Grote praatjes, maar verder....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Sextalk.Wanneer word er eens echt geneukt?
sssst, daar hebben we het niet overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg taalnazi, jij schreef anders net "dat gebeurd"
+1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere tieten en mijn haar zit toffer.
Vooral over seks die er ook echt was geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.
big daddy is watching you jongedamequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Sextalk.Wanneer word er eens echt geneukt?
Ja. Iel. Of de vreselijke ranzige fetisjes van een aantal users.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral over seks die er ook echt was geweest.
Voor jou en mij is dat een ideale wereld maar sommige mensen interesseren zich ook in politiek, current affairs, films, tv, muziek.quote:
Mensen hadden relaties en alles. En gingen dan over FOK! op elkaar lopen geilen en doen.quote:
Terwijl ik seks heb? Viezerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
big daddy is watching you jongedame
Vuurwerkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat er ook nog andere onderwerpen zijn
In ONZ ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat er ook nog andere onderwerpen zijn
The horror, waarom, waarvoor en hoezoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor jou en mij is dat een ideale wereld maar sommige mensen interesseren zich ook in politiek, current affairs, films, tv, muziek.![]()
Echt erg.
Nee liefje ik kom er graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets gemeens over mijn forumpje he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |