quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
Het gekste wat ik ooit in de nacht heb gegeten was bloemkool
Dat maakt wel uit, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.
Kan ze ook bewijzen dat ze echt is en niet een of ander filmpje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTT
ik heb nu toch een monster kaartenmeisje.,.
Spruitjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand die spruitjes lust
Ik ben niet meer de enige
picsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTT
ik heb nu toch een monster kaartenmeisje.,.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DANKJEWEL BENNY
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar..... 's nachts moet je gewoon ongezond etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.
Spruitjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand die spruitjes lust
Ik ben niet meer de enige
quote:
Gewoon uit een blik jonguquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spruitjes
Wel kut om schoon te maken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
IK WAS AL 4 UUR BEZIG MET EEN RCT LAND EN NU GEEFT DIE EEN ERRORRR. VAL LEKKER DOOD OFZO. GODVERDOMME.
quote:
Wat maakt het uit dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden natuurlijk
Ik vind erwtjes en worteltjes veel lekkerder uit blik, of bieten ook.quote:
Alleen de verse dan hequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie zijn hetzelfde als emo's, jullie zetten af tegen het systeem en de maatschappij door te zeggen dat jullie spruitjes lusten.
Het lekkerst is broodje kroketquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar..... 's nachts moet je gewoon ongezond eten
gadverquote:
wa un bakkes!!quote:
Met mosterdquote:
dat heb ik nou ook iedere keerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
IK WAS AL 4 UUR BEZIG MET EEN RCT LAND EN NU GEEFT DIE EEN ERRORRR. VAL LEKKER DOOD OFZO. GODVERDOMME.
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver
Nee verse spruitjes, even een nachtje in de vriezer, 's ochtends eruit,. Koken met een uiHeeerlijk
(en de ui er weer uit, niet opscheppen dus
)
Zwaait ze ook als je dat vraagt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik weet dat ze echt is omdat ik haar zie, hoor, en een gesprek met haar heb
doperwten wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind erwtjes en worteltjes veel lekkerder uit blik, of bieten ook.
Tussendoor savenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
SUPERSTEILE ACHTBAAN BOUWEN EN AL JE MECHANICS EN JANITORS ONTSLAAN, REVENNNGGGE.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Het is ongezond omdat je lichaam zijn tijd nodig heeft om te rusten. In die tijd moet je dus eigenlijk niet etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan?
Ik ontbijt standaard, maar lunch en diner is echt volledig willekeurig. Soms diner om 13.30u en lunch om 20.00u (´omgedraaid´ dus). Soms lunch om 18.00u (indien laat wakker) en diner om 02.30u. En allerlei andere variaties.
Precies, veul lekkerder.quote:
Ik kom bij jou spruitjes etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver
Nee verse spruitjes, even een nachtje in de vriezer, 's ochtends eruit,. Koken met een uiHeeerlijk
(en de ui er weer uit, niet opscheppen dus
)
Ik had gistere een turkse pizza.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroket
Of turkse pizza of KAPSALON
Als je niet weet hoe het fatsoenlijk moet wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, veul lekkerder.
En blik is echt niet verkeerd, ik heb juist geleerd in die week dat ik op de horecaschool zat dat veel mensen als ze het zelf bereiden juist de meeste vitaminen verliezen.
Jezusquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind wel meer dingen lekkerder uit een pot. Maar spruitjes.Bestaat dat?
Blijkbaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind wel meer dingen lekkerder uit een pot. Maar spruitjes.Bestaat dat?
Is ook niet slecht voor je, maar ik vind het gewoon lekkerder als spruitjes vers zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, veul lekkerder.
En blik is echt niet verkeerd, ik heb juist geleerd in die week dat ik op de horecaschool zat dat veel mensen als ze het zelf bereiden juist de meeste vitaminen verliezen.
En de meeste weten dat ook niet. Net zoals een ei bakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe het fatsoenlijk moet wel ja.
Mwa, ik denk wel dat iets meer mensen weten hoe ze een ei moeten bakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de meeste weten dat ook niet. Net zoals een ei bakken.
Ik in de middag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook(alleen was dat om 22:00 uur ofzo
)
Dat begrijp ik, maar als je het niet goed bereidt zijn ze qua vitaminen minder gezond dan die uit een blik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook niet slecht voor je, maar ik vind het gewoon lekkerder als spruitjes vers zijn
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook niet slecht voor je, maar ik vind het gewoon lekkerder als spruitjes vers zijn
Kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je het niet goed bereidt zijn ze qua vitaminen minder gezond dan die uit een blik.
Geloof me, heul veul mensen niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, ik denk wel dat iets meer mensen weten hoe ze een ei moeten bakken![]()
Niet zo gek dat je telkens honger hebt danquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik leef vandaag op een beetje sorbet ijs en een eierkoek.
Ik geloof jequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
JA ze heeft zon dikke neus,
En ze reageert toch op wat ik vraag, dus te zwaaien hoeft ze niet..
ik typ , en zij antwoord mondeling, ik hoor haar
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga vanavond weer vanilleijs met warme kersen eten, EN slagroom.
Zelf gemaakt
Hoe laat moeten we er zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zelf gemaakt
Uit blik is lekkerder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zelf gemaakt
Spruitjes eten bij c_a en dan meteen door naar Zeroku voor eht toetjequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zelf gemaakt
Dat moet van Sonja Bakker?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik leef vandaag op een beetje sorbet ijs en een eierkoek.
quote:
Dat is best.. zwakzinnigquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof me, heul veul mensen niet.
Geleerd van mijn baas de chefkokquote:
Uhm. 7 uur ben ik er wel klaar mee ongeveerquote:
quote:
Van mij mag jequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spruitjes eten bij c_a en dan meteen door naar Zeroku voor eht toetje
Ow, nouja, je had het slechter kunnen treffen danquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik graai gewoon wat ik graaien kan.
Spinazie wel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, spruitjes en tuinbonen zijn volgens mij de enige 2 groenten die ik niet lust
Tuinbonen lust ik ook niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, spruitjes en tuinbonen zijn volgens mij de enige 2 groenten die ik niet lust
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lust alles eigenlijk wel... behalve drop
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wtf.quote:
Ken jij dat nietquote:
ja ik moet toch weer terug, bijpunten, highlightje, mari zegt dat ie me helemaal gaat restylen voor de herfst, pittig kleurtje erin.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Vorig jaar was er iemand uit Hoofddorp op visite, die wist nog geen eens wat een kapsalon was.
Mensen die niet weten wat een kapsalon is
Mensen die buiten Rotterdam met de hype mee willen gaan en vrijdagavond eens voor de afwisseling lekker een kapsalon bestellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Vorig jaar was er iemand uit Hoofddorp op visite, die wist nog geen eens wat een kapsalon was.
Mensen die niet weten wat een kapsalon is
Ik houd ook niet van drop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |