dat is wel prettig jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.
Er is nog geen datum toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Tal meet kunnen de meeste elkaar niet persoonlijk volgens mij, ben ik ook wel blij mee.
Een hoop kennen volgens mij al wel een aantal, maar het is iig niet zo dat je een echte vaste groep binnenwalst ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
* sluit zich aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, open dan een topic om je postcount op te krikken, als er vaste mensen van een SC weg door gaan is er iets niet goed.
Ja, het is maar goed dat niemand thuis isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is heel gemeen, maar ik moest hardop lachen
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Smaakt dat naar een bevroren vulpenvulling?
Goeie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen FOK!ken? Daarna samen focken?
Morgenmiddag.quote:
Stairway, jeweetsquote:
We kennen elkaar niet hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een hoop kennen volgens mij al wel een aantal, maar het is iig niet zo dat je een echte vaste groep binnenwalst ofzo.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die datum kan vrijhouden
gewoon doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die datum kan vrijhouden
Nee... Marco001 en ik zouden er een organiseren maar da's niks gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
Luna, ben je wel eens naar een PUBmeet geweest?
Oh balen. Zitten wel toffe mensen tussen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee... Marco001 en ik zouden er een organiseren maar da's niks geworden
amper volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is toch een stukje van een andere SC's ofzo hierheen? Die al gemeet hadden?
Maar ook veeeeeeeeel zeikerdsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh balen. Zitten wel toffe mensen tussen.
Een paar van ESF... voor de rest hebben we een meet altijd uitgesteldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Minstens biquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het geil als Madonna met een ferme hand een vrouw die op haar lijkt pakt en haar dan kust. Ben ik nu lesbo?
Kusjes van een scorpioentje.
Het is ook best rustig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
Alleen ken ik marco niet, maar ik kom der niet meer zoveel.
quote:
Voorbeeldenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de mensen die op het forum niet tof zijn, zijn vaak in het echt wel tof.
Kut.quote:
Geheime meetsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
ik ben laatst bij een crewmeet geweest daar kende ik er ook maar 3 van de 18 maar het was wel een heeele toffe dag
ik ekn wel een goed voorbeeld.quote:
Moet er een mededeling komen danquote:
Rauzer.quote:
Als je dit weet dan kun je toch terugkijken wie je ook alweer wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
PUB was wel een leuke SC, 4 jaar geleden toen ik er zat ofzo.
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ekn wel een goed voorbeeld.
Ga ik hier niet neerzetten, maar een botterik op het forum, en irl heel tof
Alleen Tombo en Llquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik niet achterblijven natuurlijkquote:
Ja, praat makkelijker. Als je de naam weet klinken nicknames zo kut.quote:
Swarma is echt een toffe peerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
MarkM, Swarmahoer, Lauriëtte, Nijnja.
Weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je dit weet dan kun je toch terugkijken wie je ook alweer was
Mwa, Leon vond ik niet zo kut in PUBquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
MarkM, Swarmahoer, Lauriëtte, Nijnja.
Al het vuurwerk al in rook opgegaan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik niet achterblijven natuurlijk [ afbeelding ]
Nja, je loopt al een beetje achterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
Kan ik niet achterblijven natuurlijk [ afbeelding ]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik zou ook nog naar de ONZ meet op 10 juli. Alleen ik was zo blij dat een vriend van mij toen een feest gaf, want ik durf eigenlijk helemaal niet.![]()
Alleen snap ik niet waarom je hem nooit Diederik mag noemenquote:
Yes, wij kennen elkaar alquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes, wij kennen elkaar al
En Myr kent Ll ook dacht ik?
helemaal waarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.
nee is nog bezig maar zit nu buiten tegelijk te kijken en fokkenquote:
Verslaafdequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
nee is nog bezig maar zit nu buiten tegelijk te kijken en fokken
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet waarom je hem nooit Diederik mag noemen.
Leon zei alleen maar "kusjes"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, Leon vond ik niet zo kut in PUB. Swarma kwam er in principe nooit
, en Mark lijkt me ook best een toffe kerel
.
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.
niet meer zo snel op mijn ouwe dag en sowieso vandaag gaat alles niet zo snelquote:
Wie is er dan 'stoer' op het forum?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Myr, was jij daar toen bij, toen KingGone naar die meet ging![]()
?
vreemde mensen is niet erg, rare mensen welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.
quote:
Porsche, Dalando, dat soort types.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.
In het echt bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.
Ja, hij deed altijd keistoer op het forum enzo en toen was hij IRL fucking verlegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is.Was daar iets mee gebeurd dan?
Dalando zegt me niet, maar Porsche is alles behalve stoerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Porsche, Dalando, dat soort types.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Porsche, Dalando, dat soort types.
Volgens mij was de meet voor mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij deed altijd keistoer op het forum enzo en toen was hij IRL fucking verlegenen durfde hij niets te zeggen. Daarna was hij meteen nergens meer op 't forum te zien
Ja, het is meer dat Mark overal trollt waar hij kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leon zei alleen maar "kusjes"maar op MSN was die ookal okay. Mark is tof.
Maar op het forum wel heel anders.
In PUB deed hij daar altijd moeilijk overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.
Ik ben raarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
Ik ben niet zo goed in praten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
Ja dat heb ik ook, maar dan moet je het ijs breken met iets. En bij dit groepje is het makkelijker want je weet al wat de running gags zijn enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Ja in Utrecht, dat met Jordy was tijdens het karten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij was de meet voor mij.Of hij is me niet opgevallen. Ik was op de meet waarop mstr en lau voor het eerst zoende.
Daar moet iedereen doorheen denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Nee jij bent niet raar. Raar bestaat niet. Normaal ook niet trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |