Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.
Ik ben niet altijd zo fanatiek hoor. Morgen ben ik weer normaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komen ook steeds meer mensen bij. En als je dan fanatiekerts er bij heb zitten als Luna
.
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Maar dat moet de SC niet verpestenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.
eenschquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Meer drinken, minder posten, dat is wel lastig![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Dat de SC zo snel gaat kan ook aan het aantal mensen liggen. Als 100 man drie keer post is een topic ook vol.
Yodaquote:
Over 3 kwartier Bennyquote:
Ja maar ze hebben wel gelijk. Ik zal weer normaal doen. Ik spam MEN wel vol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou niet allemaal burnen op Luna alsof zij het grote probleem is.
Er zijn super veel mensen bij gekomen in de laatste week.Dat draagt er ook bij aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel gelijk. Ik zal weer normaal doen. Ik spam MEN wel vol.
*taalnazi isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij post je hardstikke leuk mee
quote:
En dit soort posts maken een SC juist minder leuk.quote:
Uhu, maar ik kan ook erg zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn super veel mensen bij gekomen in de laatste week.Dat draagt er ook bij aan
Ja je had vandaag een nieuwe kunne halenquote:
Ik heb ook niks tegen Luna, en dat geldt ook voor de andere die er laatst bij zijn gekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook helemaal niets tegen luna hoor.Ik zit te overdrijven om mijn standpunt duidelijk te maken.
Echt Bennyquote:
SEX! Er is te weinig sextalk hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan ook erg zijn.
Maargoed. Laten we nu maar weer een ander onderwerp pakken.
That's the spiritquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere tieten en mijn haar zit toffer.
Ja, is duidelijk hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Luna, en dat geldt ook voor de andere die er laatst bij zijn gekomen.
Maar ik hoop wel dat het punt duidelijk is
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
SEX! Er is te weinig sextalk hier.
Tenminste.. de laatste 20 minuten
Goed punt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
SEX! Er is te weinig sextalk hier.
Tenminste.. de laatste 20 minuten
Zeg taalnazi, jij schreef anders net "dat gebeurd"quote:
ik val van mijn stoelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny ik vind het lekker als je zo dominant optreedt.
Had gekund, maar dat vond ik iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je had vandaag een nieuwe kunne halen
Tieten zijn prima, billen nog beterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik las alweer wat over tieten ondertussen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.
Grote praatjes, maar verder....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Sextalk.Wanneer word er eens echt geneukt?
sssst, daar hebben we het niet overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg taalnazi, jij schreef anders net "dat gebeurd"
+1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere tieten en mijn haar zit toffer.
Vooral over seks die er ook echt was geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.
big daddy is watching you jongedamequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ja. Iel. Of de vreselijke ranzige fetisjes van een aantal users.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral over seks die er ook echt was geweest.
Voor jou en mij is dat een ideale wereld maar sommige mensen interesseren zich ook in politiek, current affairs, films, tv, muziek.quote:
Mensen hadden relaties en alles. En gingen dan over FOK! op elkaar lopen geilen en doen.quote:
Terwijl ik seks heb? Viezerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
big daddy is watching you jongedame
Vuurwerkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat er ook nog andere onderwerpen zijn
In ONZ ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat er ook nog andere onderwerpen zijn
The horror, waarom, waarvoor en hoezoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor jou en mij is dat een ideale wereld maar sommige mensen interesseren zich ook in politiek, current affairs, films, tv, muziek.![]()
Echt erg.
Nee liefje ik kom er graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets gemeens over mijn forumpje he.
Geen idee.quote:
Niet vaak genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
quote:
Whehehe, je laat je niet van je stoel lullen in ieder geval.quote:
Auwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
HOERIGE KUTZOOI. Wil ik drinken pakken zonder licht aan sta ik in een fucking muizenval
WAT PROBEER JE TOM TE VANGEN!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
HOERIGE KUTZOOI. Wil ik drinken pakken zonder licht aan sta ik in een fucking muizenval
quote:
Ik vind meets eng.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je laat je niet van je stoel lullen in ieder geval.
That's the way I like it
Je zou alleen wat vaker op een meet moeten komen
Haha. Is je voet nu kapot? Heb je een muis tussen je tenen zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
We zitten hier allemaal iedere dag de hele dag op FOK! Hoe moet er dan ooit echt geneukt worden?quote:
Beter zonder licht dan zonder schoenen aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Ja, kutzooi. Zal wel blauw wordenquote:
Haha ja. Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha. Is je voet nu kapot? Heb je een muis tussen je tenen zitten?
Kusjes Trix.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Beter zonder licht dan zonder schoenen aan
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind meets eng.En ik voel me dan zo jong en nieuw tussen al die mensen die vaak al wel mensen kennen.
Samen FOK!ken? Daarna samen focken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal iedere dag de hele dag op FOK! Hoe moet er dan ooit echt geneukt worden?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop op m'n sokkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Beter zonder licht dan zonder schoenen aan
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind meets eng.En ik voel me dan zo jong en nieuw tussen al die mensen die vaak al wel mensen kennen.
Het is heel gemeen, maar ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |