quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan spareribs eten.... het is zondag, dus een 'ikkooknietdag'
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe ook makkelijk vanavond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nu al trek in eten... en het is pas 16:41
Kinderen poffertjes en ik flans wat bij elkaar aan groenten en kip in de wok met noedelsquote:
Op 1 dag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is het probleem?![]()
Ik eet weleens om 12.30u, 13.30u, 16.00u, 19.00u, 21.00u, 23.00u etc. etc. Het kan allemaal.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders een keertje patat voor de afwisseling?
tipisch pleur_alles_in_een_pan receptquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen poffertjes en ik flans wat bij elkaar aan groenten en kip in de wok met noedels
waarom niet, als de porties klein genoeg zijnquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders een keertje patat voor de afwisseling?
Ja maar daarom niet minder lekkerquote:
Ik las de kinderen poffertjes en hans en ik wat groenten en kip enzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen poffertjes en ik flans wat bij elkaar aan groenten en kip in de wok met noedels
oh maar dat zeg ik ook niet, doe het ook vaak zatquote:
quote:
En is dat erg dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las de kinderen poffertjes en hans en ik wat groenten en kip enzo.
Ik denk je hebt een vent opgeduikeld.
als ik nu eet, heb ik om 21:00 uur al weer hongerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is het probleem?![]()
Ik eet weleens om 12.30u, 13.30u, 16.00u, 19.00u, 21.00u, 23.00u etc. etc. Het kan allemaal.
Nee, maar wel eentje die Hans heet.quote:
quote:
Ik niet.quote:
Ik ook zeker als ik alleen eet, maar poffertjes vind ik niet zo dus vandaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
oh maar dat zeg ik ook niet, doe het ook vaak zat
En mensen die niet begrijpen dat mensen om 3 uur een vreetbui hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
Mensen die om 3 uur snachts geen vreetbui hebben.
quote:
O dat ja dat welquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje die Hans heet.
poffertjes met boter en poedersuikerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook zeker als ik alleen eet, maar poffertjes vind ik niet zo dus vandaar
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
En mensen die niet begrijpen dat mensen om 3 uur een vreetbui hebben
Pannenkoeken om 3 uur snachts
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.
neee turkse pizza of kapsalon om 3 uur nachtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hier ben ik het eigenlijk best wel mee eens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
jij ging 's nachts ook gerust naar de snackbar voor een frikandel toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Soms loop ik om 03.00u nog even naar de FEBO.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liever iets uit de frituurpanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan
Nachtelijke eten is beter dan die midden op de dag
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
Heb ook weleens om 02.30u sperziebonen gekookt.
Ik woon in een gehucht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms loop ik om 03.00u nog even naar de FEBO.
gadverdammequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
2. Die talk to the hand en zie PIquote:
Wat ben je toch een ongelofelijk rock & roll loeder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keer na een plak spacecake een heel pak hagelslag opgegeten, een halfje bruin, en ongekookte spaghetti.
Febo om 3 uur snachts nog open?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms loop ik om 03.00u nog even naar de FEBO.
Whahahaha lekker kauwen geweest danquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keer na een plak spacecake een heel pak hagelslag opgegeten, een halfje bruin, en ongekookte spaghetti.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijk rock & roll loeder.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2. Die talk to the hand en zie PI
Da's wel het laatste waar ik op zo'n moment aan zou denkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
Bij Bella welquote:
quote:
Spacecakequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Heb je al een hard refresh geprobeerd? (ctrl + f5)quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SpacecakeMaar dan wel cake met chocolade... dan proef je de wiet niet zo...
Lachkick![]()
Sperziebonen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
Ik vind wiet roken toch lekkerder. Je kunt het dan ook beter controleren, we hadden er ook teveel in gedaan, dus ik lag wel een hele dag plat. Dacht dat ik doodging.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SpacecakeMaar dan wel cake met chocolade... dan proef je de wiet niet zo...
Lachkick![]()
Spruitjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Is toch gezond.Niets mis met verse sperziebonen van de supermarkt. Even punten, in een pan en klaar. Denk wel m´n favoriete groente.
quote:
Nee is ook lekker, maar 's nachts ga je gewoon niet gezond eten, dat is zo not donequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Is toch gezond.Niets mis met verse sperziebonen van de supermarkt. Even punten, in een pan en klaar. Denk wel m´n favoriete groente.
ja ik vind ze ook heeeerlijk, maar niet om half 3 's nachtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Jointje mag ook hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil wel cake trakteren op de meet
Wat heeft om 2:30u eten nou met gezond te maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Waarom toch.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
Het gekste wat ik ooit in de nacht heb gegeten was bloemkool
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Benny, wat kan ik daar aan doen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je al een hard refresh geprobeerd? (ctrl + f5)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind wiet roken toch lekkerder. Je kunt het dan ook beter controleren, we hadden er ook teveel in gedaan, dus ik lag wel een hele dag plat. Dacht dat ik doodging.Mijn broer heeft zelfs nog op FOK! gevraagd wat te doen bij en overdosis.
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft om 2:30u eten nou met gezond te maken?
Ik had honger...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |