Er zijn super veel mensen bij gekomen in de laatste week.Dat draagt er ook bij aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel gelijk. Ik zal weer normaal doen. Ik spam MEN wel vol.
*taalnazi isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij post je hardstikke leuk mee
quote:
En dit soort posts maken een SC juist minder leuk.quote:
Uhu, maar ik kan ook erg zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn super veel mensen bij gekomen in de laatste week.Dat draagt er ook bij aan
Ja je had vandaag een nieuwe kunne halenquote:
Ik heb ook niks tegen Luna, en dat geldt ook voor de andere die er laatst bij zijn gekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook helemaal niets tegen luna hoor.Ik zit te overdrijven om mijn standpunt duidelijk te maken.
Echt Bennyquote:
SEX! Er is te weinig sextalk hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan ook erg zijn.
Maargoed. Laten we nu maar weer een ander onderwerp pakken.
That's the spiritquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere tieten en mijn haar zit toffer.
Ja, is duidelijk hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Luna, en dat geldt ook voor de andere die er laatst bij zijn gekomen.
Maar ik hoop wel dat het punt duidelijk is
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
SEX! Er is te weinig sextalk hier.
Tenminste.. de laatste 20 minuten
Goed punt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
SEX! Er is te weinig sextalk hier.
Tenminste.. de laatste 20 minuten
Zeg taalnazi, jij schreef anders net "dat gebeurd"quote:
ik val van mijn stoelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny ik vind het lekker als je zo dominant optreedt.
Had gekund, maar dat vond ik iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je had vandaag een nieuwe kunne halen
Tieten zijn prima, billen nog beterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik las alweer wat over tieten ondertussen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen de ONZ SC nog bestond ging het constant over seks. Da's ook niet positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |