quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:20 schreef sindell het volgende:
Eh... ik dacht dat ik genoeg kleren had in maat 68maar nu blijkt dat ik wel heel weinig broeken heb in die maat
![]()
Ik ben op zoek naar wat smalle modelletjes, aangezien Laura lange benen heeft (dus 62 wordt al te kort) maar een smal bipsje () Iemand nog wat in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef innepin het volgende:
Zo, ik heb even een paar vuilniszakken uitgespit
Ik heb heel snugger mijn SD kaart van mijn camera uitgeleend dus het zijn telefoonfoto's (en daarom had ik ook geen zin om alles apart op de foto te zetten, maar als je iets gedetailleerder wilt zien, vraag en wij draaien). Ik hoef nergens de hoofdprijs voor; het zou fijn zijn als ik voor 25,- incl verzenden een doos vol kan stoppen bijvoorbeeld, dat ruimt lekker op. Alleen de merkdingetjes zijn wat duurder en de jurkjes.
Maat 50/56
Shirtjes
Broekjes
Vestjes
Rompertjes
Pyjamaatje, mutsjes
Maat 62 (en wat 56/62)
Broekjes, maillotjes, Noppies rokje
Shirtjes
Rompertjes
Pyjamaatjes, mutsjes en een geweldig hysterische gouden feestjurk
Vestjes
Maat 62/68 en 68
Shirtjes
Broekjes, pyjamaatje nu zie ik waarom we altijd zo'n broekentekort hadden![]()
![]()
Jurkjes en vestjes
Rompers lange mouwen
Rompers korte mouwen 1
Rompers korte mouwen 2
2 kruippakjes en geweldigekerstoutfit
![]()
Pfrt!
Ik heb ook nog een zak vol positiekleding in maat +/- 42, als iemand interesse heeft.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef Muks het volgende:
Zijn er hier nog moeders op zoek naar Garfield stickers ? Ik zoek er nog 3 maar heb veel dubbelen
Wij zoeken nog België (met patat), de vlag van oostenrijk en Frankrijk.
de dubbele
vlag van belgië (2x)
vlag van italië (3x)
vlag van griekenland
vlag van duitsland
vlag van kreta
vlag van spanje
2x garfield met ijsje (portugal)
2x gaffield met pizza (italië)
garfield met hamburger (duitsland)
garfield met chocolade (zwitserland)
garfield met stokbrood
zo, en mn eigen post nog even in de herhalingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:46 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
voila, is van de Hema maatje 86/104 is zeker dus 100 cm.
Ik wil er 5 euro voor vragen + 2,64 euro verzendkosten. Dan heb je deze voor de helft van de prijs
Hij staat mouwloos op de foto maar de mouwtjes krijg je er uiteraard bij, zal ik er voor je aanritsen
Nou dat is lekker danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Vorige deel: Vraag en aanbod kinderspullen deel 55
Ik was hem kwijten het was al een tijdje geleden dat de vorige gesloten was dus bij deze een nieuwe.
Sorry DolphinQueen als je er al een wilde openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |