Nou hier hebben ze ook best lekkere worsten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik de Hema rookworst denk ik het meeste missen
Uhuhquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ren je een blokkie om... opgelost
Dat bedoel ik.quote:
Ciao Zeroquote:
WTF?!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
mensen maken mooie dingen met RCT
Rollercoaster Tycoon #4 - Waar de achtbanen nog sneller gaan
Hallon.quote:
Pingquote:
neequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
mensen die zeuren over zult... jullie eten toch ook gewoon een frikandel
Minder fokken, meer spelenquote:
Ik eet geen vlees waarvan je nog duidelijk kan zien of voelen wat het geweest is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker olijven, maar ik zeg al ik lust veel
O ik eet geen orgaanvlees, gewoon omdat orgaan
Haha, wat is je record?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit al 310 minuten naar RadioSeven te luisteren.
liever een kroketquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
mensen die zeuren over zult... jullie eten toch ook gewoon een frikandel
Dat zal best, maar die wint het niet van dezequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
Nou hier hebben ze ook best lekkere worsten hoor
[ afbeelding ]
Nee maar Benny kent het niet omdat het Brabants is zeg je, AH verkoopt het gewoonquote:
Mooi inderdaad. Alleen niets voor mij... Ik kan daar niet goed mee omgaan met dat 3Dquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is RCT 3?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een keer een heerlijke melange gemaakt van kazen, kruiden en ook vis. Een vriendin van me haat vis maar ze at het op als een gek. Toen ik het haar vertelde werd ze boos. Allemaal tussen de oren dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees waarvan je nog duidelijk kan zien of voelen wat het geweest is.
Kipfilet, prima, heerlijk, maar kippepootjes. Ik durf ze niet eens aan te raken.Of gamba's, ieuw, die kijken je zo indringend aan, het zou me m'n leven lang achtervolgen als ik die een op at.
Er zijn wel meer dingen die AH verkoopt die Benny niet kent, dus dat wil niets zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar Benny kent het niet omdat het Brabants is zeg je, AH verkoopt het gewoon
Idd, RCT 3 is echt slecht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
RCT hoort blokkerig te zijn... niet te veel graphics
Is het ook, vandaar dat ik geen orgaanvlees eet, probeer het niet eens, terwijl ik alles probeer voor ik zeg nee dank jequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heerlijke melange gemaakt van kazen, kruiden en ook vis. Een vriendin van me haat vis maar ze at het op als een gek. Toen ik het haar vertelde werd ze boos. Allemaal tussen de oren dus.
Frikandel speciaalquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten ze daar geen fikandel?
Dan zou ik die waarschijnlijk meenemen ipv de rookworst
quote:
quote:
Lijstje kan langerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Volgens mijn vaders blog mis je dit in het buitenland
- Muisjes (voor op brood)
- Drop
- Anijs Rennies
- Nederlandstalige (zweedse) kruiswoordpuzzels
- Oude kaas -> afhankelijk waar je zit is er een alternatief of is het zelfs te verkrijgen
- Witlof en Andijvie -> Gewoon te koop waar ik zit, dus afhankelijk waar je zit
- Taaitaai -> te koop in andere vorm waar ik zit, dus afhankelijk waar je zit, maar mis ik niet
- Boerenkool
- Vleeswaren voor op het brood -> Hier waar ik zit is veel meer te krijgen dan in NL
- Anijsblokjes -> Pernod voorhanden
- Broodje Filet American -> Zat alternatieven, maar hier ook te koop
Heb er vanmiddag een op in het ziekenhuisquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten ze daar geen fikandel?
Dan zou ik die waarschijnlijk meenemen ipv de rookworst
Ohwquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:37 schreef crv het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag een op in het ziekenhuis![]()
Maar dat is hier gewoon een soort hamurger/tartaartje achtig iets
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die wint het niet van deze
quote:
Ik kan niet meer scrobbelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij neemt volgens mij niet alles mee
Klopt geen ene moer van
Haaaaai Bosquote:
Raar dan, misschien kent ie de artiest niet ofzo, of zijn de instellingen verkeerd, weet ik veelquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij neemt volgens mij niet alles mee
Klopt geen ene moer van
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet voortaan deur dichtdoen als ik naar de wc ga. Ik stond met broek op enkels komt mijn moeder badkamer binnen. Wat wil je als snack? Kaassouffle, kroket frikandel,..?
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
Ik moet voortaan deur dichtdoen als ik naar de wc ga. Ik stond met broek op enkels komt mijn moeder badkamer binnen. Wat wil je als snack? Kaassouffle, kroket frikandel,..?
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
Ik had van jouw verwacht dat je de frikandel zou nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
*kijkt naar beneden*
O. Oké, je gaat plassen.
Ja, doe maar kaassoufle.
quote:
QFTquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
Google images is echt focking fucked up tegenwoordig.
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje kliktquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
Idd, fokking irritantquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
Dan rechtermuisknop, url kopiëren en klaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje klikt
Dat snap ik, maar waarom die extra stappen als het eerst makkelijker konquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan rechtermuisknop, url kopiëren en klaar
Het overzicht heb ik weer op de oude gezet, maar het blijft even kut als je erop klikt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat overzicht is nog wel te doen, maaäaaar als je op zo'n plaatje klikt
Dat noemen ze vooruitgangquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het overzicht heb ik weer op de oude gezet, maar het blijft even kut als je erop klikt.
Ja idd, waarom zou je de hele tijd voor andere betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te betalen, met eten... Al 3 dagen gedaan.... maar ik denk er niet over om dat vandaag te doen
Lekker makkelijk, Miranda betaald wel! DUS NIETDan eet ik gewoon niets
Hoezo moet jij telkens betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te betalen, met eten... Al 3 dagen gedaan.... maar ik denk er niet over om dat vandaag te doen
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja idd, waarom zou je de hele tijd voor andere betalen.
Ja maar waarom dan? En wie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaan
Ja ik vind het ook niks daar niet vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom die extra stappen als het eerst makkelijker kon
Huh, hoezo moet jij betalen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
en zijn t ook steeds dezelfde mensen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd... dat heb ik vandaag ook... wachten hoelang het duurt voor ze weg gaan
Treinenquote:
Kon je dat niet al weten.quote:
quote:
Wat een schooivrienden dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrienden...
Ze blijven net zolang hangen tot ze te eten krijgen
Nein. Normaal zijn ze wel open als ik erheen ga dus ik kijk nooit wanneer ze dicht zijnquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrienden...
Ze blijven net zolang hangen tot ze te eten krijgen
Ff kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:58 schreef iBenny het volgende:
Tof
Als ik nu over de TT's ga in (My)AT dan zie ik de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |