Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.
Ik ben niet altijd zo fanatiek hoor. Morgen ben ik weer normaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komen ook steeds meer mensen bij. En als je dan fanatiekerts er bij heb zitten als Luna
.
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Maar dat moet de SC niet verpestenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar dagen in het jaar kan geen kwaad toch.
eenschquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Meer drinken, minder posten, dat is wel lastig![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Dat de SC zo snel gaat kan ook aan het aantal mensen liggen. Als 100 man drie keer post is een topic ook vol.
Yodaquote:
Over 3 kwartier Bennyquote:
Ja maar ze hebben wel gelijk. Ik zal weer normaal doen. Ik spam MEN wel vol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou niet allemaal burnen op Luna alsof zij het grote probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |