Nee. Gewoon erover gieten?quote:
Jippie, ik ben triest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Vorig jaar was er iemand uit Hoofddorp op visite, die wist nog geen eens wat een kapsalon was.
Mensen die niet weten wat een kapsalon is
Da's toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Vorig jaar was er iemand uit Hoofddorp op visite, die wist nog geen eens wat een kapsalon was.
Hmhmquote:
Dealquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja ik moet toch weer terug, bijpunten, highlightje, mari zegt dat ie me helemaal gaat restylen voor de herfst, pittig kleurtje erin.
Mensen die niet naar de kapper gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Je nam me serieus he.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet die kapsalon...
[ afbeelding ]
quote:
ik eet het al een tijdje hoor....quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet zo vreemd?
Zolang bestaat dat nog niet
Jawel, alleen de hype bestaat pas sinds kort.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet zo vreemd?
Zolang bestaat dat nog niet
Hij at voor de eerste keer kapsalonquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die buiten Rotterdam met de hype mee willen gaan en vrijdagavond eens voor de afwisseling lekker een kapsalon bestellen.
Niet van drop houden.quote:
Ik las genomenquote:
Nou ja ik heb er wel ooit van gehoord en het heeft iets met friet te maken maar ik kan je zo niet opnoemen wat je erop moet flikkeren om het een kapsalon te noemen.quote:
Ik al een tijdje niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik eet het al een tijdje hoor....
Was het zo lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij at voor de eerste keer kapsalonJe had z'n gezicht moeten zien
Ik zou het ook niet weten. En je bent niet triest als je een gerecht niet weet te plaatsen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er wel ooit van gehoord en het heeft iets met friet te maken maar ik kan je zo niet opnoemen wat je erop moet flikkeren om het een kapsalon te noemen.
Nee joh... dat blijft welquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
Kapsalon is een fad, is weer over in 2 jaar.
dus als je kaal bent moet je volgens jouw nog steeds naar de kapperquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de kapper gaan
Als het aan Wilders ligt niet.quote:
Ze moesten me een maand geleden uitleggen wat carpaccio is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. En je bent niet triest als je een gerecht niet weet te plaatsen.
Ik kan er echt geen opquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Ik kan wel drop eten, zegmaar 1 of 2. Maar ik zou het zelf nooit kiezen.
kale mensenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef crv het volgende:
[..]
dus als je kaal bent moet je volgens jouw nog steeds naar de kapper
Hmm.. dat is toch wel een beetjequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moesten me een maand geleden uitleggen wat carpaccio is.
No lie.
Ik ben culinair onderontwikkeld.
Rundercarpaccioquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
No lie.
Een aluminium bak met daarin friet, shoarma of doner, overgoten met knoflooksaus, wat sambal erbij en plakken kaas erover . Even gesmolten in de oven en daarna gegarneerd met sla, rauwkost en tomaat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er wel ooit van gehoord en het heeft iets met friet te maken maar ik kan je zo niet opnoemen wat je erop moet flikkeren om het een kapsalon te noemen.
Dropquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
No lie.
KUTVOCHT IN EEN BAKJE MJAMquote:
Gewoon de voorraad opgemaakt dus?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een aluminium bak met daarin friet, shoarma of doner, overgoten met knoflooksaus, wat sambal erbij en plakken kaas erover . Even gesmolten in de oven en daarna gegarneerd met sla, rauwkost en tomaat.
quote:
Inclusief spermasaus van Achmed.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Kebab, patat, sla, kaas, knofloossaus.Een orgasme in een bakje.
Lust je kreeft? Gamba's? Kikkerbilletjes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik niet lust maar weet zo gauw niks
Gadverdammequote:
Ik at het nooit, maar ik kwam er achter toen ik bij deli werkte, jezus wat viesquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ze het uitlegden dacht ik wtf, een kwak vlees op een bord zonder brood erbij?
Wie van jullie at er vroeger wel eens zult? Ik wel. Smullen joh! Totdat ik ouder werd en ik er achter kwam wat het is.
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik de Hema rookworst denk ik het meeste missenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef crv het volgende:
[..]
Drop![]()
Een van de dingen die mensen die langskomen mee MOETEN nemen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Kebab, patat, sla, kaas, knofloossaus.Een orgasme in een bakje.
Ik eet het nogquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ze het uitlegden dacht ik wtf, een kwak vlees op een bord zonder brood erbij?
Wie van jullie at er vroeger wel eens zult? Ik wel. Smullen joh! Totdat ik ouder werd en ik er achter kwam wat het is.
Zultquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klinkt me als een heerlijke instant dichtslibbing van de bloedvaten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een aluminium bak met daarin friet, shoarma of doner, overgoten met knoflooksaus, wat sambal erbij en plakken kaas erover . Even gesmolten in de oven en daarna gegarneerd met sla, rauwkost en tomaat.
witlofquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik niet lust maar weet zo gauw niks
Ik niet. Per rookworst komt daar bijna een liter vet uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik de Hema rookworst denk ik het meeste missen
Wat is zult?!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's net als bij balkenbrij, dat moet je niet weten, dat moet je etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
Ja alledriequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lust je kreeft? Gamba's? Kikkerbilletjes?
[..]
Gadverdamme.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen pesto. Daar moet ik echt van kokhalsen.
quote:
Die mis ik nu al niet eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik de Hema rookworst denk ik het meeste missen
Het is een streekgerecht uit Brabantquote:
Boeien... het gaat om de smaak, niet om wat er nog uit lektquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet. Per rookworst komt daar bijna een liter vet uit
ik zou de kroket missenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel als dat in je buikje terechtkomtquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Boeien... het gaat om de smaak, niet om wat er nog uit lekt![]()
Olijven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef Cee het volgende:
Ik lust absoluut geen olijven. Gadverdamme wat een zure puskeutels zijn dat.
En ik houd ook niet van alcohol, maar dat heb ik al eens eerder gemeld.
Kally eet het ook.quote:
Lekker olijven, maar ik zeg al ik lust veelquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef Cee het volgende:
Ik lust absoluut geen olijven. Gadverdamme wat een zure puskeutels zijn dat.
En ik houd ook niet van alcohol, maar dat heb ik al eens eerder gemeld.
Klinkt op zich wel lekker, maar ik zit nou niet echt de trillen op mijn stoel van 'jaaaaa, dat wil ik ook' of heb ik het idee dat ik wat misquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is een streekgerecht uit Brabant
Vroeger werd na de slacht alles verwerkt en voor zure zult gebruikten ze
varkenskop,varkenstong, varkenshart en zwoerd
Van de kop werd er bouillon getrokken om hoofdkaas of zure zult te maken
Verder zit er in peperkorel, zout, nootmuskaat, ui, kruidnagel, ui, zure augurken en azijn.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker olijven, maar ik zeg al ik lust veel
O ik eet geen orgaanvlees, gewoon omdat orgaan
Dus? Alsof we het hier niet hebbenquote:
lekkere muziek hequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit al 310 minuten naar RadioSeven te luisteren.
Dan ren je een blokkie om... opgelostquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel als dat in je buikje terechtkomt.
quote:
Ligt eraan waar, het meeste daarop heb je in US ook bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Volgens mijn vaders blog mis je dit in het buitenland
- Muisjes (voor op brood)
- Drop
- Anijs Rennies
- Nederlandstalige (zweedse) kruiswoordpuzzels
- Oude kaas
- Witlof en Andijvie
- Taaitaai
- Boerenkool
- Vleeswaren voor op het brood
- Anijsblokjes
- Broodje Filet American
Nou hier hebben ze ook best lekkere worsten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhuhquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ren je een blokkie om... opgelost
Dat bedoel ik.quote:
Ciao Zeroquote:
WTF?!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
mensen maken mooie dingen met RCT
Rollercoaster Tycoon #4 - Waar de achtbanen nog sneller gaan
Hallon.quote:
Pingquote:
neequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
mensen die zeuren over zult... jullie eten toch ook gewoon een frikandel
Minder fokken, meer spelenquote:
Ik eet geen vlees waarvan je nog duidelijk kan zien of voelen wat het geweest is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker olijven, maar ik zeg al ik lust veel
O ik eet geen orgaanvlees, gewoon omdat orgaan
Haha, wat is je record?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit al 310 minuten naar RadioSeven te luisteren.
liever een kroketquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
mensen die zeuren over zult... jullie eten toch ook gewoon een frikandel
Dat zal best, maar die wint het niet van dezequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
Nou hier hebben ze ook best lekkere worsten hoor
[ afbeelding ]
Nee maar Benny kent het niet omdat het Brabants is zeg je, AH verkoopt het gewoonquote:
Mooi inderdaad. Alleen niets voor mij... Ik kan daar niet goed mee omgaan met dat 3Dquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is RCT 3?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een keer een heerlijke melange gemaakt van kazen, kruiden en ook vis. Een vriendin van me haat vis maar ze at het op als een gek. Toen ik het haar vertelde werd ze boos. Allemaal tussen de oren dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees waarvan je nog duidelijk kan zien of voelen wat het geweest is.
Kipfilet, prima, heerlijk, maar kippepootjes. Ik durf ze niet eens aan te raken.Of gamba's, ieuw, die kijken je zo indringend aan, het zou me m'n leven lang achtervolgen als ik die een op at.
Er zijn wel meer dingen die AH verkoopt die Benny niet kent, dus dat wil niets zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar Benny kent het niet omdat het Brabants is zeg je, AH verkoopt het gewoon
Idd, RCT 3 is echt slecht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
RCT hoort blokkerig te zijn... niet te veel graphics
Is het ook, vandaar dat ik geen orgaanvlees eet, probeer het niet eens, terwijl ik alles probeer voor ik zeg nee dank jequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heerlijke melange gemaakt van kazen, kruiden en ook vis. Een vriendin van me haat vis maar ze at het op als een gek. Toen ik het haar vertelde werd ze boos. Allemaal tussen de oren dus.
Frikandel speciaalquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten ze daar geen fikandel?
Dan zou ik die waarschijnlijk meenemen ipv de rookworst
quote:
quote:
Lijstje kan langerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Volgens mijn vaders blog mis je dit in het buitenland
- Muisjes (voor op brood)
- Drop
- Anijs Rennies
- Nederlandstalige (zweedse) kruiswoordpuzzels
- Oude kaas -> afhankelijk waar je zit is er een alternatief of is het zelfs te verkrijgen
- Witlof en Andijvie -> Gewoon te koop waar ik zit, dus afhankelijk waar je zit
- Taaitaai -> te koop in andere vorm waar ik zit, dus afhankelijk waar je zit, maar mis ik niet
- Boerenkool
- Vleeswaren voor op het brood -> Hier waar ik zit is veel meer te krijgen dan in NL
- Anijsblokjes -> Pernod voorhanden
- Broodje Filet American -> Zat alternatieven, maar hier ook te koop
Heb er vanmiddag een op in het ziekenhuisquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten ze daar geen fikandel?
Dan zou ik die waarschijnlijk meenemen ipv de rookworst
Ohwquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:37 schreef crv het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag een op in het ziekenhuis![]()
Maar dat is hier gewoon een soort hamurger/tartaartje achtig iets
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die wint het niet van deze
quote:
Ik kan niet meer scrobbelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij neemt volgens mij niet alles mee
Klopt geen ene moer van
Haaaaai Bosquote:
Raar dan, misschien kent ie de artiest niet ofzo, of zijn de instellingen verkeerd, weet ik veelquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij neemt volgens mij niet alles mee
Klopt geen ene moer van
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet voortaan deur dichtdoen als ik naar de wc ga. Ik stond met broek op enkels komt mijn moeder badkamer binnen. Wat wil je als snack? Kaassouffle, kroket frikandel,..?
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
Ik moet voortaan deur dichtdoen als ik naar de wc ga. Ik stond met broek op enkels komt mijn moeder badkamer binnen. Wat wil je als snack? Kaassouffle, kroket frikandel,..?
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
Ik had van jouw verwacht dat je de frikandel zou nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
quote:
QFTquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
Google images is echt focking fucked up tegenwoordig.
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje kliktquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
Idd, fokking irritantquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
Dan rechtermuisknop, url kopiëren en klaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje klikt
Dat snap ik, maar waarom die extra stappen als het eerst makkelijker konquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan rechtermuisknop, url kopiëren en klaar
Het overzicht heb ik weer op de oude gezet, maar het blijft even kut als je erop klikt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje klikt
Dat noemen ze vooruitgangquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het overzicht heb ik weer op de oude gezet, maar het blijft even kut als je erop klikt.
Ja idd, waarom zou je de hele tijd voor andere betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te betalen, met eten... Al 3 dagen gedaan.... maar ik denk er niet over om dat vandaag te doen
Lekker makkelijk, Miranda betaald wel! DUS NIETDan eet ik gewoon niets
Hoezo moet jij telkens betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te betalen, met eten... Al 3 dagen gedaan.... maar ik denk er niet over om dat vandaag te doen
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd, waarom zou je de hele tijd voor andere betalen.
Ja maar waarom dan? En wie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaan
Ja ik vind het ook niks daar niet vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom die extra stappen als het eerst makkelijker kon
Huh, hoezo moet jij betalen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
en zijn t ook steeds dezelfde mensen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaan
Treinenquote:
Kon je dat niet al weten.quote:
quote:
Wat een schooivrienden dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrienden...
Ze blijven net zolang hangen tot ze te eten krijgen
Nein. Normaal zijn ze wel open als ik erheen ga dus ik kijk nooit wanneer ze dicht zijnquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrienden...
Ze blijven net zolang hangen tot ze te eten krijgen
Ff kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:58 schreef iBenny het volgende:
Tof
Als ik nu over de TT's ga in (My)AT dan zie ik de OP
dat is toch logisch op zondag..quote:
Fuckk, dat is nicequote:
Dat is irritant idd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger een vriendin en toen fietste we naar huis, fietste ze gewoon automatisch mee naar mijn huis.Dus ik zeg dat ik geen zin heb om af te spreken, bleef ze toch meegaan.
Uiteindelijk ben ik op de bank gaan liggen en toen ging het der wel vervelen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger een vriendin en toen fietste we naar huis, fietste ze gewoon automatisch mee naar mijn huis.Dus ik zeg dat ik geen zin heb om af te spreken, bleef ze toch meegaan.
Catamaransquote:
Albert Verlindequote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef Myraela het volgende:
Getrouwd zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sperziebonen om half 3 's nachts
Bierfietsenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou,,over een uurtje barst de orgie los
waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen vrouw kunnen vindenquote:
Wuuut?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Talpaquote:
Wallenmeetquote:
Praten met het andere geslachtquote:
Ik las tussen het woord 'heb' en 'een' het woord 'tegen'.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef Koen66 het volgende:
Zow, ik heb een muur geschuurd en zie er nu niet uit (niet dat dat normaal wel zo is)
Ik ga ff douchen
Whehehehehehe die win ik van jequote:
Jij en ikquote:
Denken dat hoeren geen normale meiden zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ontmaagd willen worden door een hoer
ze zijn al weg, want ze kregen hongerquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:02 schreef Kally het volgende:
Maar C_A zeg gewoon jongens wij gaan zo eten dus het is tijd om weg te gaan
Denken dat hoeren lekker zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken dat hoeren geen normale meiden zijn.
Siewosie quotenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef iBenny het volgende:
Zeggen dat je niet meer kan quoten, terwijl het eigenlijk wel nog gewoon kan
Sokosoko siewosiequote:
Sowieso een andere lay out dan FOK!silver gebruikenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
De nieuwe layout krijgen en vervolgens niet kunnen kwooten.
FOK!silver gebruikenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso een andere lay out dan FOK!silver gebruiken
Siewosie een raar woord vinden.quote:
denken dat hoeren schoon zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken dat hoeren geen normale meiden zijn.
Almerequote:
Patatquote:
FOK!silverquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso een andere lay out dan FOK!silver gebruiken
Kosovo een raar woord vindenquote:
Altijd maar iets nieuws willenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FOK!silver gebruiken
In de oertijd leven.
Gefrituurde aardappelsteeltjesquote:
verwachtenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Als ik klaar ben met douchen verwacht ik #200 !!!!
Bang zijn voor veranderingquote:
Zo geilen op de nieuwe lay out dat je 24/7 met een knoeperd rond looptquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOK!silver____________________________________!
Denken dat hoeren minder schoon zijn dan kroegsletjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denken dat hoeren schoon zijn
In verwachting zijnquote:
Denken dat er alleen hoeren en kroegsletjes zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken dat hoeren minder schoon zijn dan kroegsletjes
Je pik niet stijf kunnen houdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo geilen op de nieuwe lay out dat je 24/7 met een knoeperd rond loopt
Groentenquote:
Spanje dat geld moet vragen aan Nederlandquote:
Hippe woordjes gebruikenquote:
Geen maagd willen die nog lekker straks isquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken dat hoeren minder schoon zijn dan kroegsletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |