quote:
Inclusief spermasaus van Achmed.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Kebab, patat, sla, kaas, knofloossaus.Een orgasme in een bakje.
Lust je kreeft? Gamba's? Kikkerbilletjes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik niet lust maar weet zo gauw niks
Gadverdammequote:
Ik at het nooit, maar ik kwam er achter toen ik bij deli werkte, jezus wat viesquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ze het uitlegden dacht ik wtf, een kwak vlees op een bord zonder brood erbij?
Wie van jullie at er vroeger wel eens zult? Ik wel. Smullen joh! Totdat ik ouder werd en ik er achter kwam wat het is.
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik de Hema rookworst denk ik het meeste missenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef crv het volgende:
[..]
Drop![]()
Een van de dingen die mensen die langskomen mee MOETEN nemen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Kebab, patat, sla, kaas, knofloossaus.Een orgasme in een bakje.
Ik eet het nogquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ze het uitlegden dacht ik wtf, een kwak vlees op een bord zonder brood erbij?
Wie van jullie at er vroeger wel eens zult? Ik wel. Smullen joh! Totdat ik ouder werd en ik er achter kwam wat het is.
Zultquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klinkt me als een heerlijke instant dichtslibbing van de bloedvaten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een aluminium bak met daarin friet, shoarma of doner, overgoten met knoflooksaus, wat sambal erbij en plakken kaas erover . Even gesmolten in de oven en daarna gegarneerd met sla, rauwkost en tomaat.
witlofquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik niet lust maar weet zo gauw niks
Ik niet. Per rookworst komt daar bijna een liter vet uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik de Hema rookworst denk ik het meeste missen
Wat is zult?!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's net als bij balkenbrij, dat moet je niet weten, dat moet je etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
Ja alledriequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lust je kreeft? Gamba's? Kikkerbilletjes?
[..]
Gadverdamme.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik lust geen pesto. Daar moet ik echt van kokhalsen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |