Ik had honger...quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
Het gekste wat ik ooit in de nacht heb gegeten was bloemkool
Dat maakt wel uit, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.
Kan ze ook bewijzen dat ze echt is en niet een of ander filmpje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTT
ik heb nu toch een monster kaartenmeisje.,.
Spruitjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand die spruitjes lust
Ik ben niet meer de enige
picsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTT
ik heb nu toch een monster kaartenmeisje.,.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DANKJEWEL BENNY
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar..... 's nachts moet je gewoon ongezond etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.
Spruitjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand die spruitjes lust
Ik ben niet meer de enige
quote:
Gewoon uit een blik jonguquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spruitjes
Wel kut om schoon te maken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
IK WAS AL 4 UUR BEZIG MET EEN RCT LAND EN NU GEEFT DIE EEN ERRORRR. VAL LEKKER DOOD OFZO. GODVERDOMME.
quote:
Wat maakt het uit dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden natuurlijk
Ik vind erwtjes en worteltjes veel lekkerder uit blik, of bieten ook.quote:
Alleen de verse dan hequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie zijn hetzelfde als emo's, jullie zetten af tegen het systeem en de maatschappij door te zeggen dat jullie spruitjes lusten.
Het lekkerst is broodje kroketquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar..... 's nachts moet je gewoon ongezond eten
gadverquote:
wa un bakkes!!quote:
Met mosterdquote:
dat heb ik nou ook iedere keerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
IK WAS AL 4 UUR BEZIG MET EEN RCT LAND EN NU GEEFT DIE EEN ERRORRR. VAL LEKKER DOOD OFZO. GODVERDOMME.
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver
Nee verse spruitjes, even een nachtje in de vriezer, 's ochtends eruit,. Koken met een uiHeeerlijk
(en de ui er weer uit, niet opscheppen dus
)
Zwaait ze ook als je dat vraagt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik weet dat ze echt is omdat ik haar zie, hoor, en een gesprek met haar heb
doperwten wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind erwtjes en worteltjes veel lekkerder uit blik, of bieten ook.
Tussendoor savenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
SUPERSTEILE ACHTBAAN BOUWEN EN AL JE MECHANICS EN JANITORS ONTSLAAN, REVENNNGGGE.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Het is ongezond omdat je lichaam zijn tijd nodig heeft om te rusten. In die tijd moet je dus eigenlijk niet etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan?
Ik ontbijt standaard, maar lunch en diner is echt volledig willekeurig. Soms diner om 13.30u en lunch om 20.00u (´omgedraaid´ dus). Soms lunch om 18.00u (indien laat wakker) en diner om 02.30u. En allerlei andere variaties.
Precies, veul lekkerder.quote:
Ik kom bij jou spruitjes etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver
Nee verse spruitjes, even een nachtje in de vriezer, 's ochtends eruit,. Koken met een uiHeeerlijk
(en de ui er weer uit, niet opscheppen dus
)
Ik had gistere een turkse pizza.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroket
Of turkse pizza of KAPSALON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |