abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84802635
Mikoxx, ik heb wel interesse in je tuinbroeken!
pi_84812942
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef WupWup het volgende:
Te koop:

- Didymos Lisa mt 3, blacktag, geen franjes (3,36m) ¤35,- VERKOCHT!!
Gekocht via Ebay, maar ik pak eigenlijk altijd m'n andere shortie voor een heupknoop of ruck. Lisa mag dus weg.

- Hoppediz Maxi Sling Uni Marine (rekbare doek; 5,40m) ¤35,-
Nieuw cadeau gedaan aan zwangere, maar ik heb 'm ongebruikt teruggekregen. Voor mij is hij veeeeeeels te lang, dus blijft 'ie liggen. Jammer!

- Babylonia Tricot Slen Limoen (5,60m, one size. Stashfoto is kleurecht) ¤30,-
Fijne doek, heerlijk zacht. Lekker flitsende kleur, hij maakt je instant vrolijk :Y

- verzendkosten voor de koper
- mijn verantwoordelijheid reikt tot aan het postkantoor
- rookvrij huishouden
- wel katten, maar die houden niet van gedragen worden. De doeken worden in een kattenvrije kamer bewaard
- geen terugname

pi_84816870
Ymme, die GMK-jumpsuitjes 74/80, staan daar nog prints op of gewoon kaal?

Mikoxx, mocht Sorbootje interesse verliezen, dan ben ik ook wel geinteresseerd in die bruine tuinbroek en het koekiemonstershirt... :@
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:49:26 #79
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84818261

Te koop een stoere en solide kinderwagen van het merk Mutsy, type urban rider. Hij was tweedehands maar Elyas heeft er welgeteld drie keer in gereden, waarvan twee keer te zien op bovenstaande foto's. Ik heb hem altijd in de draagdoek en wil voor nood liever een kleine inklapbare en compactere buggy.

Ik vraag er 100 euro (niet meer en niet minder) voor, hij is verder helemaal compleet en in uitstekende staat. Handleiding heb ik er nog bij.

Hier in de advertentie op MP staan betere foto's.

Wil er nog even op wijzen dat ik ook kleertjes in de aanbieding heb, ik ben bereid een voordelige pakketprijs te maken.
pi_84818618
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Lijnloos het volgende:

Mikoxx, mocht Sorbootje interesse verliezen, dan ben ik ook wel geinteresseerd in die bruine tuinbroek en het koekiemonstershirt... :@
Alle GMK-jumpsuitjes zijn zonder prints.
En niet verwassen of kapot.

De maatjes 62-68 zijn ook uit de kast. Zal hier spoedig een foto van maken.
pi_84825991
Heeft er iemand interesse in zwangerschapskleding maat 36 (bloesjes ed) en spijkerbroeken mt 27/34?

Dan zet ik eea op de foto.
pi_84826671
Zeg Ssserpente zo voel ik me dik jah }:| ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:13:36 #83
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84828288
Ik heb het volgende in de aanbieding:

Shoesme schoentjes maat 19 (foto is een beetje onduidelijk, ze zijn donkerblauw met zilver en bruin, het bruine is suede)
Prijs: 25 euro

Nog een paar shoesme schoentjes, ook maat 19

Voedingskussen incl hoes
Prijs: 30 euro

Maxicosi cabriofix inclusief verkleiner en voetenzak (verkleiner staat niet op de foto). Ik heb twee dezelfde maxicosi's staan. Geen ongelukken oid, geen beschadigingen....
Prijs: 85 euro inclusief alles (per stuk)

Easyfix uit 2009 (om de maxicosi op te klikken) Geen ongelukken oid, geen beschadigingen....Deze kan je bevestigen dmv gorden en dmv easyfix systeem. Dat kan met een easybase niet
Prijs: 90 euro

Boxspeelding, je kan het in de box hangen dmv het blauwe hengsel. Er zitten nog batterijen bij. Er zitten verschillende muziekjes in, uit het klepje komt een beestje als je erop druk (ook met een geluidje) Alles werkt nog prima. Is aan twee kanten te gebruiken, voor de afwisseling ;)

Lodger shelter cotton, heerlijke draagdoek/zak, makkelijk in gebruik ook! Ik heb er twee van, dezelfde kleurcombinatie.
Prijs: 30 euro ps

Wikkeldeken van lekker zacht fleece (bruin/blauw). Is ook in de mc te gebruiken! Hier heb ik ook twee van.
Prijs: 30 euro ps

Avent flessenwarmer en viabeker set incl dekseltjes, avent fles incl vijf spenen.
Pakketprijs: 45 euro (losse aankopen kan ook, stuur dan ff een pm, dan overleggen we over de prijs ;))

Alle prijzen zijn excl verzendkosten (ophalen mag ook, regio 0524). Reacties graag via pm w/
Excuses voor de soms beroerde foto's

In de herhaling, want ik had me vergist, het gaat niet om een easybase (die kosten nieuw 100 euro), maar om een easyfix (nieuw 130 euro), die kan je bevestigen op de gordel én op de easyfix van de auto, dat kan dus met een easybase niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door mikoxx op 05-08-2010 16:44:04 ]
pi_84828584
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Lijnloos het volgende:

Oh dit lees ik nu pas! Ik heb net het geld overgemaakt naar Mikoxx, maar ik heb aan één tuinbroekje ook wel genoeg hoor. Als jij nou de helft aan mij overmaakt en Mikoxx stuurt dan het broekje naar jou, dan klopt het weer en zijn wij allebei blij (want ik vond die bruine minder leuk voor isabeau dan die andere :) )

Wat vind jij ervan Mikoxx?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:44:41 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84829972
Ik vind het prima, willen jullie mij dan nog even de adressen met daarbij wat ik naar welk adres moet sturen geven? Hihi....
pi_84830017
haha, prima idee Sorbootje! ^O^
pi_84830272
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Ssserpente zo voel ik me dik jah }:| ;)
Ik heb nog dingen tussen de maat 40 en 44 O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84830553
Geef mij maar een beetje van wat jullie kwijt willen, hoor. Ik weet nog wel wat plekjes. :Y)
pi_84830604
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Ssserpente het volgende:
Geef mij maar een beetje van wat jullie kwijt willen, hoor. Ik weet nog wel wat plekjes. :Y)
Ok, ik snij d'r meteen even vijftien kilo uit, okee? :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84830607
Kun je ook al je baby-vetjes kwijt in V&A? Dan heb ik nog heeeeeel wat, speciale aanbieding ;)
pi_84833328

1,50 p/s
links is wit met groene bloemetjes, ongedragen, mt 74 (gevalletje ohjaaaa die hadden we ook nog! en toen paste ie niet meer :@ )

midden grijs/geel, maat 80, valt eerder als 74, actiefoto

rechts, blauw, mt 80, valt ook kleinig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84841572
GoodMoodKid

Kleuren zijn mooi helder. Niet verwassen!
De groene 74/80 qua kleur slecht op de foto. Het lijkt zo blauw, maar het is echt heel mooi groen.

62/68
2 keer gedragen: VERKOCHT aan Keshet

74/80: VERKOCHT AAN LIJNLOOS
NIEUW

[ Bericht 3% gewijzigd door ymme op 04-08-2010 14:28:09 ]
pi_84841577
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Foto's? ^O^
Ze staan er :)
pi_84841601
hmm... doen of niet doen.. ik vind ze wel echt precies de goeie kleuren Ymme... Damn. Ik ga er nog heel even over nadenken.
pi_84842729
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 07:54 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... doen of niet doen.. ik vind ze wel echt precies de goeie kleuren Ymme... Damn. Ik ga er nog heel even over nadenken.
En al na gedacht :D :P ;)
(begin smiley gebruik-verslaafde te worden)
pi_84842777
Kan ik nog iemand blij maken met de Lekker in het Leven kortingsbonnen?

Ik vind dat wij het wel goed hebben, misschien is er iemand die er meer aan heeft dan wij...en veel van die winkels hebben we hier niet eens....
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:15:32 #97
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_84843694
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef sindell het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met de Lekker in het Leven kortingsbonnen?

Ik vind dat wij het wel goed hebben, misschien is er iemand die er meer aan heeft dan wij...en veel van die winkels hebben we hier niet eens....
PM O-)
pi_84843994
oh ik had ook wel interesse in de bonnen.. jammer.. :{
pi_84844113
Ik ben trouwens nog op zoek naar een wat langere spenenkoord/ketting voor in de wandelwagen :)
Heb ze wel eens bij andere in het hout gezien. Maar kan zelf geen leuke vinden.

Iemand die toevallig nog z'n ding liggen en er niets mee doet :)
pi_84844181
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef ymme het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een wat langere spenenkoord/ketting voor in de wandelwagen :)
Heb ze wel eens bij andere in het hout gezien. Maar kan zelf geen leuke vinden.

Iemand die toevallig nog z'n ding liggen en er niets mee doet :)
Ik heb deze van de Hema

en deze heeft Hema ook

Op zich maakt het volgens mij qua lengte niet uit als je hem in de wagen gebruikt, je maakt zoiets toch altijd vast aan kleding of bijv. riempje van de buggy
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')