dat is wel prettig jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.
Er is nog geen datum toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.
Een hoop kennen volgens mij al wel een aantal, maar het is iig niet zo dat je een echte vaste groep binnenwalst ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
* sluit zich aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Ja, het is maar goed dat niemand thuis isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is heel gemeen, maar ik moest hardop lachen
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Smaakt dat naar een bevroren vulpenvulling?
Goeie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen FOK!ken? Daarna samen focken?
Morgenmiddag.quote:
Stairway, jeweetsquote:
We kennen elkaar niet hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een hoop kennen volgens mij al wel een aantal, maar het is iig niet zo dat je een echte vaste groep binnenwalst ofzo.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die datum kan vrijhouden
gewoon doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die datum kan vrijhouden
Nee... Marco001 en ik zouden er een organiseren maar da's niks gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
Luna, ben je wel eens naar een PUBmeet geweest?
Oh balen. Zitten wel toffe mensen tussen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee... Marco001 en ik zouden er een organiseren maar da's niks geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |