Dan rechtermuisknop, url kopiëren en klaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje klikt
Dat snap ik, maar waarom die extra stappen als het eerst makkelijker konquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan rechtermuisknop, url kopiëren en klaar
Het overzicht heb ik weer op de oude gezet, maar het blijft even kut als je erop klikt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje klikt
Dat noemen ze vooruitgangquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het overzicht heb ik weer op de oude gezet, maar het blijft even kut als je erop klikt.
Ja idd, waarom zou je de hele tijd voor andere betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te betalen, met eten... Al 3 dagen gedaan.... maar ik denk er niet over om dat vandaag te doen
Lekker makkelijk, Miranda betaald wel! DUS NIETDan eet ik gewoon niets
Hoezo moet jij telkens betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te betalen, met eten... Al 3 dagen gedaan.... maar ik denk er niet over om dat vandaag te doen
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd, waarom zou je de hele tijd voor andere betalen.
Ja maar waarom dan? En wie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaan
Ja ik vind het ook niks daar niet vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom die extra stappen als het eerst makkelijker kon
Huh, hoezo moet jij betalen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
en zijn t ook steeds dezelfde mensen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaan
Treinenquote:
Kon je dat niet al weten.quote:
quote:
Wat een schooivrienden dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrienden...
Ze blijven net zolang hangen tot ze te eten krijgen
Nein. Normaal zijn ze wel open als ik erheen ga dus ik kijk nooit wanneer ze dicht zijnquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrienden...
Ze blijven net zolang hangen tot ze te eten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |