Niet vaak genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Sextalk.Wanneer word er eens echt geneukt?
quote:
Whehehe, je laat je niet van je stoel lullen in ieder geval.quote:
Auwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
HOERIGE KUTZOOI. Wil ik drinken pakken zonder licht aan sta ik in een fucking muizenval
WAT PROBEER JE TOM TE VANGEN!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
HOERIGE KUTZOOI. Wil ik drinken pakken zonder licht aan sta ik in een fucking muizenval
quote:
Ik vind meets eng.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je laat je niet van je stoel lullen in ieder geval.
That's the way I like it
Je zou alleen wat vaker op een meet moeten komen
Haha. Is je voet nu kapot? Heb je een muis tussen je tenen zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
We zitten hier allemaal iedere dag de hele dag op FOK! Hoe moet er dan ooit echt geneukt worden?quote:
Beter zonder licht dan zonder schoenen aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Ja, kutzooi. Zal wel blauw wordenquote:
Haha ja. Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha. Is je voet nu kapot? Heb je een muis tussen je tenen zitten?
Kusjes Trix.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Beter zonder licht dan zonder schoenen aan
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind meets eng.En ik voel me dan zo jong en nieuw tussen al die mensen die vaak al wel mensen kennen.
Samen FOK!ken? Daarna samen focken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal iedere dag de hele dag op FOK! Hoe moet er dan ooit echt geneukt worden?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop op m'n sokkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Beter zonder licht dan zonder schoenen aan
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind meets eng.En ik voel me dan zo jong en nieuw tussen al die mensen die vaak al wel mensen kennen.
Het is heel gemeen, maar ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |