Nog steeds en nog meer te koop:
Kirschblüte 3.7,
¤100,- NU ¤90,-
Hoppediz half/half roze/rood 4.6,
¤100,- NU ¤90,-
Zara Black Ringsling ¤40,- VERKOCHT
Indio Hennep roze geverfd 2.7 ¤35,-
Jim Pink 3.7 ¤60,-
Indio Kupfer 4.7 ¤80,- VERKOCHT
Agave roze geverfd 4.7 ¤100,-
Petrol visjes roze geverfd 2.6 ¤55,-
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De ringsling en shorty's passen evt. door de brievenbus.
Kirschbluete maat 4. Prachtige doek, voelt heerlijk dun, zacht, soepel. Maar ik word er helaas geen vriendjes mee. Ik heb er ¤129 voor betaald, mag nu voor ¤100,- weg. Nu ¤90,-
Hoppediz half/half roze/rood 4.6 Mag weg voor ¤100,- Nu ¤90,- (stuk minder dan ik ervoor heb betaald...)
![]()
![]()
Didymos Indio Hennep shorty. Meet ongeveer 2.83m. Ik heb hem zelf geverfd, is egaal geworden en geeft niet af. Ik vind mijn andere 2 shorty's fijner en daarom mag deze gaan. ¤35,-
![]()
Jim Pink 3.7 heerlijke dunne zachte doek, maar pak hem helaas eigenlijk nooit meer dus mag ie gaan. ¤60,-
![]()
Agave roze geverfd, echt fantastische kleuren, helaas is het niet helemaal egaal geverfd. Op de achterkant, de paarse kant, is het vlekkerig geworden. Op de goede, roze, kant zie je er eigenlijk niks van. Daarom mag ie weg voor maar ¤100,-
![]()
![]()
![]()
Petrol visjes shorty, roze geverfd, dit is wel mooi egaal geworden. Het is de helft van een maat 7 en meet 2.55 na het wassen (kan dus nog weer iets uitlopen door dragen/strijken). Heerlijke doek, maar ik pak altijd eerder mijn vlinders shorty en daarom mag deze gaan, voor ¤55,-
![]()
![]()
Kleinsmekker ringsling 'Birk' ¤70,-
![]()
![]()
Prijzen zijn excl. verzendkosten. De kat komt niet bij de doeken, maar verdwaalde haren zijn mogelijk. We roken niet.
Zodra ik het pakje heb afgegeven op het postkantoor, ben ik er niet langer verantwoordelijk voor.
Privéverkoop dus geen garantie of retourneren.
[ Bericht 5% gewijzigd door texelonia op 03-08-2010 20:58:49 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.