niet meer zo snel op mijn ouwe dag en sowieso vandaag gaat alles niet zo snelquote:
Wie is er dan 'stoer' op het forum?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom niet, de meeste Fokkers zijn echt niet zo stoer in het echt als op het forum.
Ik weet niet eens meer wie dat is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Myr, was jij daar toen bij, toen KingGone naar die meet ging![]()
?
vreemde mensen is niet erg, rare mensen welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.
quote:
Porsche, Dalando, dat soort types.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vreemde mensen.
In het echt bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.
Ja, hij deed altijd keistoer op het forum enzo en toen was hij IRL fucking verlegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is.Was daar iets mee gebeurd dan?
Dalando zegt me niet, maar Porsche is alles behalve stoerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Porsche, Dalando, dat soort types.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Porsche, Dalando, dat soort types.
Volgens mij was de meet voor mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij deed altijd keistoer op het forum enzo en toen was hij IRL fucking verlegenen durfde hij niets te zeggen. Daarna was hij meteen nergens meer op 't forum te zien
Ja, het is meer dat Mark overal trollt waar hij kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leon zei alleen maar "kusjes"maar op MSN was die ookal okay. Mark is tof.
Maar op het forum wel heel anders.
In PUB deed hij daar altijd moeilijk overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik wel hoor. als ik een echte naam weet ga ik niet iemand met een nick aanspreken.
Ik ben raarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
Ik ben niet zo goed in praten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
Ja dat heb ik ook, maar dan moet je het ijs breken met iets. En bij dit groepje is het makkelijker want je weet al wat de running gags zijn enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Ja in Utrecht, dat met Jordy was tijdens het karten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij was de meet voor mij.Of hij is me niet opgevallen. Ik was op de meet waarop mstr en lau voor het eerst zoende.
Daar moet iedereen doorheen denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Nee jij bent niet raar. Raar bestaat niet. Normaal ook niet trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |