En is dat erg dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las de kinderen poffertjes en hans en ik wat groenten en kip enzo.
Ik denk je hebt een vent opgeduikeld.
als ik nu eet, heb ik om 21:00 uur al weer hongerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is het probleem?![]()
Ik eet weleens om 12.30u, 13.30u, 16.00u, 19.00u, 21.00u, 23.00u etc. etc. Het kan allemaal.
Nee, maar wel eentje die Hans heet.quote:
quote:
Ik niet.quote:
Ik ook zeker als ik alleen eet, maar poffertjes vind ik niet zo dus vandaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
oh maar dat zeg ik ook niet, doe het ook vaak zat
En mensen die niet begrijpen dat mensen om 3 uur een vreetbui hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
Mensen die om 3 uur snachts geen vreetbui hebben.
quote:
O dat ja dat welquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje die Hans heet.
poffertjes met boter en poedersuikerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook zeker als ik alleen eet, maar poffertjes vind ik niet zo dus vandaar
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
En mensen die niet begrijpen dat mensen om 3 uur een vreetbui hebben
Pannenkoeken om 3 uur snachts
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.
neee turkse pizza of kapsalon om 3 uur nachtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hier ben ik het eigenlijk best wel mee eens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.
jij ging 's nachts ook gerust naar de snackbar voor een frikandel toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |