over de telefoon .. ik wist niet dat de jouwe ook 240 kon.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Vind ik knap, dat je vriend naast je reed terwijl hij 30km/h harder reed
170quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef thefunny het volgende:
Standaard kruissnelheid op alle snelwegen, anywhere, anytime, uitgezonderd files: 170.
Top: 240, destijds in mijn E36 325i.
Hier ook, moet je al moeite doen om 140 aan te kunnen houden met al die 110 rijdende slakken op de linkerbaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef EMCioran het volgende:
Nee manIk hou wel van doorrijden, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je 170 kunt aanhouden als kruissnelheid. Volgens mij ben je dan meer bezig met remmen en gasgeven dan daadwerkelijk 'kruisen'. Waar ik woon is het er in ieder geval te druk voor
Spaart je wel boetes uit....de sensatie van 400 in een Veyron terwijl je 130 gaat....toch ook wel tof hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef Tommeke het volgende:
210 in de Volvo S40 van m'n vader. Ging nog best comfortabel.
Als ik 130 in de Wagon R van m'n moeder rij dan voelt dat sneller aan
ik moest hardop lachen xDquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef BroesWillems het volgende:
210km/h in een Golf 1 GTi uit 1982 : geen centje pijn
205km/h in een Kadett E uit 1991 : Levensgevaarlijk
Doodskist op wielen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef penny-wise het volgende:
230 op de teller met mijn CR-X. Nou, met de gedachte dat ie maar 900 kilo weegt en geen airbags had vond ik het wel snel welletjes
Nou meer het feit dat het maar een klein koekblikje is met weinig tot geen kreukelzone...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Die airbags doen niet veel bij 230km/h.
Die van mijn paps rijdt 55 met zijn 1.2 en K&N openlucht filtertquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
170 in een alfa 145 en in een A4 harder durf ik niet
En mijn clio gaat niet harder dan 45
Doet me denken aan die reclame waar die manta sjonnie wordt aangehouden door een wout: "Heb jij enig idee hoe hard jij reed?" "Jaahaa twee-dertig!"quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef penny-wise het volgende:
230 op de teller met mijn CR-X. Nou, met de gedachte dat ie maar 900 kilo weegt en geen airbags had vond ik het wel snel welletjes
Heldquote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef TheSorrow het volgende:
160km/h met een Seat Marbella, (900CC) de tunnel in welteverstaan.
Ja, jij welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
Ik rij altijd 220 in Nederland, ben ik nou de tofste?
en 250 km/u is niet snelquote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef joeftw het volgende:
250 km/u in een 911 4S. Kon nog stukken harder maar ik vond 't wel prima zo.Snel accelereren gaat bij mij voor hoge snelheden.
250 km/u niet snel vinden is stoerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en 250 km/u is niet snel
Het is allemaal afhankelijk van de situatie, op een recht stuk valt dat idd mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en 250 km/u is niet snel
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:39 schreef kort het volgende:
300 km/u op een weg maar je maar 80 mocht in de R8 van mijn pa
[ afbeelding ]
Zo heb ik het topic wel samengevat denk ik
Inderdaad waarquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:23 schreef the85mc het volgende:
Heuvelaf in Belgie: 204 op GPS. best netjes voor een auto die normaal niet sneller dan 185 km/u gaat. Maar eigenlijk is er geen ruk aan, zo snel mogelijk rechtdoor rijden. In bochten leer je pas echt wat jij en je auto kan. Ook al rijd ik een sloom hok, in bochten zijn weinig auto's sneller.. Of het ontbreekt ze aan ballen om te hoeken.. Mooie bocht is de van de A6 naar de A27.. geniale bochten, met een paar hobbels op het eind op de linkerbaan. Die zijn best link als je erg links rijdt. Altijd mooi om BMW/Audi's voorbij te rammen..
Golf 2 met Vr6quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Owja ook nog velen jaren geleden 235 op de teller in een golf 2 VR6. Ik dacht echt dat dat mijn laatste ritje in mijn leven wasWat voelt dat hard in zon verlaagde kart..
Was een snelle auto, opgefokt, ook erg mooi een Wolfsburg editie met van die spaakvelgenquote:
Ring is toch 80 km?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Skiet het volgende:
250 op de ring Amsterdam.. audi a6 quattro 4.2
[ afbeelding ]
Had m'n pa maar een R8quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:39 schreef kort het volgende:
300 km/u op een weg waar je maar 80 mocht in de R8 van mijn pa
[ afbeelding ]
Zo heb ik het topic wel samengevat denk ik
Zeker leuk speelgoed ja, altijd fijn ja dat trillen, lekker stug hequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Was een snelle auto, opgefokt, ook erg mooi een Wolfsburg editie met van die spaakvelgen
Bleek alleen later dat de motor op een gegeven moment nog maar aan 1 schroef hing omdat de rest losgetrild was
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
100 kmu
peugot speetfight 3 70 cc malossi snelgas yasuni c16 twinpijp uitgeboorde carb 23 mm
Knap - m'n eerste auto was een Swift (GTi) uit '87 en die woog al 780kg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef sneez het volgende:
~145 in een Suzuki Swift (1.3) uit '99, weegt ~555 kilo dat ding
Brommersquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
100 kmu
peugot speetfight 3 70 cc malossi snelgas yasuni c16 twinpijp uitgeboorde carb 23 mm
Goede weg om snel te rijden, de A31quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef Roadster het volgende:
Heb de 300 op de teller gehad met mijn BMW E39 M5, auto is standaard, alleen de snelheidsbegrenzer eraf laten halen. Veel meer zit er ook niet in dan dit.
Vanaf de 260 begint het op snelheid te lijken voor je gevoel.
Daar ligt een Busso V6 in, toch? Want dat zijn echt lekkere motoren!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef junkiexp het volgende:
260 op de klok in 0049 @ :
[ afbeelding ]
125 KM/uquote:
Stoer hoor, idioot.quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef draaijer het volgende:
260 op de teller van de laatste S8 (V10) op een dijk waar 80 toegestaan was. De auto had ik in de begrenzer gereden en dus zullen het wel 250 echte km's zijn geweest
sluit ik me bij aan. Op de GPS valt het wel mee, maar de teller loopt uit zijn schaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Klonk het volgende:
169 in een Toyota Aygo, wist niet dat die dingen nog hard gaan
Oude post, maar ik moest er om lachenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
375 in een Bugatti Veyron. Mocht eigenlijk maar 80 maar kon net.
Wat voor Diablo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef LouieAnderson het volgende:
Maar 180 in een Diablo, kon niet echt harder doortrekken door overig verkeer.
Was dan wel weer van z'n 2 naar z'n 3.Dat voel je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |