Pics van je plastic plasser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Lekkah wijf jongu pat ik zoi haar dooieeeeeen aks ik plasser had.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik zal zo even een andere zoeken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
En thee is voor mietjes en krijg je luizen van
Bellaquote:
Marokkaanse theequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
En Thee is voor mietjes en krijg je luzen van
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ http://i19.photobucket.com/albums/b151/ROBsBLOG/Weblog%2029/Gieter.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik lust ook thee, maar koffie is ook lekkerquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ http://i19.photobucket.com/albums/b151/ROBsBLOG/Weblog%2029/Gieter.jpg&t=1]afbeelding ]
Mits normale hoeveelheden jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust ook thee, maar koffie is ook lekker
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mits normale hoeveelheden ja. Oom van me ma dronk 60 koppen koffie per dag
.
Ik thee en niks verderquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik drink alleen thee zo, Marokkaanse melange, met een wolkje melk, citroen en dan lekker wat sandwiches. Dat is de enige manier om een thee te drinken.
Jij drinkt heul geen koffiequote:
echtquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
En thee is voor mietjes en krijg je luizen van
Ja, hij mag er nu niet eens meer 2 per dag van de huisartsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan stuiter ik na 1 dag denk ik 20 weken door
Maar 60 is ook niet normaalquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij mag er nu niet eens meer 2 per dag van de huisarts
op werk drink ik te veel koffiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik lust alleen maar thee....
Mara ik lust wel weer caramelkoffie van de starbucks
Echt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
jawel
overdag vaak koffie, in de avond thee
alleen wel minder in de zomer
Daar pak je het wel sneller ja, maar ik hou me in tegenwoordig en heb altijd flesjes water bij mequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:26 schreef gomi het volgende:
[..]
op werk drink ik te veel koffie
ik dronk nooit koffie voor ik aan mijn 1e stage begon
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Mir en Hans zeggen gedag.
nee is echt zo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat jij het niet lustte
Klopt. Bij zijn ontbijt had hij al bijna twee potten opquote:
we hebben ook watertap, maar koffie haal ik meteen als ik binnenkomquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar pak je het wel sneller ja, maar ik hou me in tegenwoordig en heb altijd flesjes water bij me
Van wie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
I need you now is echt een mooi liedje.
maar dan drink je de hele dag niets anders dan koffie toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Bij zijn ontbijt had hij al bijna twee potten op.
Ik geloof dat ik een partij maagpijn zou krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Bij zijn ontbijt had hij al bijna twee potten op.
dat ook en ik geloof dat ik dan pure koffie zou plassenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een partij maagpijn zou krijgen
Ja hebben wij ook, lekker hoor flesje bijvullen, dus nog gezond ook zowaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:30 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben ook watertap, maar koffie haal ik meteen als ik binnenkom
water was wel lekker toen t zo heet was. lekker ijskoud water
in de winter gaat de koffie ook 3 x harder dan in de zomer geloof Ik
quote:
Ik gokte er al op jaquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga BBQ-en bij vrienden
Laters allemaal
hehe, is idd wel gezonder dan koffie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook, lekker hoor flesje bijvullen, dus nog gezond ook zowaar
latersquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Laters allemaal
Ik altijd de cappucino zonder suiker, die is al wat zoetigquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, is idd wel gezonder dan koffie.
maar koffie is dan weer zo lekker als je binnenkomt
pak altijd meteen een beker zwarte koffie.
Ik geloof ook dat ik dat niet lang vol zou houdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een partij maagpijn zou krijgen
ik zwart, sterk geen suiker. gewoon alleen koffiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik altijd de cappucino zonder suiker, die is al wat zoetig
quote:
Ik heb niet gekekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil gewoon on topic zijn he
zag je score in f1 btw![]()
Da's een SC he, die's om off-topic te zijnquote:
Het zat me voor het eerst echt meequote:zag je score in f1 btw![]()
Hahahallon.quote:
Yo, chillse, mang.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Laters allemaal
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
WTFF!!! ik ben mijn talk to the handsmilie ook al kwijt. Wat is dit.
Heb je je piemel laten zienquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
HAha, ik heb het kaartenmeisje laten lachen, ze kwam niet meer bij
godverdomme bella, da's kut.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
WTFF!!! ik ben mijn talk to the handsmilie ook al kwijt. Wat is dit.
was ook wel een beestenscore.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een SC he, die's om off-topic te zijn
[..]
Het zat me voor het eerst echt mee
Op MSN?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nee maar is hier iemand serieus die weet hoe het kan dat ik smilies kwijtraak?
Ik bedoelde heel de wedstrijd nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb net ff snel gekeken. houdt niet over
Ik moest lachenquote:
Nee schijtfestijn hier op FOK!quote:
Da's de zin in het leven dat langzaam maar zeker wegebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nee vraag het even in FB anders?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
veel plezeierquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Laters allemaal
Onder voorbehoud uiteraard, maar verwacht geen rare straffen want alles verliep naar behoren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef gomi het volgende:
[..]
was ook wel een beestenscore.
ik had iets van 158
WAS IKquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:20 schreef PatriQue89 het volgende:
oHJA, EN WIE ZEI DAT ZE AAN MEERDERE TAFELS ZIT, KIJK GOED
[ afbeelding ]
Er zit ene blond meisje, en met lichter haar dan haar
Vreemd, heb je een AdBlocker aanstaan?quote:
yeah en van mij komen er standaard een paar niet aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Onder voorbehoud uiteraard, maar verwacht geen rare straffen want alles verliep naar behoren.
Zelfs Lotus met 2 auto's aan finish
dit is een grap tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nope.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vreemd, heb je een AdBlocker aanstaan?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe dom klinkt dat.
''Ja ik kan mijn teleurgestelde smilie niet meer gebruiken, maar je kunt die smilie ook zien als een boze smilie of eentje die net iets heeft gezien dat ie niet wilde zien, een goatse bijvoorbeeld. Ik ben ook die ene smilie kwijt van talk to my hand bitch cos the face is too good ofzo weetje wel, nou die ben ik dus kwijt, doei''
Dat had ik ook, tot vandaagquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en van mij komen er standaard een paar niet aan
ga je toch etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nu al trek in eten... en het is pas 16:41
Ik heb n.a.v. Bella's post net wat gegetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan spareribs eten.... het is zondag, dus een 'ikkooknietdag'
Zo'n dag heb ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe ook makkelijk vanavond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
Kinderen poffertjes en ik flans wat bij elkaar aan groenten en kip in de wok met noedelsquote:
Op 1 dag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is het probleem?![]()
Ik eet weleens om 12.30u, 13.30u, 16.00u, 19.00u, 21.00u, 23.00u etc. etc. Het kan allemaal.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders een keertje patat voor de afwisseling?
tipisch pleur_alles_in_een_pan receptquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen poffertjes en ik flans wat bij elkaar aan groenten en kip in de wok met noedels
waarom niet, als de porties klein genoeg zijnquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders een keertje patat voor de afwisseling?
Ja maar daarom niet minder lekkerquote:
Ik las de kinderen poffertjes en hans en ik wat groenten en kip enzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen poffertjes en ik flans wat bij elkaar aan groenten en kip in de wok met noedels
oh maar dat zeg ik ook niet, doe het ook vaak zatquote:
quote:
En is dat erg dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las de kinderen poffertjes en hans en ik wat groenten en kip enzo.
Ik denk je hebt een vent opgeduikeld.
als ik nu eet, heb ik om 21:00 uur al weer hongerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is het probleem?![]()
Ik eet weleens om 12.30u, 13.30u, 16.00u, 19.00u, 21.00u, 23.00u etc. etc. Het kan allemaal.
Nee, maar wel eentje die Hans heet.quote:
quote:
Ik niet.quote:
Ik ook zeker als ik alleen eet, maar poffertjes vind ik niet zo dus vandaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
oh maar dat zeg ik ook niet, doe het ook vaak zat
En mensen die niet begrijpen dat mensen om 3 uur een vreetbui hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
Mensen die om 3 uur snachts geen vreetbui hebben.
quote:
O dat ja dat welquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje die Hans heet.
poffertjes met boter en poedersuikerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook zeker als ik alleen eet, maar poffertjes vind ik niet zo dus vandaar
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
En mensen die niet begrijpen dat mensen om 3 uur een vreetbui hebben
Pannenkoeken om 3 uur snachts
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snachts moet je brood met knakworstjes eten. Dat is een regel.
neee turkse pizza of kapsalon om 3 uur nachtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hier ben ik het eigenlijk best wel mee eens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
jij ging 's nachts ook gerust naar de snackbar voor een frikandel toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Soms loop ik om 03.00u nog even naar de FEBO.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liever iets uit de frituurpanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan
Nachtelijke eten is beter dan die midden op de dag
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
Heb ook weleens om 02.30u sperziebonen gekookt.
Ik woon in een gehucht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms loop ik om 03.00u nog even naar de FEBO.
gadverdammequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
2. Die talk to the hand en zie PIquote:
Wat ben je toch een ongelofelijk rock & roll loeder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keer na een plak spacecake een heel pak hagelslag opgegeten, een halfje bruin, en ongekookte spaghetti.
Febo om 3 uur snachts nog open?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms loop ik om 03.00u nog even naar de FEBO.
Whahahaha lekker kauwen geweest danquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keer na een plak spacecake een heel pak hagelslag opgegeten, een halfje bruin, en ongekookte spaghetti.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijk rock & roll loeder.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2. Die talk to the hand en zie PI
Da's wel het laatste waar ik op zo'n moment aan zou denkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
Bij Bella welquote:
quote:
Spacecakequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Heb je al een hard refresh geprobeerd? (ctrl + f5)quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SpacecakeMaar dan wel cake met chocolade... dan proef je de wiet niet zo...
Lachkick![]()
Sperziebonen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
Ik vind wiet roken toch lekkerder. Je kunt het dan ook beter controleren, we hadden er ook teveel in gedaan, dus ik lag wel een hele dag plat. Dacht dat ik doodging.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SpacecakeMaar dan wel cake met chocolade... dan proef je de wiet niet zo...
Lachkick![]()
Spruitjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Is toch gezond.Niets mis met verse sperziebonen van de supermarkt. Even punten, in een pan en klaar. Denk wel m´n favoriete groente.
quote:
Nee is ook lekker, maar 's nachts ga je gewoon niet gezond eten, dat is zo not donequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Is toch gezond.Niets mis met verse sperziebonen van de supermarkt. Even punten, in een pan en klaar. Denk wel m´n favoriete groente.
ja ik vind ze ook heeeerlijk, maar niet om half 3 's nachtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Jointje mag ook hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil wel cake trakteren op de meet
Wat heeft om 2:30u eten nou met gezond te maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Waarom toch.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
Het gekste wat ik ooit in de nacht heb gegeten was bloemkool
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Benny, wat kan ik daar aan doen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je al een hard refresh geprobeerd? (ctrl + f5)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind wiet roken toch lekkerder. Je kunt het dan ook beter controleren, we hadden er ook teveel in gedaan, dus ik lag wel een hele dag plat. Dacht dat ik doodging.Mijn broer heeft zelfs nog op FOK! gevraagd wat te doen bij en overdosis.
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft om 2:30u eten nou met gezond te maken?
Ik had honger...quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
Het gekste wat ik ooit in de nacht heb gegeten was bloemkool
Dat maakt wel uit, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.
Kan ze ook bewijzen dat ze echt is en niet een of ander filmpje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTT
ik heb nu toch een monster kaartenmeisje.,.
Spruitjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand die spruitjes lust
Ik ben niet meer de enige
picsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTT
ik heb nu toch een monster kaartenmeisje.,.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DANKJEWEL BENNY
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar..... 's nachts moet je gewoon ongezond etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of welk tijdstip men eet. Een dag heeft 24 uur.
Spruitjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand die spruitjes lust
Ik ben niet meer de enige
quote:
Gewoon uit een blik jonguquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spruitjes
Wel kut om schoon te maken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
IK WAS AL 4 UUR BEZIG MET EEN RCT LAND EN NU GEEFT DIE EEN ERRORRR. VAL LEKKER DOOD OFZO. GODVERDOMME.
quote:
Wat maakt het uit dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden natuurlijk
Ik vind erwtjes en worteltjes veel lekkerder uit blik, of bieten ook.quote:
Alleen de verse dan hequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie zijn hetzelfde als emo's, jullie zetten af tegen het systeem en de maatschappij door te zeggen dat jullie spruitjes lusten.
Het lekkerst is broodje kroketquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar..... 's nachts moet je gewoon ongezond eten
gadverquote:
wa un bakkes!!quote:
Met mosterdquote:
dat heb ik nou ook iedere keerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
IK WAS AL 4 UUR BEZIG MET EEN RCT LAND EN NU GEEFT DIE EEN ERRORRR. VAL LEKKER DOOD OFZO. GODVERDOMME.
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver
Nee verse spruitjes, even een nachtje in de vriezer, 's ochtends eruit,. Koken met een uiHeeerlijk
(en de ui er weer uit, niet opscheppen dus
)
Zwaait ze ook als je dat vraagt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik weet dat ze echt is omdat ik haar zie, hoor, en een gesprek met haar heb
doperwten wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind erwtjes en worteltjes veel lekkerder uit blik, of bieten ook.
Tussendoor savenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
SUPERSTEILE ACHTBAAN BOUWEN EN AL JE MECHANICS EN JANITORS ONTSLAAN, REVENNNGGGE.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Het is ongezond omdat je lichaam zijn tijd nodig heeft om te rusten. In die tijd moet je dus eigenlijk niet etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan?
Ik ontbijt standaard, maar lunch en diner is echt volledig willekeurig. Soms diner om 13.30u en lunch om 20.00u (´omgedraaid´ dus). Soms lunch om 18.00u (indien laat wakker) en diner om 02.30u. En allerlei andere variaties.
Precies, veul lekkerder.quote:
Ik kom bij jou spruitjes etenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gadver
Nee verse spruitjes, even een nachtje in de vriezer, 's ochtends eruit,. Koken met een uiHeeerlijk
(en de ui er weer uit, niet opscheppen dus
)
Ik had gistere een turkse pizza.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroket
Of turkse pizza of KAPSALON
Als je niet weet hoe het fatsoenlijk moet wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, veul lekkerder.
En blik is echt niet verkeerd, ik heb juist geleerd in die week dat ik op de horecaschool zat dat veel mensen als ze het zelf bereiden juist de meeste vitaminen verliezen.
Jezusquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind wel meer dingen lekkerder uit een pot. Maar spruitjes.Bestaat dat?
Blijkbaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind wel meer dingen lekkerder uit een pot. Maar spruitjes.Bestaat dat?
Is ook niet slecht voor je, maar ik vind het gewoon lekkerder als spruitjes vers zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, veul lekkerder.
En blik is echt niet verkeerd, ik heb juist geleerd in die week dat ik op de horecaschool zat dat veel mensen als ze het zelf bereiden juist de meeste vitaminen verliezen.
En de meeste weten dat ook niet. Net zoals een ei bakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe het fatsoenlijk moet wel ja.
Mwa, ik denk wel dat iets meer mensen weten hoe ze een ei moeten bakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de meeste weten dat ook niet. Net zoals een ei bakken.
Ik in de middag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook(alleen was dat om 22:00 uur ofzo
)
Dat begrijp ik, maar als je het niet goed bereidt zijn ze qua vitaminen minder gezond dan die uit een blik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook niet slecht voor je, maar ik vind het gewoon lekkerder als spruitjes vers zijn
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook niet slecht voor je, maar ik vind het gewoon lekkerder als spruitjes vers zijn
Kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je het niet goed bereidt zijn ze qua vitaminen minder gezond dan die uit een blik.
Geloof me, heul veul mensen niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, ik denk wel dat iets meer mensen weten hoe ze een ei moeten bakken![]()
Niet zo gek dat je telkens honger hebt danquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik leef vandaag op een beetje sorbet ijs en een eierkoek.
Ik geloof jequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
JA ze heeft zon dikke neus,
En ze reageert toch op wat ik vraag, dus te zwaaien hoeft ze niet..
ik typ , en zij antwoord mondeling, ik hoor haar
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga vanavond weer vanilleijs met warme kersen eten, EN slagroom.
Zelf gemaakt
Hoe laat moeten we er zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zelf gemaakt
Uit blik is lekkerder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zelf gemaakt
Spruitjes eten bij c_a en dan meteen door naar Zeroku voor eht toetjequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Zelf gemaakt
Dat moet van Sonja Bakker?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik leef vandaag op een beetje sorbet ijs en een eierkoek.
quote:
Dat is best.. zwakzinnigquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof me, heul veul mensen niet.
Geleerd van mijn baas de chefkokquote:
Uhm. 7 uur ben ik er wel klaar mee ongeveerquote:
quote:
Van mij mag jequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spruitjes eten bij c_a en dan meteen door naar Zeroku voor eht toetje
Ow, nouja, je had het slechter kunnen treffen danquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik graai gewoon wat ik graaien kan.
Spinazie wel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, spruitjes en tuinbonen zijn volgens mij de enige 2 groenten die ik niet lust
Tuinbonen lust ik ook niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, spruitjes en tuinbonen zijn volgens mij de enige 2 groenten die ik niet lust
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lust alles eigenlijk wel... behalve drop
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wtf.quote:
Ken jij dat nietquote:
ja ik moet toch weer terug, bijpunten, highlightje, mari zegt dat ie me helemaal gaat restylen voor de herfst, pittig kleurtje erin.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Vorig jaar was er iemand uit Hoofddorp op visite, die wist nog geen eens wat een kapsalon was.
Mensen die niet weten wat een kapsalon is
Mensen die buiten Rotterdam met de hype mee willen gaan en vrijdagavond eens voor de afwisseling lekker een kapsalon bestellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Vorig jaar was er iemand uit Hoofddorp op visite, die wist nog geen eens wat een kapsalon was.
Mensen die niet weten wat een kapsalon is
Ik houd ook niet van drop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |