oh sorry, zit op mn telefoon, dus linkjes naar fotoalbums werken niet zo goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De kleren staan in de links die ik daarboven heb gegeven! Het is maat 62.
Ik wil 'em nog even bewaren voor een eventuele tweede.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh geweldig dat jasje Jore!![]()
![]()
M. van Bodpa had hem ook en destijds heb ik er toen al enorm verlekkerd kwijlend naar gekeken
![]()
Gaat Niels superleuk staan Twinkly! Mooie kleur
Oh maar het was echt geen verkapt ''nou moet ik hem ook'' post hoor (Wolf heeft al2 winterjassen) ik vond hem gewoon toen al zo enorm leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:08 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik wil 'em nog even bewaren voor een eventuele tweede.Tis zo'n lekker jack.
Wibra heeft heul veul leuke maillots in die maten voor een flutprijsje!quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
och wat een schattig jasje jore!
IK ZOEK
MAILLOTS!
het liefst egale kleuren (grijs, zwart,roze) of met een subtiel printje..
maat 86 of 86/92, 92
klopt, maar ik vind ze ook niet van al te beste kwaliteitquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wibra heeft heul veul leuke maillots in die maten voor een flutprijsje!
Nee joh, weet ik wel. Zo bedoelde ik het ook niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh maar het was echt geen verkapt ''nou moet ik hem ook'' post hoor (Wolf heeft al2 winterjassen) ik vond hem gewoon toen al zo enorm leuk
Dat UNO lag hier bij mij bij de Albert Heijn in zo'n 35% korting bak. Ik geloof een euro of 10 max. maar volgens mij minder. Ligt het niet bij je eigen AH? Ik wil anders ook wel even voor je kijken hier.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:34 schreef chacama het volgende:
Ik ben op zoek naar:
het kaartspel Uno
En strijkkralen die bij iemand niets liggen te doen....
Het is voor Fleur d'r verjaardag.
Nee, hebben ze hier niet liggen. Als je wilt kijken, dan graag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat UNO lag hier bij mij bij de Albert Heijn in zo'n 35% korting bak. Ik geloof een euro of 10 max. maar volgens mij minder. Ligt het niet bij je eigen AH? Ik wil anders ook wel even voor je kijken hier.
Ik ga voor je zoeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en lieve schattenIk weet dat ze ook overal te koop zijn
maar dat is niet de insteek van V&A he
Als iemand er nog vanaf moet, scheelt het voor beide partijen
*tong uitsteekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |