Ik stop niet met FOK! hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ligt niet in Noord Holland
Ik ben niet boos hoor, ik ben alleen teleurgesteld
Maar serieus, je sociale leven achter je laten is kut...
Da wou ik zeggequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
duurde best lang nog voor snel sneller snelst
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
duurde best lang nog voor snel sneller snelst
Internet niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen.![]()
FOK! is overal.
Ben niet de jongste meer, en had ff niet door dat ik weer de lapo had.quote:
Koe.quote:
als er karaoke is ga ik ook zingenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
We moeten met die meet ergens heen met een karaoke installatie, dan kan ik Vogue zingen.
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zat trouwens leuk vandaag. Zo moet ik het vaker doen.
Pics?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Vond ik ook alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
So whatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
Als het zo doorgaat hebben we voor 3 uur nog de 200 gehaald
N-n-n-niceeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
Als het zo doorgaat hebben we voor 3 uur nog de 200 gehaald
Zeker wel en zo'n strakke paardenstaart. En ik ga Patje spanken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er karaoke is ga ik ook zingen
Ow en vergeet niet je punttieten naar voren te steken als je Vogue zingt
Ik ga geen Bohemian Rhapsody doen hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er karaoke is ga ik ook zingen
Ow en vergeet niet je punttieten naar voren te steken als je Vogue zingt
ach er deed zelfs een karaoke ster mee met HGTquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook zingen. Maar dat vinden jullie niet tof.
Waarheid alsquote:
Queenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga geen Bohemian Rhapsody doen hoor
Jawel! Jij bent de poor boy en ik Scaramoes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
quote:
Niet zo hardquote:
hit me hit me hit me with your rythmstickquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker wel en zo'n strakke paardenstaart. En ik ga Patje spanken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel! Jij bent de poor boy en ik Scaramoes!
Ik heb die zware stem jeweetzzzzquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet zo hard, er slapen hier mensen.
quote:
Nice? Ik heb nu meer het idee dat het idd om de posts gaat (moet ik zeggenquote:
Zo niet meer lang nee.quote:
Galileo Galileo Galileo let me gooooooooooooquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OMG die kennen ze niet allemaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hit me hit me hit me with your rythmstick
moeee..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet zo hard, er slapen hier mensen.
Oja dan ben ik wel de poor boy.quote:
Mits Bavaria.quote:
quote:
1978, niet gekekenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik volg het al een tijdje niet meer, gewoon af en toe ergens op reageren dan blijf je tof.
toch is die wel briljantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
[..]
Ik volg het al een tijdje niet meer, gewoon af en toe ergens op reageren dan blijf je tof.
[..]
Alsof we kleuters zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Je hoeft ook niet alles te zien c.q. erop te reageren, toch?quote:
Dat bedoel ik... das niet geheel de bedoeling van de(ze) SC.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
die is fucking briljantquote:
Nee. Dat probeer ik niet eens meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te zien c.q. erop te reageren, toch?
Jawel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te zien c.q. erop te reageren, toch?
Nee, maar je hoeft toch niet iedere reactie persé te zien? Als ik BIJVOORBEELD op Myr reageer dan hoef ik de post van DeLuna daarvoor toch niet te zien?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... das niet geheel de bedoeling van de(ze) SC.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef crv het volgende:
*gaat ff vuurwerkshow in Basel kijken![]()
Bis später
O ja ik dacht Gary Glitterquote:
Bis später
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof we kleuters zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof we kleuters zijn.
Nee jij weet echt veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Tof, veel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef crv het volgende:
Bis später
Tuurlijk niet, maar het lijkt soms een beetje teveel om de postcount te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft toch niet iedere reactie persé te zien? Als ik BIJVOORBEELD op Myr reageer dan hoef ik de post van DeLuna daarvoor toch niet te zien?
Bis später
Het gaat hier ook wel achterlijk hard, zo hard gaat het in de drukste NB nieteens,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
je kan ook niet echt fijn je ei meer kwijt zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het lijkt soms een beetje teveel om de postcount te gaan.
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het lijkt soms een beetje teveel om de postcount te gaan.
Tschusss freundquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef crv het volgende:
Bis später
quote:
Komen ook steeds meer mensen bij. En als je dan fanatiekerts er bij heb zitten als Lunaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het gaat hier ook wel achterlijk hard, zo hard gaat het in de drukste NB nieteens,
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.
Ik ben niet altijd zo fanatiek hoor. Morgen ben ik weer normaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komen ook steeds meer mensen bij. En als je dan fanatiekerts er bij heb zitten als Luna
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Maar dat moet de SC niet verpestenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.
eenschquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Meer drinken, minder posten, dat is wel lastig![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Dat de SC zo snel gaat kan ook aan het aantal mensen liggen. Als 100 man drie keer post is een topic ook vol.
Yodaquote:
Over 3 kwartier Bennyquote:
Ja maar ze hebben wel gelijk. Ik zal weer normaal doen. Ik spam MEN wel vol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou niet allemaal burnen op Luna alsof zij het grote probleem is.
Er zijn super veel mensen bij gekomen in de laatste week.Dat draagt er ook bij aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel gelijk. Ik zal weer normaal doen. Ik spam MEN wel vol.
*taalnazi isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij post je hardstikke leuk mee
quote:
En dit soort posts maken een SC juist minder leuk.quote:
Uhu, maar ik kan ook erg zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn super veel mensen bij gekomen in de laatste week.Dat draagt er ook bij aan
Ja je had vandaag een nieuwe kunne halenquote:
Ik heb ook niks tegen Luna, en dat geldt ook voor de andere die er laatst bij zijn gekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook helemaal niets tegen luna hoor.Ik zit te overdrijven om mijn standpunt duidelijk te maken.
Echt Bennyquote:
SEX! Er is te weinig sextalk hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan ook erg zijn.
Maargoed. Laten we nu maar weer een ander onderwerp pakken.
That's the spiritquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere tieten en mijn haar zit toffer.
Ja, is duidelijk hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Luna, en dat geldt ook voor de andere die er laatst bij zijn gekomen.
Maar ik hoop wel dat het punt duidelijk is
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
SEX! Er is te weinig sextalk hier.
Tenminste.. de laatste 20 minuten
Goed punt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
SEX! Er is te weinig sextalk hier.
Tenminste.. de laatste 20 minuten
Zeg taalnazi, jij schreef anders net "dat gebeurd"quote:
ik val van mijn stoelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny ik vind het lekker als je zo dominant optreedt.
Had gekund, maar dat vond ik iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je had vandaag een nieuwe kunne halen
Tieten zijn prima, billen nog beterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik las alweer wat over tieten ondertussen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.
Grote praatjes, maar verder....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Sextalk.Wanneer word er eens echt geneukt?
sssst, daar hebben we het niet overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg taalnazi, jij schreef anders net "dat gebeurd"
+1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere tieten en mijn haar zit toffer.
Vooral over seks die er ook echt was geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.
big daddy is watching you jongedamequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ja. Iel. Of de vreselijke ranzige fetisjes van een aantal users.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral over seks die er ook echt was geweest.
Voor jou en mij is dat een ideale wereld maar sommige mensen interesseren zich ook in politiek, current affairs, films, tv, muziek.quote:
Mensen hadden relaties en alles. En gingen dan over FOK! op elkaar lopen geilen en doen.quote:
Terwijl ik seks heb? Viezerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
big daddy is watching you jongedame
Vuurwerkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat er ook nog andere onderwerpen zijn
In ONZ ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat er ook nog andere onderwerpen zijn
The horror, waarom, waarvoor en hoezoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor jou en mij is dat een ideale wereld maar sommige mensen interesseren zich ook in politiek, current affairs, films, tv, muziek.![]()
Echt erg.
Nee liefje ik kom er graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets gemeens over mijn forumpje he.
Geen idee.quote:
Niet vaak genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
quote:
Whehehe, je laat je niet van je stoel lullen in ieder geval.quote:
Auwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
HOERIGE KUTZOOI. Wil ik drinken pakken zonder licht aan sta ik in een fucking muizenval
WAT PROBEER JE TOM TE VANGEN!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
HOERIGE KUTZOOI. Wil ik drinken pakken zonder licht aan sta ik in een fucking muizenval
quote:
Ik vind meets eng.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je laat je niet van je stoel lullen in ieder geval.
That's the way I like it
Je zou alleen wat vaker op een meet moeten komen
Haha. Is je voet nu kapot? Heb je een muis tussen je tenen zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
We zitten hier allemaal iedere dag de hele dag op FOK! Hoe moet er dan ooit echt geneukt worden?quote:
Beter zonder licht dan zonder schoenen aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Ja, kutzooi. Zal wel blauw wordenquote:
Haha ja. Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha. Is je voet nu kapot? Heb je een muis tussen je tenen zitten?
Kusjes Trix.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Beter zonder licht dan zonder schoenen aan
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind meets eng.En ik voel me dan zo jong en nieuw tussen al die mensen die vaak al wel mensen kennen.
Samen FOK!ken? Daarna samen focken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal iedere dag de hele dag op FOK! Hoe moet er dan ooit echt geneukt worden?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop op m'n sokkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Beter zonder licht dan zonder schoenen aan
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind meets eng.En ik voel me dan zo jong en nieuw tussen al die mensen die vaak al wel mensen kennen.
Het is heel gemeen, maar ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
dat is wel prettig jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.
Er is nog geen datum toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.
Een hoop kennen volgens mij al wel een aantal, maar het is iig niet zo dat je een echte vaste groep binnenwalst ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
* sluit zich aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat niemand thuis isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is heel gemeen, maar ik moest hardop lachen
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Smaakt dat naar een bevroren vulpenvulling?
Goeie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen FOK!ken? Daarna samen focken?
Morgenmiddag.quote:
Stairway, jeweetsquote:
We kennen elkaar niet hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een hoop kennen volgens mij al wel een aantal, maar het is iig niet zo dat je een echte vaste groep binnenwalst ofzo.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die datum kan vrijhouden
gewoon doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die datum kan vrijhouden
Nee... Marco001 en ik zouden er een organiseren maar da's niks gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
Luna, ben je wel eens naar een PUBmeet geweest?
Oh balen. Zitten wel toffe mensen tussen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee... Marco001 en ik zouden er een organiseren maar da's niks geworden
amper volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is toch een stukje van een andere SC's ofzo hierheen? Die al gemeet hadden?
Maar ook veeeeeeeeel zeikerdsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh balen. Zitten wel toffe mensen tussen.
Een paar van ESF... voor de rest hebben we een meet altijd uitgesteldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Minstens biquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het geil als Madonna met een ferme hand een vrouw die op haar lijkt pakt en haar dan kust. Ben ik nu lesbo?
Kusjes van een scorpioentje.
Het is ook best rustig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
Alleen ken ik marco niet, maar ik kom der niet meer zoveel.
quote:
Voorbeeldenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de mensen die op het forum niet tof zijn, zijn vaak in het echt wel tof.
Kut.quote:
Geheime meetsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
ik ben laatst bij een crewmeet geweest daar kende ik er ook maar 3 van de 18 maar het was wel een heeele toffe dag
ik ekn wel een goed voorbeeld.quote:
Moet er een mededeling komen danquote:
Rauzer.quote:
Als je dit weet dan kun je toch terugkijken wie je ook alweer wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
PUB was wel een leuke SC, 4 jaar geleden toen ik er zat ofzo.
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ekn wel een goed voorbeeld.
Ga ik hier niet neerzetten, maar een botterik op het forum, en irl heel tof
Alleen Tombo en Llquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik niet achterblijven natuurlijkquote:
Ja, praat makkelijker. Als je de naam weet klinken nicknames zo kut.quote:
Swarma is echt een toffe peerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
MarkM, Swarmahoer, Lauriëtte, Nijnja.
Weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je dit weet dan kun je toch terugkijken wie je ook alweer was
Mwa, Leon vond ik niet zo kut in PUBquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
MarkM, Swarmahoer, Lauriëtte, Nijnja.
Al het vuurwerk al in rook opgegaan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik niet achterblijven natuurlijk [ afbeelding ]
Nja, je loopt al een beetje achterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik niet achterblijven natuurlijk [ afbeelding ]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik zou ook nog naar de ONZ meet op 10 juli. Alleen ik was zo blij dat een vriend van mij toen een feest gaf, want ik durf eigenlijk helemaal niet.![]()
Alleen snap ik niet waarom je hem nooit Diederik mag noemenquote:
Yes, wij kennen elkaar alquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes, wij kennen elkaar al
En Myr kent Ll ook dacht ik?
helemaal waarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.
nee is nog bezig maar zit nu buiten tegelijk te kijken en fokkenquote:
Verslaafdequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
nee is nog bezig maar zit nu buiten tegelijk te kijken en fokken
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet waarom je hem nooit Diederik mag noemen.
Leon zei alleen maar "kusjes"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, Leon vond ik niet zo kut in PUB. Swarma kwam er in principe nooit
, en Mark lijkt me ook best een toffe kerel
.
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.
niet meer zo snel op mijn ouwe dag en sowieso vandaag gaat alles niet zo snelquote:
Wie is er dan 'stoer' op het forum?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Myr, was jij daar toen bij, toen KingGone naar die meet ging![]()
?
vreemde mensen is niet erg, rare mensen welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.
quote:
Porsche, Dalando, dat soort types.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.
In het echt bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.
Ja, hij deed altijd keistoer op het forum enzo en toen was hij IRL fucking verlegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is.Was daar iets mee gebeurd dan?
Dalando zegt me niet, maar Porsche is alles behalve stoerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Porsche, Dalando, dat soort types.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Porsche, Dalando, dat soort types.
Volgens mij was de meet voor mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij deed altijd keistoer op het forum enzo en toen was hij IRL fucking verlegenen durfde hij niets te zeggen. Daarna was hij meteen nergens meer op 't forum te zien
Ja, het is meer dat Mark overal trollt waar hij kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leon zei alleen maar "kusjes"maar op MSN was die ookal okay. Mark is tof.
Maar op het forum wel heel anders.
In PUB deed hij daar altijd moeilijk overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.
Ik ben raarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
Ik ben niet zo goed in praten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
Ja dat heb ik ook, maar dan moet je het ijs breken met iets. En bij dit groepje is het makkelijker want je weet al wat de running gags zijn enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Ja in Utrecht, dat met Jordy was tijdens het karten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij was de meet voor mij.Of hij is me niet opgevallen. Ik was op de meet waarop mstr en lau voor het eerst zoende.
Daar moet iedereen doorheen denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Nee jij bent niet raar. Raar bestaat niet. Normaal ook niet trouwens.quote:
doe je alleen neuken :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |