quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:20 schreef sindell het volgende:
Eh... ik dacht dat ik genoeg kleren had in maat 68maar nu blijkt dat ik wel heel weinig broeken heb in die maat
![]()
Ik ben op zoek naar wat smalle modelletjes, aangezien Laura lange benen heeft (dus 62 wordt al te kort) maar een smal bipsje () Iemand nog wat in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef innepin het volgende:
Zo, ik heb even een paar vuilniszakken uitgespit
Ik heb heel snugger mijn SD kaart van mijn camera uitgeleend dus het zijn telefoonfoto's (en daarom had ik ook geen zin om alles apart op de foto te zetten, maar als je iets gedetailleerder wilt zien, vraag en wij draaien). Ik hoef nergens de hoofdprijs voor; het zou fijn zijn als ik voor 25,- incl verzenden een doos vol kan stoppen bijvoorbeeld, dat ruimt lekker op. Alleen de merkdingetjes zijn wat duurder en de jurkjes.
Maat 50/56
Shirtjes
Broekjes
Vestjes
Rompertjes
Pyjamaatje, mutsjes
Maat 62 (en wat 56/62)
Broekjes, maillotjes, Noppies rokje
Shirtjes
Rompertjes
Pyjamaatjes, mutsjes en een geweldig hysterische gouden feestjurk
Vestjes
Maat 62/68 en 68
Shirtjes
Broekjes, pyjamaatje nu zie ik waarom we altijd zo'n broekentekort hadden![]()
![]()
Jurkjes en vestjes
Rompers lange mouwen
Rompers korte mouwen 1
Rompers korte mouwen 2
2 kruippakjes en geweldigekerstoutfit
![]()
Pfrt!
Ik heb ook nog een zak vol positiekleding in maat +/- 42, als iemand interesse heeft.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef Muks het volgende:
Zijn er hier nog moeders op zoek naar Garfield stickers ? Ik zoek er nog 3 maar heb veel dubbelen
Wij zoeken nog België (met patat), de vlag van oostenrijk en Frankrijk.
de dubbele
vlag van belgië (2x)
vlag van italië (3x)
vlag van griekenland
vlag van duitsland
vlag van kreta
vlag van spanje
2x garfield met ijsje (portugal)
2x gaffield met pizza (italië)
garfield met hamburger (duitsland)
garfield met chocolade (zwitserland)
garfield met stokbrood
zo, en mn eigen post nog even in de herhalingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:46 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
voila, is van de Hema maatje 86/104 is zeker dus 100 cm.
Ik wil er 5 euro voor vragen + 2,64 euro verzendkosten. Dan heb je deze voor de helft van de prijs
Hij staat mouwloos op de foto maar de mouwtjes krijg je er uiteraard bij, zal ik er voor je aanritsen
Nou dat is lekker danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Vorige deel: Vraag en aanbod kinderspullen deel 55
Ik was hem kwijten het was al een tijdje geleden dat de vorige gesloten was dus bij deze een nieuwe.
Sorry DolphinQueen als je er al een wilde openen![]()
Ik snap t ik snap t .quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef freecell het volgende:
Jup, 86
Dus dat schiet niet op...
En Leander draagt zijn kleren best wel afHij rent en klimt als een gek en mócht een kledingstuk het overleven dan heeftie nog een broertje
dolphin is grijs, je bedoelt denk ik kleur petrol, die is diep turqoise.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:36 schreef bodpa09 het volgende:
Hmmm, probeer ik M. vanmorgen een goodmood jumpsuit aan te doen, is hij eruit gegroeid...![]()
![]()
.
Dus.
Is hier interesse in nooit gedragen GoodMood jumpsuits, maat 86-92? Korte mouw, kleur dolphin (diep turquoise) en warm (rood). Beide nog nooit aangehad, wel gewassen.
Ik vermoed een cm of 84/85. Voor Leander zou ik t niet doen denk ik.quote:
De rode is aan mij verkocht, bij dezequote:Op maandag 2 augustus 2010 08:53 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vermoed een cm of 84/85. Voor Leander zou ik t niet doen denk ik.
@Tan: je hebt gelijk, ik bedoel ocean, ik zal het aanpassen. Tja een prijs, ze zijn echt niet gedragen. Op Goodmood kosten nieuwe 14,95. Wat dacht je van 10 ¤ per stuk ?
ja die is naar Brighteyes gegaan! Sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:44 schreef het-is-mij het volgende:
@ Mamanik, dat flessending had je verkocht?
Me too!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyhey innepin; had je nog mt 74?? ik ben benieuwd namelijk
Je kan Willow toch ook nog weer gaan dragen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:25 schreef innepin het volgende:
Ohh texelonia, die Kirschbluete![]()
![]()
Maar ik draag Willow nooitEn om m nou te kopen voor een eventueel tweede kindje ooit....
Is openquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:44 schreef Keshet het volgende:
Tan, ik ben wel geinteresseerd in: 'Lekker warm pak van de Hema maat 68, 4 euro'
Zitten er voetjes aan de onderkant of is 'ie gewoon open? Als het laatste het geval is wil ik 'm graag hebben!
Alles van maat 74 wat in de post in de OP staat is er nog. tis niet veel want in het meeste 74 past ze nogquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyhey innepin; had je nog mt 74?? ik ben benieuwd namelijk
Ik heb nog een ander mei tai. En Mart vind de kinderwagen toch het fijnst.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ymme, bevielen de mei tai en sling toch niet? Of heb je iets anders gekocht?
Ik had gelezen dat je een draagconsult zou krijgen maar dat dat nog een tijdje op zich zou laten wachten. Ik zou het zonde vinden als je het dragen helemaal laat schieten als je misschien gewoon nog wat hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste techniek! Zo'n ringsling is bijvoorbeeld in het begin wel even klooien, maar nu ik er handigheid in heb zweer ik erbij op bepaalde gelegenheden (d.w.z., niet te lange stukken want dat is erg belastend met een grote baby). Met een mei tai kan ik weer niet echt overweg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander mei tai. En Mart vind de kinderwagen toch het fijnst.
En ik eerlijk gezegd voor langere stukken ook wel.
Maar één mei tai heb houd ik dus zelf. Want soms in het toch wel heel handig enzo.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je een draagconsult zou krijgen maar dat dat nog een tijdje op zich zou laten wachten. Ik zou het zonde vinden als je het dragen helemaal laat schieten als je misschien gewoon nog wat hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste techniek! Zo'n ringsling is bijvoorbeeld in het begin wel even klooien, maar nu ik er handigheid in heb zweer ik erbij op bepaalde gelegenheden (d.w.z., niet te lange stukken want dat is erg belastend met een grote baby). Met een mei tai kan ik weer niet echt overweg.
En dan loop je met een wagen én een winkelwagen door de winkelquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ff offtopic, maar ik vind een doek eigenlijk ook niet handig hoor. De wagen is hier veel sneller en makkelijker in gebruik. De winkels zitten hier niet op loop afstand en als ik met de auto ga doe ik hem daarna makkelijker in de wagen dan in een doek!
Ik begrijp best dat mensen een doek niet handig vinden, maar ik vind het zonde om 3 doeken te kopen en ze misschien te snel weg te doen. Het leuke van Fok! is nu juist dat we elkaar met zaken als draagtechnieken kunnen helpen! Niks doekenmaffia aan, hoor. Ik had gewoon goede bedoelingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ff offtopic, maar ik vind een doek eigenlijk ook niet handig hoor. De wagen is hier veel sneller en makkelijker in gebruik. De winkels zitten hier niet op loop afstand en als ik met de auto ga doe ik hem daarna makkelijker in de wagen dan in een doek!
Als ik alleen boodschappen doen dan zet ik het mandje op de kap van de wagen. En als we samen boodschappen doen gaat Rienk in de winkelwagenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan loop je met een wagen én een winkelwagen door de winkelover onhandig gesproken
Maar als een doek niks voor je is,moet je ze inderdaad gewoon laten liggenWe moeten uitkijken dat we naast de BV-maffia niet ook een doekenmaffia krijgen
![]()
Foto's?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:00 schreef ymme het volgende:
Hier ook nog jumpsuite van Goodmood.
Rode maatje 62/68
Donkergroen 62/68 ik had daar een mosterd kleur truije onder. Deze kan erbij verkocht worden ook van Goodmood.
Weinig gedragen.
7 euro per stuk.
Ook heb ik nog een rode in maat 74/80
En groene 74/80
Nieuw:
10 euro per stuk.
Hier vind manlief die pakjes niets.![]()
Je kan m ook op de grond gebruiken als speelkleed, ik heb er twee, leg je ze achter elkaar...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef Tan het volgende:
Oeh dat boxkleed met die blokjesvan Mikoxx
Het is dat ik een kind heb dat nooit in de box wilMaar wel erg mooi
Ik weet het, maar ik heb een mooi speelkleed, als Elyas mijn eerste was geweest had ik hem gekochtquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Je kan m ook op de grond gebruiken als speelkleed, ik heb er twee, leg je ze achter elkaar...![]()
rectificatie, ik heb er nog één
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef WupWup het volgende:
Te koop:
- Didymos Lisa mt 3, blacktag, geen franjes (3,36m) ¤35,- VERKOCHT!!
Gekocht via Ebay, maar ik pak eigenlijk altijd m'n andere shortie voor een heupknoop of ruck. Lisa mag dus weg.
- Hoppediz Maxi Sling Uni Marine (rekbare doek; 5,40m) ¤35,-
Nieuw cadeau gedaan aan zwangere, maar ik heb 'm ongebruikt teruggekregen. Voor mij is hij veeeeeeels te lang, dus blijft 'ie liggen. Jammer!
- Babylonia Tricot Slen Limoen (5,60m, one size. Stashfoto is kleurecht) ¤30,-
Fijne doek, heerlijk zacht. Lekker flitsende kleur, hij maakt je instant vrolijk![]()
- verzendkosten voor de koper
- mijn verantwoordelijheid reikt tot aan het postkantoor
- rookvrij huishouden
- wel katten, maar die houden niet van gedragen worden. De doeken worden in een kattenvrije kamer bewaard
- geen terugname
Alle GMK-jumpsuitjes zijn zonder prints.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, die GMK-jumpsuitjes 74/80, staan daar nog prints op of gewoon kaal?
Mikoxx, mocht Sorbootje interesse verliezen, dan ben ik ook wel geinteresseerd in die bruine tuinbroek en het koekiemonstershirt...![]()
Oh dit lees ik nu pas! Ik heb net het geld overgemaakt naar Mikoxx, maar ik heb aan één tuinbroekje ook wel genoeg hoor. Als jij nou de helft aan mij overmaakt en Mikoxx stuurt dan het broekje naar jou, dan klopt het weer en zijn wij allebei blij (want ik vond die bruine minder leuk voor isabeau dan die anderequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, die GMK-jumpsuitjes 74/80, staan daar nog prints op of gewoon kaal?
Mikoxx, mocht Sorbootje interesse verliezen, dan ben ik ook wel geinteresseerd in die bruine tuinbroek en het koekiemonstershirt...![]()
Ik heb nog dingen tussen de maat 40 en 44quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Ssserpente zo voel ik me dik jah![]()
Ok, ik snij d'r meteen even vijftien kilo uit, okee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Ssserpente het volgende:
Geef mij maar een beetje van wat jullie kwijt willen, hoor. Ik weet nog wel wat plekjes.
En al na gedachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:54 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... doen of niet doen.. ik vind ze wel echt precies de goeie kleuren Ymme... Damn. Ik ga er nog heel even over nadenken.
PMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef sindell het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met de Lekker in het Leven kortingsbonnen?
Ik vind dat wij het wel goed hebben, misschien is er iemand die er meer aan heeft dan wij...en veel van die winkels hebben we hier niet eens....
Ik heb deze van de Hemaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef ymme het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een wat langere spenenkoord/ketting voor in de wandelwagen
Heb ze wel eens bij andere in het hout gezien. Maar kan zelf geen leuke vinden.
Iemand die toevallig nog z'n ding liggen en er niets mee doet
Die onderste heb ik ook maar vind ik wat lastig om de speen erdoor te halen en als je hem er weer af wil halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb deze van de Hema
[ afbeelding ]
en deze heeft Hema ook
[ afbeelding ]
Op zich maakt het volgens mij qua lengte niet uit als je hem in de wagen gebruikt, je maakt zoiets toch altijd vast aan kleding of bijv. riempje van de buggy
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ymme, je pakketje is aangekomen! Heerlijk snel.
Ook Cattie haar pakketje is er. Fijn zaken doen hier
ik kan het eventueel ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor Minke gewoon zelf een spenenkoord gehaaktMooi makkelijk, als je wilt kan ik er ook best een voor jou maken, maar dan uiteraard wel tegen verzend- en materiaalkosten
(kun je ook zelf de kleuren kiezen).
Oh en ik ben er nog steeds niet uit met mezelf.
Heb je misschien een foto'tjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb voor Minke gewoon zelf een spenenkoord gehaaktMooi makkelijk, als je wilt kan ik er ook best een voor jou maken, maar dan uiteraard wel tegen verzend- en materiaalkosten
(kun je ook zelf de kleuren kiezen).
Oh en ik ben er nog steeds niet uit met mezelf.
Zonder belletje is handiger inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef ymme het volgende:
Die van de hema ken ik idd.
Zoiets maar dan langerIk ben wel veeleisend. En zonder belletje.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto'tje
En jij had eventuele intresse in maat 74/80 toch?
Keshet in 62/68 dus dan zou dat mooi uitkomen.
Ga toch nog eens bij de HEMA kijken danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
TuurlijkDeze had ik voor Minke gemaakt, maar heb dus ook wel andere kleurtjes.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van een deal dat ik zo'n koord maak voor jou en dan die 2 74/80-jumpsuitjes voor 15 euro van je overneem?
Die heb ik ook inderdaad met I love papa eropquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die onderste heb ik ook maar vind ik wat lastig om de speen erdoor te halen en als je hem er weer af wil halen.
Bibi heeft wel fijne waar je makkelijk de speen af kunt halen.
(heb je ook neutraal zonder dat i love.......)
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen meisjesbroeken maar ga straks ff naar een winkeltje hier in de buurt die villa happ etc. hebben van vorig jaar en broekjes zijn vaak 9 euro gemiddeld en die hebben nu 50% korting.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand toevallig nog simpele witte lange broeken over in maat 74 (of ruime 68)?
Zowel Hema als H&M had geen simpele witte broekjes liggen.
Hadden jullie nog interesse Lijnloos en Keshet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto'tje
En jij had eventuele intresse in maat 74/80 toch?
Keshet in 62/68 dus dan zou dat mooi uitkomen.
Dat is me inderdaad nog veels te groot (duurt in dit tempo nog een jaar of 5 volgens mij voor Minke daar in pastquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bodpa, als lijnloos dat nog te groot is heb ik wel interesse.......
Keshet, wel een fotootje laten zien hoor, hoe die staatquote:
Inmiddels het e.e.a. verkocht, maar ik gooi het restant babykleertjes nog eens omhoogquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Tan het volgende:
Ik heb ook even opruiming gehouden... dingen mogen per stuk weg, maar liever een pakketjeHier eerst de babykleertjes:
Lekker warm pak van de Hema maat 68, 4 euro gereserveerd voor Keshet
Twee T-shirts van de Hema, maat 74, maar valt eerder als 68-74 de grijze is *nieuw*, de ander maar twee keer gedragen, samen voor 3 euro:
Just small NIEUW met kaartjes - maat 74, leuk spijkerbroekje, 6 euro
Just small NIEUW ongedragen - polo maat 74, 4 euro
Villa Happ kuitbroekje, luchtig stofje - maat 80, 4 euro
Beebies (peek en cloppenburg) lange broek - maat 80, 4 euro
HIM: Ik vraag er 10¤ voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bodpa, wat wil je ervoor hebben?
Jups in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Keshet het volgende:
Als iemand trouwens dat pakje wat ik van Tan gekocht heb nog in de roze-gestreepte versie in de aanbieding heeft, dan hou ik me van harte aanbevolen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef texelonia het volgende:
Nog steeds en nog meer te koop:
Kirschblüte 3.7 VERKOCHT
Zara Black Ringsling VERKOCHT
Indio Hennep roze geverfd 2.7 VERKOCHT
Indio Kupfer 4.7 VERKOCHT
Jim Pink 3.7 ¤60,- GERESERVEERD
Hoppediz half/half roze/rood 4.6, ¤100,- NU ¤90,-
Agave roze geverfd 4.7 ¤100,-
Petrol visjes roze geverfd 2.6 ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty's passen evt. door de brievenbus.
Hoppediz half/half roze/rood 4.6 Mag weg voor ¤100,- Nu ¤90,- (stuk minder dan ik ervoor heb betaald...)
Jim Pink 3.7 heerlijke dunne zachte doek, maar pak hem helaas eigenlijk nooit meer dus mag ie gaan. ¤60,-
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
Petrol visjes shorty, roze geverfd, dit is wel mooi egaal geworden. Het is de helft van een maat 7 en meet 2.55 na het wassen (kan dus nog weer iets uitlopen door dragen/strijken). Heerlijke doek, maar ik pak altijd eerder mijn vlinders shorty en daarom mag deze gaan, voor ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De kat komt niet bij de doeken, maar verdwaalde haren zijn mogelijk. We roken niet.
Zodra ik het pakje heb afgegeven op het postkantoor, ben ik er niet langer verantwoordelijk voor.
Privéverkoop dus geen garantie of retourneren.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef texelonia het volgende:
Nog een paar doeken over
[..]
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
Deze was nieuw ¤129quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur zijn die dingen dan in hemelsnaam nieuw? Ik zag het altijd als een lappie stof... maar nu
Alles verkochtquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:00 schreef ymme het volgende:
Hier ook nog jumpsuite van Goodmood.
Rode maatje 62/68
Donkergroen 62/68 ik had daar een mosterd kleur truije onder. Deze kan erbij verkocht worden ook van Goodmood.
Weinig gedragen.
7 euro per stuk.
Ook heb ik nog een rode in maat 74/80
En groene 74/80
Nieuw:
10 euro per stuk.
Hier vind manlief die pakjes niets.![]()
Dit is nog allemaal te koopquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:47 schreef ymme het volgende:
Veel voor weinig.
Wil er graag vanaf.
Dus doe een leuk bod en het is van jouw.
(maatje 62)
Hema-H&M-Esprit-Noppies-Mexx-Pointer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Vicky het volgende:
Xenia. Ik misschien. Ik ga vanavond ff zoeken.
Nee ik heb net gisteravond de allerlaatste Zara Pearl bij Ellevill besteld en ik hoop dat ie blijftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:26 schreef huuphuup het volgende:
Tex![]()
je hebt zeker geen Zara Pearl in de aanbieding?
echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik heb net gisteravond de allerlaatste Zara Pearl bij Ellevill besteld en ik hoop dat ie blijft
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echtomg!
als je hem toch wegdoet heb ik wel interesse
Is prima!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Kersjes het volgende:
McLaura, ik kom er vanavond nog bij je op terug!
Ja als zelfs de foto van Huup hem niet kan overtuigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Leek mij heel fijn, Stiemie, maar mijn vriend vindt het onzin.![]()
Mooi zo! Fotooooquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Innepin, mijn kleertjes zijn binnen! Het jurkje is in het echt nog leuker! Dankjewel!
Noh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja als zelfs de foto van Huup hem niet kan overtuigen
Je hebt mij overtuigd, dus ik wil hem! Stiemie, zullen we die er meteen bij doen? Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Noh!![]()
ik vind hem écht handig lief-van-Claudia!maar ik weet niet of jullie een badkuip hebben? Wij hebben alleen een tummytub nmlk, geen los babybadje, de baby gaat straks dus waarschijnlijk als hij/zij wat groter is, samen met Amélie in bad. Ik vind het eigenlijk wel een fijn idee dat ik dan een soort van mn handen vrij heb om twee kindjes in bedwang te houden als ik ze alleen in bad moet doen. Vandaar dat k nog even zuinig op de mijne ben
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt mij overtuigd, dus ik wil hem! Stiemie, zullen we die er meteen bij doen? Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
Zou wel interesse hebben in een of meerdere van de houten dierenpuzzels. Ik pm je wel even.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Webcrowler het volgende:
Wij hebben ook nog wat te koop. De oudste speelt er niet meer mee (behalve nu dan omdat ze op de foto moesten) en de jongste is nog te jong.
Playskool Hond (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Playskool Beer (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Trek rups (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Alfabet appel (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Wiebelende wormen: Everts eten (worm kan bewegen) (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Kitty, boekje met piepgeluid (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Leerboekje: Zoeken en spelen (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Leerboekje: Baby's eerste dierenkijkboek (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Rosie Rups: glinstervriendjes (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Houten puzzel: Boerderij dieren (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Houten puzzel: Dieren 5 stukjes (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Houten puzzel: Dierentuin dieren (minimaal 1 Euro)
[ afbeelding ]
Ophalen in Haarlem. Verzenden kan ook maar deze kosten zijn voor de koper.
Spullen staan ook op marktplaats te koop, daar staan ze op bieden. De 1 euro is dus de minimum prijs.
Jaaah maar ik wil hier zondag geen boze lief-van-Claudia hebben hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt mij overtuigd, dus ik wil hem! Stiemie, zullen we die er meteen bij doen? Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.
Die is dolblij dat ík over dat soort dingen nadenk. Bovendien heb ik altijd gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Jaaah maar ik wil hier zondag geen boze lief-van-Claudia hebben hoor![]()
* schuift ondertussen koekje richting huup
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:
Ah en anders maak je toch na het briefje voor de vuilniszakken nog een mooi briefje? "Hallo ik ben een badstoeltje en ik wil heeeel graag bij je wonen"Joh ik doe 'm er zo bij en dan mag je samen thuis uitzoeken wat je ermee doet oke?
Is goed, zie de PM wel verschijnen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Zou wel interesse hebben in een of meerdere van de houten dierenpuzzels. Ik pm je wel even.
Ohjaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Innepin, wil je een foto van mij in de jurkjes? Of liever toch van mijn dochter? die wordt alleen pas in oktober geboren dus ik ben lekker op tijd met shoppen![]()
oh okquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:11 schreef oeke het volgende:
Ja, ik! Dat was ik, Huup! Bodpa had er enige toevoegingen bij.![]()
Ik weet niet of het echt werkt hoor, misschien is het meer geschikt voor kleine baby'tjes.
verkocht!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef ForrestX het volgende:
Even deze hier spammen als dat mag:
Is echt als nieuw!
[TK] Ikea Gulliver Ledikant Wit
Mijn zoon is blij met z'n grote bed!
oh das misschien wel een idee voor haar verjaardag! Ik ga even met B. in overleg en anders zien wij elkaar vast toch wel binnenkort, dan laat ik het je voor die tijd wel wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef oeke het volgende:
Van mij mag je hem zo hebben voor een tientje. Maar misschien is zo'n ronddraaiende lamp meer geschikt. Die projecteert op alle muren. Kost wel wat geloof ik...
zoiets
ik heb geen cd-spelerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:58 schreef Nijna het volgende:
Huup, gewoon een cd speler met een of ander lekker rustig muziekje?En dan evt zo'n losse figuurtjeslamp.
Hij valt niet heel erg ruim, sorry, Noppies valt wel vaker wat klein. Verder nog geen 74, ze past alles nog... Oh ja, het pyjamaatje is een 74, daar heb ik er nog eentje van die niet op de foto staat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
Innepin; het rood/witte Noppies jurkje is wel leuk! valt ie een beetje ruim? en past ie in een envelop eventueel?
rood/wit geblokt toch?? en in 74 heb je verder niets? of ik kijk erover heen misschien hoor?]
thanx, maar dan gaat het over. en bedankt voor de tip; ik ga Evie van de week direct even proberen in dr maat 74 Noppies-kleertjes te passen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Hij valt niet heel erg ruim, sorry, Noppies valt wel vaker wat klein. Verder nog geen 74, ze past alles nog... Oh ja, het pyjamaatje is een 74, daar heb ik er nog eentje van die niet op de foto staat.
Maar als ze nog geen maat 74 kleertjes draagt, past ze 'm wel hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thanx, maar dan gaat het over. en bedankt voor de tip; ik ga Evie van de week direct even proberen in dr maat 74 Noppies-kleertjes te passen..
Ja ik denk het, morgen 14 weken dus het zal een week of 2 zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wanneer heb je de echo, Huup? Over een week of twee?
De kleren staan in de links die ik daarboven heb gegeven! Het is maat 62.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat gitarenshirtje, welke maat is dat?
neem aan dat je t te koop aanbied iig
oh sorry, zit op mn telefoon, dus linkjes naar fotoalbums werken niet zo goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De kleren staan in de links die ik daarboven heb gegeven! Het is maat 62.
Ik wil 'em nog even bewaren voor een eventuele tweede.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh geweldig dat jasje Jore!![]()
![]()
M. van Bodpa had hem ook en destijds heb ik er toen al enorm verlekkerd kwijlend naar gekeken
![]()
Gaat Niels superleuk staan Twinkly! Mooie kleur
Oh maar het was echt geen verkapt ''nou moet ik hem ook'' post hoor (Wolf heeft al2 winterjassen) ik vond hem gewoon toen al zo enorm leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:08 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik wil 'em nog even bewaren voor een eventuele tweede.Tis zo'n lekker jack.
Wibra heeft heul veul leuke maillots in die maten voor een flutprijsje!quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
och wat een schattig jasje jore!
IK ZOEK
MAILLOTS!
het liefst egale kleuren (grijs, zwart,roze) of met een subtiel printje..
maat 86 of 86/92, 92
klopt, maar ik vind ze ook niet van al te beste kwaliteitquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wibra heeft heul veul leuke maillots in die maten voor een flutprijsje!
Nee joh, weet ik wel. Zo bedoelde ik het ook niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh maar het was echt geen verkapt ''nou moet ik hem ook'' post hoor (Wolf heeft al2 winterjassen) ik vond hem gewoon toen al zo enorm leuk
Dat UNO lag hier bij mij bij de Albert Heijn in zo'n 35% korting bak. Ik geloof een euro of 10 max. maar volgens mij minder. Ligt het niet bij je eigen AH? Ik wil anders ook wel even voor je kijken hier.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:34 schreef chacama het volgende:
Ik ben op zoek naar:
het kaartspel Uno
En strijkkralen die bij iemand niets liggen te doen....
Het is voor Fleur d'r verjaardag.
Nee, hebben ze hier niet liggen. Als je wilt kijken, dan graag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat UNO lag hier bij mij bij de Albert Heijn in zo'n 35% korting bak. Ik geloof een euro of 10 max. maar volgens mij minder. Ligt het niet bij je eigen AH? Ik wil anders ook wel even voor je kijken hier.
Ik ga voor je zoeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en lieve schattenIk weet dat ze ook overal te koop zijn
maar dat is niet de insteek van V&A he
Als iemand er nog vanaf moet, scheelt het voor beide partijen
*tong uitsteekt
Ok, dankjewelquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:22 schreef chacama het volgende:
[..]
Nee, hebben ze hier niet liggen. Als je wilt kijken, dan graag.
[..]
Ik ga voor je zoeken.
DophinQueen. Ik ga voor je kijken. Laat morgen wat van me horen.... ook voor KD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga het jasje niet wegkapen, dames. Ik vrees dat mijn spruit hartje zomer geen dikke jas nodig heeft.
ah joh, nu kan dat nog!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
als floris een meisje was had k t gedaan poppedein, maar dit kan k m echt niet aandoen
vak-afwijkingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze weet wel hoe ze een stel vrouwen met hormonen op hol moet krijgen die Poppedein
Ik had me nog zo voorgenomen om nergens meer een bod op te doen tot jij weet wat je krijgt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze weet wel hoe ze een stel vrouwen met hormonen op hol moet krijgen die Poppedein
En dat Lindejasje doe je dan zeker net weer niet weg?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Stiemie het volgende:
Voor wie helaas naast het enorm lieve jasje van Poppedein gegerepen heeft: Zara verkoopt ook zulk soort jasjes. Oke niet met die leuke borduursels, maar ze lijken er aardig op
[ afbeelding ]
oh hangen ze al?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Primark heeft ze zelfs hangen
Alleen dan ietsjes langer geloof 'k.
Nou ik heb er nu 2 dussehquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef Poppedein het volgende:
Edit: Ohhhhhh Stiemie!en dan die blauwe laarsjes eronder <3...is dat leuke meisje ook ergens te krijgen?
Ja maar dan heeft kleine Esmee geen jasje meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
En dat Lindejasje doe je dan zeker net weer niet weg?dus dan zit ik hier tegen twee enorm leuke jasjes aan te kwijlen maar allebei nie? ...
![]()
![]()
oh dat valt mee. Dr zit toch een Zara bij Primark daar in de buurt dus kan k mooi vergelijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik heb er nu 2 dussehNee joh die hou ik lekker allebei zelf
[..]
Ja maar dan heeft kleine Esmee geen jasje meer![]()
Die bij Zara waren volgens mij 39,95
Ja, moet je richting de H&M lopen en kom je 'm op de hoek vanzelf tegen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat valt mee. Dr zit toch een Zara bij Primark daar in de buurt dus kan k mooi vergelijken
das waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah joh, nu kan dat nog!
t wordt pas sneu op de basisschool![]()
ik weet waar ie zitquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, moet je richting de H&M lopen en kom je 'm op de hoek vanzelf tegen.
Maar ik raad af te gaan, té veel leuk spul
Welke heb jij dan? En heb je deze nog?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:22 schreef oeke het volgende:
Van mij mag je hem zo hebben voor een tientje. Maar misschien is zo'n ronddraaiende lamp meer geschikt. Die projecteert op alle muren. Kost wel wat geloof ik...
zoiets
Sorry heb zoiets niet in de aanbieding maar voor Huup en wie nog meer interesse heeft zag net in een foldertje een aanbieding. Maar nu kan ik de folder niet meer vinden. Ik dacht dat het kruidvat was. Het was een lamp die projecteert op het plafond, dus geen draaiende beelden en niet tegen de muur, wel komt er muziek uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:07 schreef huuphuup het volgende:
@Bodpa, jij had ooit een unit in de aanbieding waar lichtjes uitkwamen en een muziekje, zo'n projector die figuurtjes op het plafond/de muur projecteert. Heb je die nog toevallig?
Nu wel..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:58 schreef Tinuviel het volgende:
Dolfinqueen ik kan je album niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |