Ik heb het volgende in de aanbieding:
Shoesme schoentjes maat 19 (foto is een beetje onduidelijk, ze zijn donkerblauw met zilver en bruin, het bruine is suede)
Prijs: 25 euro
![]()
![]()
Nog een paar shoesme schoentjes, ook maat 19
![]()
![]()
Voedingskussen incl hoes
Prijs: 30 euro
![]()
Maxicosi cabriofix inclusief verkleiner en voetenzak (verkleiner staat niet op de foto). Ik heb twee dezelfde maxicosi's staan. Geen ongelukken oid, geen beschadigingen....
Prijs: 85 euro inclusief alles (per stuk)
![]()
Easy
fix uit 2009 (om de maxicosi op te klikken) Geen ongelukken oid, geen beschadigingen....Deze kan je bevestigen dmv gorden en dmv easyfix systeem. Dat kan met een easybase niet
Prijs: 90 euro
![]()
Boxspeelding, je kan het in de box hangen dmv het blauwe hengsel. Er zitten nog batterijen bij. Er zitten verschillende muziekjes in, uit het klepje komt een beestje als je erop druk (ook met een geluidje) Alles werkt nog prima. Is aan twee kanten te gebruiken, voor de afwisseling

![]()
![]()
Lodger shelter cotton, heerlijke draagdoek/zak, makkelijk in gebruik ook! Ik heb er twee van, dezelfde kleurcombinatie.
Prijs: 30 euro ps
![]()
Wikkeldeken van lekker zacht fleece (bruin/blauw). Is ook in de mc te gebruiken! Hier heb ik ook twee van.
Prijs: 30 euro ps
![]()
![]()
Avent flessenwarmer en viabeker set incl dekseltjes, avent fles incl vijf spenen.
Pakketprijs: 45 euro (losse aankopen kan ook, stuur dan ff een pm, dan overleggen we over de prijs

)
![]()
Alle prijzen zijn excl verzendkosten (ophalen mag ook, regio 0524). Reacties graag via pm
Excuses voor de soms beroerde foto'sIn de herhaling, want ik had me vergist, het gaat niet om een easybase (die kosten nieuw 100 euro), maar om een easyfix (nieuw 130 euro), die kan je bevestigen op de gordel én op de easyfix van de auto, dat kan dus met een easybase niet.
[ Bericht 11% gewijzigd door mikoxx op 05-08-2010 16:44:04 ]